Nóż szefa kuchni Masahiro MSC 180 mm (6541725111)

zakończona
269,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • List polecony priorytetowy
  • Allegro Paczkomaty InPost
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Gliwice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 300.00 [kg]
  • przeznaczenie: nóż szefa kuchni
  • producent : inny producent
W samym sercu Japonii, w mieście Seki,
znajduje się ojczyzna rzemieślników kontynuujących ponad 800 letnią tradycję kucia mieczy i noży.
Zadzwoń do nas:
lub wyślij nam wiadomość: info@masahiro.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku:
od 9:00 do 17:00
Nasze produkty wysyłamy
z pomocą firm:
  • O Masahiro

    Masahiro to jedna z najbardziej prestiżowych marek produkujących noże na świecie. Mająca siedzibę w mieście Seki manufaktura Masahiro czerpiąc z najlepszych japońskich tradycji od ponad 70 lat, wytwarza doskonałe noże dla współczesnych kucharzy. Ręcznie produkowane w Japonii noże wykonane są z charakterystyczną dla tego kraju starannością oraz precyzją wykonania. Na tle świata opanowanego przez masową produkcję, konsumpcjonizm oraz globalizm, produkty Masahiro wyróżniają się coraz rzadziej spotykaną dbałością o każdy najmniejszy detal.

NÓŻ MASAHIRO MSC CHEF 180 MM

Nóż szefa kuchni czy też nóż kucharza to jedno z najczęściej wybieranych narzędzi do kuchni, zarówno przez profesjonalnych kucharzy jak i amatorów. Charakterystyczny kształt noża, wywodzący się z kuchni francuskiej wykorzystywany jest do wielu zadań kuchennych a nazwa nóż szefa kuchni, podkreśla fakt, że jest to nieodzowne narzędzie każdego kucharza. Nóż Masahiro MSC Chef jest bardzo lekki a rękojeść pewnie leży zarówno w małych jak i dużych dłoniach. Dzięki idealnemu wyważeniu pomiędzy ostrzem a rączką pozwala na rytmiczny, bardzo wydajny, kołyszący ruch na powierzchni podczas krojenia w plastry lub siekania różnych produktów.

Do produkcji noża została użyta stal MBS-26, będąca wyjątkowym stopem węgla (0,85-1,00%), chromu (13-15%) oraz molibdenu, manganu i wanadu. Materiał ten zawdzięcza swoje wyjątkowe właściwości specjalnej obróbce cieplnej. Sekret trójstopniowego procesu składającego się z hartowania, chłodzenia w bardzo niskiej temperaturze oraz odpuszczania aż do osiągnięcia twardości 59HRC znany jest tylko właścicielowi firmy Masahiro - rodzinie Hattori. Otrzymana w ten sposób stal pozwala się zaostrzyć do niespotykanego poziomu ostrości a utrzymywanie dużej agresywności krawędzi tnącej przez bardzo długi okres czasu jest cechą charakterystyczną noży Masahiro, uznaną przez użytkowników na całym świecie. MBS-26 należy do grupy tzw. stali nierdzewnych, nie reaguje w kontakcie z kwaśnymi produktami zamianą koloru czy zapachu. Utrzymanie noży z tego stopu w nienagannym połyskującym stanie nie stanowi żadnego problemu. Wystarcza zwykłe mycie w letniej wodzie z dodatkiem płynu do mycia naczyń. Należy tylko pamiętać aby po myciu wytrzeć nóż do sucha.

Rękojeść wykonana z drewna pakkawood została perfekcyjnie wyprofilowana i wykończona sprawiając, że trzymany nóż wydaję się być naturalnym przedłużeniem ręki a praca staje się łatwa i bardzo przyjemna.

Masahiro MSC to noże pomyślane o użytkownikach domowych. Nie znajdziemy tutaj wielu specjalistycznych noży o przeróżnych kształtach. Znajdziemy za to niezbędne i najczęściej wykorzystywane noże do pracy w domowej kuchni: nóż szefa kuchni, santoku oraz mały nóż uniwersalny. W ofercie jest również tradycyjny japoński nóż do krojenia warzyw - nakiri.

Specyfikacja:

Typ stali:
MBS-26
HRC: 59
Materiał rękojeści: drewno pakkawood
Sposób ostrzenia: dwustronny, asymetryczny 80/20
Wymiary:
Długość całkowita (A): 303 mm
Długość ostrza (B): 182 mm
Szerokość (C): 44 mm
Grubość (D): 1.8 mm
Waga: 109 g

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Suawek za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Deutsche Bank PBC S.A. 15 1910 1048 2510 1782 1442 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 607-939-880
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Nowa 3/4, 44-122 Gliwice; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@masahiro.pl W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Nowa 3/4, 44-122 Gliwice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: - stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej - postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej - bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.