Nóż Nożyk lekki ostrze 18mm łamane 10-151 Stanley (6999660588)

zakończona
8,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

opis

Witamy wszystkich i zapraszamy do zakupu!

ODBIÓR OSOBISTY: GLIWICE TOSZECKA 16
telefon komórkowy: 0 604 102 032;
0 602 302 245
telefon stacjonarny: 032 279 52 80
fax: 032 302 26 36
Transport na terenie Górnego Śląska do wybranych miast za zakupy poniżej 500zł: 15zł
Transport na terenie Górnego Śląska do wybranych miast za zakupy powyżej 1000zł: 0zł
Poczta Polska: od 6 zł
Kurier: od 19 zł

Przy zakupach łączonych i przy większych ilościach:

koszt przesyłki do uzgodnienia!

PKO BP II/O Gliwice 25 1020 2401 0000 0902 0041 7352

Nóż ABS lekki z ostrzem chowanym łamanym 18mm firmy Stanley

Ogólna charakterystyka:

  • Korpus wykonany z tworzywa ABS
  • Bezpieczny wielopołożeniowy suwak
  • Pewny zatrzask w uchwycie
  • Ostrze łamane 18 mm
  • Długość: 160 mm

Numer katalogowy: 10-151


Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Gliwice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Sklep
Toszecka 16
44-100 Gliwice
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Elmet
Toszecka 16
44-100 Gliwice
Dodatkowe informacje

 Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. 


Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 


Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 


Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

 

Nie przyjmujemy paczek reklamacyjnych wysłanych do naszej firmy za pobraniem pocztowym. 


W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 032 279 52 80; 0 602 302 245; 0 604 102 032, bądź pod adresem mailowym: elmet1@go2.pl. lub elmet11@go2.pl 

Bardzo chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Elmet
Toszecka 16
44-100 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 


Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany nienaruszonego, nowego (w oryginalnym opakowaniu), wraz z paragonem fiskalnym towaru w ciągu 14 dni od zakupu, bez podania konkretnej przyczyny.


W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. 


 Nie przyjmujemy paczek reklamacyjnych wysłanych do naszej firmy za pobraniem pocztowym. 


 

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 032 279 52 80; 0 602 302 245; 0 604 102 032, bądź pod adresem mailowym: elmet1@go2.pl. lub elmet11@go2.pl 

Bardzo chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

O sprzedającym
elmet11
97,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

158

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 32 279 52 80
  • 604 102 032
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Witamy serdecznie na naszych aukcjach :)

Firma ELMET zajmuje się kompleksowym zaopatrzeniem sklepów i hurtowni.

W naszej ofercie posiadamy:

techniki mocowań; centrum folii dachowych i budowlanych;

dystrybucja narzędzi i elektronarzędzi;

chemię budowlaną Soudal;

system orynnowania Galeco;

system wentylacyjny Dospel;

odzież ochronną roboczą;

i wiele innych...

Działamy na rynku już od 2000 roku.

Jesteśmy sklepem patronackim wielu prestiżowych firm w świecie narzędzi i elektronarzędzi, jak również w budownictwie. 

  

  

Warunkiem korzystania z  usług Sklepu jest zapoznanie z niniejszym Regulaminem i

jego akceptacja.  Składając zamówienie klient akceptuje treść Regulaminu.


Po dokonaniu zakupu prosimy o informację na e-mail dotyczącą wybranego sposobu zapłaty.

Wysyłka za pobraniem pocztowym tylko dla osób  posiadających minimum 5 pozytywnych komentarzy, po wcześniejszym uzgodnieniu  tego mailem lub telefonicznie. Preferujemy jednak wpłatę na nasze konto - szybka  forma zapłaty.

Zamówienia od klientów przyjmowane są drogą  mailową 7dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

Na wpłatę czekamy do 7 dni roboczych od dnia  zakupu towaru.

Wysyłki realizujemy w ciągu 2 do 5 dni roboczych  od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. 

Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej  lub kurierem. Na terenie Górnego Śląska (Gliwice, Katowice, Czeladź,  Tychy) oferujemy nasz transport dwa razy w tygodniu.

Jeżeli adres wysyłki ma być inny niż podany w  Allegro prosimy o przesłanie właściwego na nasz e-mail zaraz po dokonaniu  zakupu.

Informacja z numerem konta oraz danymi potrzebnymi  do realizacji przelewu dołączona jest do standardowej informacji o wygraniu  aukcji.

Możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru po  wcześniejszym ustaleniu terminu.

Osoby nie posiadające pełnej aktywacji konta  (kopertka) prosimy o potwierdzenie zakupu na nasz e-mail.

Do zakupionego towaru załączamy paragon (lub  fakturę VAT na życzenie klienta).

Wpłacając pieniądze prosimy w tytule przelewu  podawać NICK (nazwę użytkownika) i numer aukcji kupionego przedmiotu.

Podana cena w zamówieniu stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztami  przesyłki.

Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności  wykraczającą poza uzgodnioną cenę, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. 

Obciążenie Konsumenta  dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody  Konsumenta.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w  zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r kodeks  cywilny (DZ.U.z 2014, poz. 121).

Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o  których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient  poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca  nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany  Klientowi w stanie niezupełnym.

Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia  właściwego organu.

W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy  traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza  Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności,  gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie  mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed  zawarciem umowy sprzedaży.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została  stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania,  jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca  nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest  nieistotna.

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni  od dnia jej otrzymania.

Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany nienaruszonego, nowego (w oryginalnym opakowaniu), wraz z paragonem fiskalnym  towaru w ciągu 14 dni od zakupu, bez podania konkretnej przyczyny.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od  umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do  chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu  jego odesłania.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument  może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie  w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez  Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed  jego upływem.

Wszystkie zwroty i reklamacje prosimy kierowac na  adres firmy.

Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o  odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.

Nie przyjmujemy paczek reklamacyjnych wysłanych do  naszej firmy za pobraniem pocztowym.

Masz pytania? Pisz lub dzwoń - zawsze chętnie  pomożemy.

Jeżeli nie akceptujesz naszych warunków prosimy  nie licytować.

W przypadku wymiany towaru na inny, koszt  przesyłki ponosi Kupujący.

Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie  podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia  przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

Dane osobowe znajdujące się w bazie  danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji  umowy sprzedaży.

Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do  swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. 

Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak  zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony  prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie  Sklepu.

Nieodpłatny odbiór sprzętu pochodzącego z gospodarstwa domowego w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt sprzedawany.

Zgodnie z art.2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. sklep o powierzchni wynoszącej co najmniej 400m2 poświęconej sprzedaży sprzętu dla gospodarstw domowych, jest zobowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzących z gospodarstw domowych, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.

Przy dostawie nabywcy sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, zobowiązani jesteśmy do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstwa domowego w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt dostarczony.  

GCS-AP

  

Zamówienia złożone u nas w dni pracujące maksymalnie do godziny 12:00 w

południe (płatność pobranie bądź zaksięgowane już pieniądze na naszym

koncie) staramy się realizować w ten sam dzień. Poślizg może wynieść maksymalnie od 2-5 dni roboczych.

Zapraszamy również do zakupów bezpośrednich w naszej siedzibie. 

Do każdego zakupu jest dołączany paragon fiskalny, lub na życzenie klienta FV.   

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 032 279 52 80; 0 602 302 245; 0 604 102 032, bądź pod adresem mailowym: elmet1@go2.pl. lub elmet11@go2.pl

Bardzo chętnie odpowiemy na wszelkie pytania :)

Zapraszamy do zakupów!