Nóż, krzesiwo Light My Fire Fireknife Mora lime (6912000367)

Od 23-10-2017 do 10-11-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
98,00 zł
z 1 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,50 zł
Zakupy od 650 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Brwinów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]

opis

KONTAKT Nóż turystyczny Light My Fire Swedish Fireknife (kolor: Lime)
tel: +48 660 281 893
Gadu-Gadu: 10490
Skype: sklep_wypad
Godziny pracy:
poniedziałek-piątek: 11:00 - 19:00
sobota: 10:00 - 15:00

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Nóż turystyczny Light My Fire Swedish Fireknife (kolor: Lime)

GWARANCJA WYSYŁKI W 24H. TOWAR POSIADAMY WE WŁASNYM MAGAZYNIE.

OPIS PRODUKTU

Nóż Light My Fire Swedish FireKnife™

Pełny koloru nóż outdoorowy ze szwedzkim krzesiwem FireSteel®. Szwedzki FireKnife™ jest wynikiem współpracy między firmami Light My Fire i firmy Mora ze Szwecji. Mora produkuje wysokiej jakości noże od ponad 120 lat. Tym razem jest to trochę więcej niż ekstremalnie ostry, praktyczny i solidny nóż: w rączce znajduje się krzesiwo.
Innymi słowy możesz np.: przygotować rybę do pieczenia, nastrugać rozpałkę i rozpalić ogień tylko za pomocą jednego narzędzia.
Zaletą jest dostępne wymienne krzesiwo. Dlatego możesz długo cieszyć się z użytkowania Swojego FireKnife.

Cechy produktu:
• praktyczne i mocno profilowane ostrze
• pochwa z uchwytem
• pewna, gumowana rękojeść
• w komplecie oryginalne szwedzkie krzesiwo FireSteel
• zapala maszynki, kuchenki, grille gazowe
• działa tak samo gdy jest mokre
• przewidywalna wydajność na każdej wysokości
• wytwarza iskry o temp. 2980°C (5400°F)

Dane techniczne
Ostrze: stal nierdzewna Sandvik 12C27
Rękojeść: gumowany materiał TPE
Swedish FireSteel : stop magnezu
Wymiary: 225x45x38mm, Waga: 94 g

Wyprodukowano w Szwecji.

Dane techniczne:

Producent: Light My Fire
Materiał: Ostrze: stal nierdzewna Sandvik 12C27
Waga: 94 g
Wymiary: 225 x 45 x 38 mm


DANE FIRMY
DANE:
In & Out Katarzyna Trzcińska
ul. Kępińska 11
05-840 Brwinów
NIP: 534-223-30-81
REGON: 147329476
WYSYŁKA
InPost - Paczkomaty 24/7
przedpłata - 9,50 zł
Poczta Polska S.A. - Kurier 48
przedpłata - 13 zł
pobranie - 18 zł
DHL - DHL Standard Krajowy
przedpłata - 16 zł
pobranie - 20 zł
ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu
terminu:
  • Odbiór w siedzibie firmy GRATIS
    Adres: ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów
PŁATNOŚCI
Wpłata na konto:
  • wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty
Za pobraniem:
  • płatność kurierowi przy odbiorze
Płatność przy odbiorze:
  • w siedzibie firmy
Płatności internetowe:
  • PayU
Numer konta (mBank):
  • 27 1140 2004 0000 3202 7524 2129

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE !!!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u wypad_com_pl za co najmniej 650 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
15,68 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Sklep Turystyczny WYPAD
Kepińska 11
05-840 Brwinów
email: allegro@wypad.com.pl
tel.: 660281893

  • Poniedziałek - Piątek 11:00 - 19:00
  • Sobota 10:00 - 15:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

In & Out Katarzyna Trzcińska
Kępińska 11
05-840 Brwinów
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za zgodność Towaru z zawartą Umową Sprzedaży, w zakresie określonym Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z ogólną zasadą Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną, których szczegółowy opis znajduje się w Kodeksie Cywilny w Dziale zatytułowanym Rękojmia za wady od Art. 556 do Art. 576 Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje Towarów zakupionych w u Właściciela konta wypad_com_pl będą rozpatrywane zgodnie z regulacjami zawartymi w Ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U 2014 poz.827 i w Kodeksie Cywilnym. 3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania Towaru, Klient jest zobowiązany zawiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, wedle własnego wyboru: - wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby Właściciela wypad_com_pl; - wysyłając zawiadomienie na adres e-mail: reklamacje@wypad.com.pl - ustnie w siedzibie Właściciela wypad_com_pl 4. W celu zawiadomienia Sprzedawcy Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku zawierające dane wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. 5. Zawiadomienie składane powinny zawierać przynajmniej następujące informacje: - imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację, - określenie reklamowanego Towaru (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar, ilość), - dowód zakupu reklamowanego Towaru, - opis niezgodności Towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, - żądanie reklamującego, - datę wniesienia reklamacji, - podpis zgłaszającego reklamację a w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez Właściciela konta wypad_com_pl adresu e-mail zgłaszającego. 6. Klient powinien o ile nie uchybia to uprawnieniom Klienta wynikającym z Umowy Sprzedaży lub z przepisów prawa dostarczyć wadliwy Towar do siedziby Właściciela konta wypad_com_pl bez zbędnej zwłoki w celu umożliwienia Sprzedawcy dokonania oględzin Towaru oraz podjęcia innych wskazanych czynności mających na celu rozpatrzenie reklamacji. Przekazywany Towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym. 7. W przypadku uznania roszczeń Klienta za zasadne Sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez Sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami). 8. Jeżeli Towar ma wadę Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, oświadczenie o odstąpieniu od umowy (żądać zwrotu pieniędzy), żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo żądać usunięcia wady Towaru. 9. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Właściciel konta wypad_com_pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na Towar wolny od wad albo wadę Towaru usunie. Powyższe ograniczenie nie ma zastosowania, jeśli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Właściciela konta wypad_com_pl, albo Właściciel konta wypad_com_pl nie wykonał obowiązku wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo nie usunął wady Towaru. Jeżeli Klient jest Konsumentem może on zamiast zaproponowanego przez Właściciela konta wypad_com_pl usunięcia wady Towaru żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo zamiast wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad żądać usunięcia wady Towaru, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta będącego Konsumentem jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Właściciela konta wypad_com_pl. 10. Właściciel konta wypad_com_pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną, a w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji także pisemnie przesyłką poleconą. 11. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji lub naruszenia interesów Klienta, Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak mediacja. Niezależnie od powyższego Klient będący Konsumentem może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Informacje w tym zakresie oraz wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

In & Out Katarzyna Trzcińska
Kępińska 11
05-840 Brwinów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZWROT TOWARU 1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia odebrania Towaru, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres e-mail: allegro@wypad.com.pl lub na adres siedziby Właściciela konta wypad_com_pl. 2. Formularz odstąpienia od umowy (Zwrotu Towaru) dołączany jest do każdego zakupionego Towaru. Możliwe jest również złożenie jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia w którym informuje się o swojej decyzji odstąpienia od Umowy Sprzedaży. 3. Okres odstąpienia tj. 14 (czternaście dni), jest dotrzymany, jeżeli Konsument wysłał oświadczenie o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem tego okresu. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły. 5. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta będącego Konsumentem od Umowy Sprzedaży. 6. Właściciel konta wypad_com_pl dokona zwrotu wartości Zamówienia, tj. ceny zakupu Towaru wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o decyzji odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Właściciel konta wypad_com_pl dokona zwrotu płatności z użyciem takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący Konsumentem lub takiego jaki został wskazany przez Konsumenta. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Właściciela konta wypad_com_pl. 7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Konsument odsyła Towar albo przekazuje je Sprzedawcy albo osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o decyzji odstąpienia od umowy. Termin zostaje dotrzymany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem okresu czternastu dni. 9. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Towary oferowane do sprzedaży w ramach konta wypad_com_pl ze względu na swój charakter mogą zostać odesłane na przykład pocztą lub w inny wybrany przez Klienta sposób. Koszt odesłania może zostać oszacowany przez Klienta w oparciu o cennik krajowy na usługi powszechne Poczty Polskiej S.A. lub innej wybranej przez Klienta firmy jeszcze przed zawarciem umowy na odległość. 11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 12. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem jest wyłączone w przypadku umów wykraczających poza standardową ofertę Właściciela konta wypad_com_pl tj: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - zawartej w drodze aukcji publicznej;