NOWY UKŁAD BGA NVIDIA N10P-GS-A2 DC09 (6541638452)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
159,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
profesjonalny serwis notebooków | sklep ze sprzętem do naprawy laptopów

NOWY UKŁAD BGA NVIDIA N10P-GS-A2 DC09

NOWY UKŁAD BGA NVIDIA N10P-GS-A2 DC09 KLASY A

Super szybka i niedroga wysyłka kurierem DPD

Prawie wszystkie zamówienia pobraniowe lub opłacone przez PayU do godziny 15:30 wysyłamy tego samego dnia kurierem DPD, przez co paczkę otrzymujesz następnego roboczego od nadania do godziny 16:00!

Dla Państwa wygody wysyłki realizujemy poprzez firmę kurierską DPD i InPostem. Wysyłki dla bezpieczeństwa Państwa zakupów ubezpieczamy od zniszczenia lub zaginięcia podczas transportu, dlatego nic Państwo nie ryzykują.

Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzenia proszę o niezwłoczne przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu w celu złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Spisany protokół reklamacyjny jest podstawą wymiany towaru na nowy. Kliencie pamiętaj masz na to 2 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po tym okresie reklamacja na uszkodzenia transportowe nie zostanie uwzględniona.

Oznaczenie układów

Klasa A - Układy nowe bez skaz

Klasa B - Układy sprawne, kupione jako nowe, jednak posiadające nieznaczne drobne skazy, odrzuty z linii produkcyjnych itp.

REFURBISHED - Układy używane, odświeżane, z kulami.


Informujemy, że zdjęcie nie zawsze odzwierciedla dokładnie egzemplarz układu, który kupujesz. Po otrzymaniu nowej dostawy układów klasyfikujemy je do odpowiedniej grupy, jednak zazwyczaj nie aktualizujemy zdjęć.

Gwarancja na układy

Na wszystkie sprzedawane układy (także klasy B oraz refurbished) udzielamy 1-miesięcznej gwarancji. Do uznania gwarancji wymagane jest dostarczenie płyty z wlutowanym chipem do naszego punktu przyjęć w Krakowie przy Reymonta 17. Po otrzymaniu płyty diagnozujemy co jest przyczyną. Jeśli chip jest poprawnie wpalony, a płyta nie działa z powodu wadliwego układu, wlutowujemy chip wolny od wad i odsyłamy sprzęt. Reklamacje staramy się rozpatrywać priorytetowo.

W przypadku montażu układów w naszym serwisie udzielamy 3-miesięcznej gwarancji.

serwis notebooków laptopów laptopa notebooka kraków gorlice

Płatność

Preferowana metoda płatności to system PayU. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o przelew na konto:

86 1140 2004 0000 3002 5709 8091

LAPKOP Jarosław Kopek

W polu tytułem należy podać login allegro
oraz numer aukcji

Na fakturze VAT uwzględniamy koszty pakowania i dostawy (także przy wpłacie przez PayU)

Wysyłka

Paczki wysyłamy wkrótce po zaksięgowaniu wpłaty.

Za wysyłkę płacisz tylko raz, zaś paczkę otrzymujesz zazwyczaj następnego dnia roboczego!

Kontakt

W razie pytań prosimy o kontakt poprzez
Zadaj pytanie sprzedającemu.
Swoje pytania możesz rózwnież zadawać telefonicznie pod numerem telefonu
668 088 848
realizacja zamówień lub
600 003 363
pytania tematyki serwisowej
pn-pt w godz. 10-17

Gwarancja

Na sprzedawane towary udzielamy gwarancji. Szczegóły na stronie o mnie

Regulamin

Udział w aukcjach oznacza akceptację zasad zawartych na stronie o mnie

© www_Lap kop_pl | profesjonalny serwis notebooków | sklep ze sprzętem do naprawy laptopów
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86114020040000300257098091
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty tylko po wcześniejszym ustaleniu w salonie Lapkop przy ulicy Reymonta 17 w Krakowie lub sklepie Lapkop przy ulicy Legionów 2a w Gorlicach
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

LAPKOP Jarosław Kopek
Reymonta 17
30-059 Kraków
NIP: 738-189-06-77
REGON: 120763660

Firma Lapkop to profesjonalny serwis notebooków i monitorów LCD. W swojej ofercie posiadamy także części serwisowe, akcesoria oraz notebooki używane. W przeciwieństwie do wielu innych serwisów my naprawiamy płyty główne, a nie idziemy na łatwiznę wymieniając całe płyty na nowe. Kupując diagnozę przez Allegro płacisz tylko 9,90zł (regularna cena 60zł)! W branży pracujemy już od 2002 roku, a grono naszych zadowolonych Klientów stale rośnie. Z nami oszczędzasz!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Jeśli kupiłeś jakiś towar wpłać kwotę za zakupy + koszty transportu podane w aukcji na konto: 

LAPKOP Jarosław Kopek ul. Reymonta 17 30-059 Kraków 

86 1140 2004 0000 3002 5709 8091 

Koniecznie w tytule napisz: Swój nick z Allegro i numer aukcji 

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY INNE SERWISY!

Wysyłka

Paczki wysyłamy zazwyczaj w dzień zaksięgowania wpłaty.

Ceny wysyłek podane są na aukcjach. Wysyłki realizowane są firmą inPost, Poczta Polska i DPD. 

Ponadto wysyłki realizowane firmą kurierską DPD wysyłamy tego samego dnia jeśli przedmiot został kupiony przed godziną 14:30, więc przeważnie paczkę otrzymujesz do godziny 16:00 następnego dnia roboczego.

Przy zakupie kilku przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz! Koszt transportu jest wyszczególniony na Fakturze VAT lub paragonie (także przy wpłacie przez PayU)

W razie pytań prosimy o kontakt poprzez Zadaj pytanie sprzedającemu.

Możesz również dzwonić pod numer 600 00 33 63 (tematyka serwisowa) lub 668 088 848, 733 527 567 (realizacja zamówień) pn-pt w godz. 10-17

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Lapkop Jarosław Kopek
Reymonta 17
30-059 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Lapkop Jarosław Kopek
Reymonta 17
30-059 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Na kupione podzespoły udzielamy gwarancji na czas podany poniżej (chyba, że w opisie przedmiotu podano inaczej): 

  • 3 miesiące - na części nowe montowane w naszym serwisie 
  • 1 miesiąc - na części refurbished (używane), oraz części nowe montowane poza naszym serwisem
  • Uszkodzone układy - reklamacje wlutowanych układów BGA rozpatrywane będą tylko wtedy, gdy zostaną dostarczone do naszego punktu przy Reymonta 17 w Krakowie wlutowane w płytę główną. Diagnozujemy wówczas, czy jest to wina układu, czy płyty. W przypadku uszkodzonego chipu wymieniamy go na działający, odsyłając dostarczoną płytę główną z wlutowanym sprawnym układem. Układ nie może być przegrzany o czym świadczy zbrązowienie termoczułej plomby gwarancyjnej naklejanej na układ, bądź wybrzuszenia laminatu od zbyt wysokiej temperatury (lub zbrązowiałe napisy nanoszone często przez producenta białą farbą [w przypadku chipów nVidii jest to nazwa układu]). W przypadku, gdy na magazynie nie mamy układu do wymiany zwracamy pieniądze. 
  • Na płyty główne i karty graficzne dajemy 7 dniową gwarancję rozruchową 
  • Na płyty główne montowane przez nasz serwis dajemy 3 miesiące gwarancji 
  • Na laptopy używane dajemy 3 miesiące gwarancji rozruchowej 
  • Na laptopy nowe - gwarancja producenta 12 lub 24 m-ce 
  • Na plotery laserowe udzielamy 12 miesięcznej gwarancji
  • Jeśli towar sprzedawany jest jako uszkodzony, występuje brak możliwości zwrotu. Komentarz tylko pozytywny.
  • 10. Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w niniejszej umowie.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

 Warunki gwarancji:  

  1. Firma LAPKOP Jarosław Kopek udziela gwarancji na wyżej wymienione urządzenia/części/podzespoły. 
  2. Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie do 28 dni roboczych, liczonych od  daty dostarczenia sprzętu do punktu naprawczego.   
  3. Wadliwy sprzęt należy dostarczyć na własny koszt do punktu przyjęć. W przypadku wysyłki Pocztą lub kurierem sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć, najlepiej używając oryginalnego, firmowego opakowania. 
  4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania lub przechowywania.   
  5. Rzeczywista moc lasera może się wahać w granicach  +/- 10%  wartości podanej przez producenta. 
  6. Na tubę laserową udzielana jest trzy miesięczna gwarancja. 
  7. Tuba laserowa jest elementem eksploatacyjnym. Trwałość tego elementu maleje proporcjonalnie do długości czasu użytkowania. 
  8. Karta gwarancyjna jest nieważna w przypadku braku daty zakupu, pieczątki firmy, lub podpisu pracownika firmy Lapkop, bądź Klienta. Karta gwarancyjna traci ważność w przypadku dokonywania na niej zmian przez nieautoryzowane osoby. 
  9. Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w niniejszej umowie. 
  10. Reklamujący traci gwarancję w przypadku:   

- Użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem 

- Uszkodzenia plomb gwarancyjnych 

- Uszkodzeń mechanicznych