NOWY SONY XPERIA T3 LTE GRATIS SKLEP FV23% 2347 (6482872778)

3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
669,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 8GB
  • pamięć RAM (MB): 1024.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 720x1280
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: serwisowa
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 8.00
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • dzwonki: polifoniczne, MP3
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, GPS, moduł NFC
Gwarancja 12 miesięcy
na telefony nowe
Zapraszamy do kontaktu
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-16:00.

E-mail: gekonGSM@op.pl
Tel.: 510-766-463

Kurier

Wysyłka w ciągu 24h od otrzymania wpłaty. Realizowana za pomocą kuriera DPD.

Kurier 14,00
Kurier za pobraniem 19,00

Płatności

Płatności przyjmujemy:

  • przez "Płacę z Allegro"
  • przelewem na nasze konto
  • przy odbiorze towaru (za pobraniem)
Wpłaty należy kierować na konto:
70 1140 2004 0000 3602 7582 8300

Zwroty

Zakupione w naszym sklepie produkty podlegają zwrotowi bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt musi być dostarczony w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem akcesoriów oraz dowodem zakupu. Więcej informacji na temat zwrotów oraz procedury zgłaszania reklamacji w zakładce " O mnie "

Opis przedmiotu

  • W 100% sprawny
  • Menu w j. polskim
  • BRAK SIMLOCKA
  • Gwarancja 12 miesięcy
Podana cena jest ceną brutto, na życzenie wystawiamy fakturę VAT 23%.

Szczegółowe dane techniczne na www.mgsm.pl .

Stan wizualny

  • Nowy, powystawowy, może posiadać znikome ryski.
  • Do każdego telefonu GRATIS SMARTBAND SWR10
  • Real foto

W komplecie

  • Pudełko oryginalne (zgodny IMEI - ślady magazynowania)
  • Telefon Sony Xperia T3 LTE
  • Oryginalna ładowarka
  • Oryginalny kabel USB
  • Oryginalne słuchawki
  • GRATIS - SMARTBAND SWR10
  • Dokument zakupu (faktura lub paragon)

Uwagi

Brak

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 70114020040000360275828300
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 510 766 463
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: IGSK Sp. z o.o. ul. Poniatowskiego 12C, 05-090 Janki Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................

reklamacje

Gdy stwierdzisz usterkę mogącą stanowić podstawę reklamacji i poinformujesz nas o tym, natychmiast podejmiemy niezbędne działania. Standardowo w ciągu 72h otrzymasz od nas naprawiony towar albo zwrot gotówki. W szczególnych przypadkach naprawa może nam zająć więcej czasu, dlatego zastrzegamy sobie 14 dni na rozwiązanie problemu. Procedura reklamacji 1. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby, ul. Poniatowskiego 12C, 05-090 Janki. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Gekon GSM. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. 2. Prawo gwarancji nie przysługuje w przypadku zerwania lub naruszenia przez Klienta zabezpieczeń gwarancyjnych (plomb lub nalepek - stickerów). 2. Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 3. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię faktury zakupu lub paragonu) i oryginalną kartę gwarancyjną (jeżeli została wydana z towarem). Do towaru należy dołączyć także szczegółowy opisu usterki oraz informację o okolicznościach jej występowania. 5. Naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci, rekomendujemy więc sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci urządzenia. 6. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. 7. Odbiór reklamowanego towaru następuje wyłącznie w miejscu i formie, w jakiej został on dostarczony do Sprzedającego. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

pozostałe informacje

Umożliwiamy odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym.