NOWY SONY XPERIA M4 AQUA GW12MC SKLEP FV23% 63251 (6933443848)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Paczkomaty 24/7 11,00 zł
- Przesyłka kurierska 14,50 zł
- lokalizacja: Warszawa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- dostawa z Polski: tak
- kolor: odcienie czarnego
- system operacyjny: android
- pojemność akumulatora (mAh): 2400
- typ: smartfon
- przekątna ekranu ("): 5
- wbudowana pamięć: 8 GB
- pamięć RAM: 2 GB
- czytnik kart pamięci: tak
- dual SIM: nie
- blokada simlock: brak blokady, orange
- komunikacja: NFC, bluetooth, DLNA, wi-Fi
- transmisja danych: 4G (LTE), 3G
- złącza: microUSB typ B, mini jack 3,5 (audio)
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
- Reklamacje i opisy ew. usterek prosimy składać pisemnie na adres sklep@2kroki.pl oraz w miarę możliwości dołączać do paczki z reklamowanym towarem.
- Kupujący może dokonać reklamacji dostarczając przedmiot osobiście lub wysyłając go na swój koszt do naszego sklepu na adres Sklep GSM 2kroki Al.Niepodległości 154 lokal usługowy 27 02-554 Warszawa. Po rozpatrzeniu reklamacji i jej uznaniu koszty przesyłki zostaną zwrócone.
- Wszystkie telefony (zarówno nowe jak używane) sprzedawane w naszym sklepie posiadają plomby gwarancyjne. Usunięcie tej naklejki znacznie utrudni identyfikację produktu oraz będzie świadczyło o ingerencji Kupującego w urządzenie co może być podstawą do odmowy wykonania świadczeń w ramach gwarancji, dokonania zwrotu lub reklamacji.
- Prosimy pamiętać, iż gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania wewnętrznych plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu lub zmiany oprogramowania (wgrywanie na własną rękę szkodliwych aplikacji i plików multimedialnych).
- W tzw. obrocie profesjonalnym (pomiędzy przedsiębiorcami) rękojmia na towary zakupione na naszych aukcjach jest ograniczona do 30 dni od daty otrzymania przedmiotu. W sytuacji korzystania z prawa rękojmi Kupujący - firma lub osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna złożyć stosowne oświadczenia na piśmie wraz z opisem przyczyn reklamacji - reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego
- Zanim wyślesz towar do reklamacji, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym. Odsyłając towar najlepiej dołączyć wszystko, co się otrzymało od sprzedającego - na wypadek, jakby towar podlegał zwrotowi, a transakcja zostałaby rozwiązana
- Oczekujemy, by towar był kompletny, w należycie zabezpieczonym oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dodatkami, koniecznie z dołączonym dowodem zakupu - fakturą lub paragonem oraz kartą gwarancyjną z numerem IMEI konkretnego telefonu.
- Prosimy pamiętać, iż Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt.nym towarem.
- Prosimy pamiętać, iż Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta" Klient, który nabył towar za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej i tylko wówczas, gdy Kupującym jest osoba fizyczna, która nabyła towar na własne potrzeby, bez związku z prowadzoną działalnością gospodarczą
- Prosimy, aby towar, który zamierzacie Państwo zwrócić w ramach odstąpienia od umowy nie był używany (Ustawodawca przyznaje Konsumentowi kupującemu towar na odległość prawo wyłacznie sprawdzenia zakupionego towaru, ale nie jego używania), ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracane towary w miarę możliwości powinny być kompletne, posiadać wszelkie folie i zabezpieczenia i powinny być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Prosimy pamiętać, że według obowiązujących przepisów Kupujący odpowiada za wszelkie braki, uszkodzenie lub zmniejszenie się wartości zakupionego przedmiotu. W takiej sytuacji Sprzedawca dokonując zwrotu może potrącić róznicę w cenie zwracanego przedmiotu z dokonaną wpłatą Kupującego wyrównując w ten sposób straty spowodowane przez Kupującego.
- Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy i umiożliwienia rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu faktu chęci odesłania za pośrednictwem e-mail. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sprzedawca ma dokonać zwrotu płatności.
- W ciągu kilku dni roboczych sklep dokona sprawdzenia zwróconego produktu. W ciągu 7 dni roboczych od daty sprawdzenia otrzymanego przedmiotu, Sklep dokona zwrotu ceny zwróconego towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.
- Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych z osobami prywatnymi nabywającymi towary w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej na odległość i nie obowiązuje w sytuacji zakupu towaru w sklepie stacjonarnym. W tej sytuacji momentem zawarcia umowy jest moment fizycznego przekazania towaru wraz z wypisaniem karty gwarancyjnej i wystawieniem dokumentu sprzedaży.
- Prosimy pamiętać, iż Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt.
- Procedura zwrotów z powodu reklamacji towarów jest opisana w punkcie Reklamacje
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- sal**@********* (pokaż)
- 228****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jesteśmy firmą z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży urządzeń elektronicznych oraz przedmiotów codziennego użytku. Prowadzimy działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, NIP: 5213133414, REGON: 01746738
Kupując u nas możesz być pewny, iż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oraz opisy były rzetelne, oddające rzeczywisty stan przedmiotu - tak byś był zadowolony i mógł polecić nas swoim znajomym. Każdy wystawiony przez nas produkt możesz obejrzeć w naszym sklepie.
Staramy się również o takie zorganizowanie procesu sprzedaży, abyś poświęcał mu jak najmniej swojego czasu. Wszystkie towary wysyłamy terminowo. Wysyłane przez nas przedmioty są pakowane w twarde kartonowe pudełka lub bąbelkowe koperty, co pozwala do minimum zmniejszyć ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone.
Pozostałe informacje
W sprawach nieuregulowanych w niniejszych postanowieniach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014r.
Dokładamy wszelkich starań, aby potrzeby naszych Klientów realizować na możliwie najwyższym poziomie. Chcąc sprostać Waszym oczekiwaniom i stale podnosić jakość naszych usług prosimy o przesyłanie opinii na temat naszych transakcji.
Jeśli jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu i współpracy z nami - najlepszym podziękowaniem będzie wystawienie pozytywnego komentarza. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziesz nieusatysfakcjonowany z zakupów u nas – jeżeli tak, zanim wystawisz nam neutralny lub negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, a spróbujemy wyjaśnić sprawę.
Dbamy o to, aby nasi Klienci kojarzyli nas nie tylko z doskonałą ceną, ale również wysoką jakością obsługi, w przyszłości wracali do nas i baz obaw mogli polecić nas innym.
Życzymy udanych zakupów w 2kroki
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu