Nowy Samsung J3 6 J320FN White GW24M FV23% 2016 (6542189451)

zakończona
609,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Lanckorona
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 8GB
  • pamięć RAM (MB): 1500.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: biały
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 8.00
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
  • dzwonki: monofoniczne, polifoniczne, true-tone, MP3
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, moduł NFC

Samsung J3 6 J320FN White 2016

W skład zestawu wchodzi:

  • Telefon + bateria
  • Pudełko
  • Ładowarka UK + przejściówka
  • Kabel USB
  • Słuchawki
  • Instrukcja obsługi w języku obcym
  • Dowód zakupu

Jesteśmy legalnie działającą firmą - na każdy zakup wystawiamy paragon bądź pełną Fakturę VAT 23%

Nowy Samsung J3 !

Wersja z LTE


Kolor: White (Biały)

Model: SM-J320FN

Sprzęt objęty 24 miesięczną gwarancją producenta!

Telefon jest w 100% sprawny!
Bez simlocka, działa w każdej sieci.


Posiada Polskie Menu!
Dystrybucja europejska!

Na zakupiony produkt wystawiam paragon bądź na życzenie Fakturę VAT 23%

Pełna specyfikacja dostępna na stronie:

http://www.telepolis­.pl/telefony/samsung­-galaxy-j3-2016,4,2,­2878.html

Real foto!

Oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją!

Gwarancja producenta (normalna) - realizowana w serwisach producenta

Gwarancja serwisowa - realizowana w naszej firmie

Długość oraz rodzaj gwarancji zamieszczony jest w opisie aukcji!

Na naszych aukcjach oferujemy kilka możliwych sposobów płatności za zamówione produkty!

- wpłata PayU - darmowy i bardzo szybki system płatności

- Przelew bezpośrednio na nasze konto bankowe:

Konto IDEA BANK: 24 1950 0001 2006 2205 5279 0001

Konto ING Bank Śląski: 32 1050 1100 1000 0091 1206 3798

Konto Bank Pocztowy: 57 1320 1537 3887 2909 2000 0001

W celu przyspieszenia identyfikacji przelewu, prosimy w tytule wpisać login z serwisu allegro.

- Pobranie (płatność przewoźnikowi przy obiorze)

- Płatność przy obiorze osobistym

Szczegóły dotyczące wysyłki:

  • Zamówienia złożone i opłacone do godziny 11 realizujemy tego samego dnia! (dotyczy dni roboczych).
  • Przesyłki kurierskie realizowane są za pośrednictwem DPD, paczkomatowe za pośrednictwem InPost.
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną wartość zamówienia.
  • Wszystkie towary wysyłamy bezpośrednio z Polski!

Uwaga!

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika!

W razie uszkodzenia przesyłki bądź braków, prosimy o spisanie protokołu szkody!

Stanowi on jedyną podstawę do roszczeń z tytułu braków, bądź uszkodzenia przesyłki!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 32 1050 1100 1000 0091 1206 3798
    • Idea Bank S.A. 24 1950 0001 2006 2205 5279 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Witamy wszystkich serdecznie Na naszych aukcjach znajdą państwo produkty najwyższej jakości. Wszystkie opisy sporządzone są z największą starannością. Główna zasada działania firmy opiera się na jakości oferowanych usług oraz stałym budowaniu zaufania i trwałych relacji z klientami i kontrahentami. Długoletnie doświadczenie w branży handlowej pozwala nam dotrzeć oraz zaspokoić najbardziej skryte potrzeby konsumentów. Gwarantujemy błyskawiczną realizacje zamówień, wysyłka nastąpi maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania płatności na naszym koncie (w przypadku weekendu bądź dnia wolnego od pracy realizacja zamówienia nastąpi w pierwszym dniu roboczym). Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach dostępne są w naszym magazynie. Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego www.topszop24.pl oraz naszej siedziby.

kontakt

  • 791359484
    W związku z licznymi telefonami preferujemy kontakt email ;)
  • fhuchorazy@gmail.com
    W ekstremalnych przypadkach odpisujemy max w ciągu 12 godzin. Standardowo 1 do 2 godzin

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu. 2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). 4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

reklamacje

1. Uszkodzenie przesyłki w transporcie Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki oraz spisanie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez email: fhuchorazy@gmail.com Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. W przypadku uszkodzeń w transporcie, reklamacje rozpatrywane tylko i wyłącznie ze spisanym protokołem szkody! 2. Wady fabryczne Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty lub naprawimy reklamowany produkt w czasie wynikającym z karty gwarancyjnej. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: fhuchorazy@gmail.com . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

pozostałe informacje

Regulamin zakupów: 1. Nie wycofuje ofert, nie jesteś zdecydowany na kupno nie licytuj! 2. Na wpłatę czekam max 7 dni, po tym czasie rozpoczynam procedurę zwrotu prowizji. 3. Elektronika wysyłana jest tylko i wyłącznie firmami kurierskimi, reszta przedmiotów może zostać wysłana Pocztą Polską. 4. Aby zakupy zostały wysłane w 1 przesyłce nie mogą być dokonane z różnych kont allegro. 5. Po zakupie wybierz formę płatności i ustal cenę przesyłki. 6. Możliwa wysyłka za pobraniem ( Nie wysyłamy za pobraniem użytkownikom z zerowym stanem konta). 7. Koszty wysyłek podane na aukcji dotyczą przesyłek krajowych. 8. Podstawą uznania gwarancji są dokumenty dostarczone wraz ze sprzętem. 9. Możliwe rodzaje gwarancji: Gwarancja producenta - realizowana w serwisach producenta; Gwarancja serwisowa realizowana w naszej firmie. 10. Gwarancja serwisowa nie zostanie uznana w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych czy ingerencji w zakupiony sprzęt, (każdy towar zostaje uprzednio oklejony kompletem plomb gwarancyjnych). 11. W przypadku zakupu towaru na firmę gwarancja automatycznie ulega skróceniu do 12 miesięcy 12. Towar wysyłam do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty, nie wliczając weekendów oraz świąt gdzie wysyłka nastąpi pierwszego dnia roboczego. 13. Jeżeli przesłanie paczki się opóźnia, proszę o email, postaram dowiedzieć się co dzieje się z przesyłką. 14. Kupujący na bieżąco będzie informowany o statusie zamówienia. 15. Za licytowanie i niewywiązanie się z warunków aukcji wystawiam negatywne komentarze. 16. Jeżeli nie są Państwo zadowoleni z zakupu proszę o kontakt przed wystawieniem komentarza w celu uniknięcia niedomówień. 17. Zgodnie z ustawą konsumencką, klient ma prawo odstąpić od umowy do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 18. Nie wysyłamy przedmiotów za granice, dostawa tylko na terenie Polski. Sprzedawany towar jest zgodny z opisem zamieszczonym w ofercie. W przypadku sprzętu elektronicznego opakowania są otwierane w celu sprawdzenia czy ze sprzętem wszystko jest w porządku (przecięte tym samym są plomby producenta, o ile producent takowe stosuje).