NOWY SAMSUNG GALAXY S8 64GB WWA FV23% 21590 (6985018456)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,50 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • wbudowana pamięć: 64 GB
  • pamięć RAM: 4 GB
  • komunikacja: NFC, bluetooth, wi-Fi Direct
  • transmisja danych: 4G (LTE), 3G, 2G

opis

Obsługa zamówień
11:00 - 19:00 pn-pt
+48 22 848 50 73
salon@2kroki.pl

SAMSUNG GALAXY S8 21590

Opis przedmiotu

  • Gwarancja producenta 12 miesięcy
  • SIMLOCK BRAK
  • Menu w j. polskim
  • Podana cena jest ceną brutto, wystawiamy fakturę VAT 23%
  • Wysyłka z Polski 24h
  • Dystrybucja Samsung Polska

Stan wizualny telefon

NOWY/POWYSTAWOWY w 100% sprawny. Może posiadać mikroryski, posiada lekkie pęknięcie w lewym górnym rogu. Telefon oryginalny, nie refabrykowany. Zdjęcia realne.

W komplecie otrzymujesz

  • Pudełko oryginalne
  • Telefon Samsung GALAXY S8 64GB
  • Ładowarka
  • Dokument zakupu (faktura VAT 23%)

Dostawa

Dostawa realizowana jest za pomocą firmy kurierskiej lub usług Paczkomaty InPost
  • Odbiór w paczkomatach InPost
  • Przesyłka kurierska (po przedpłacie)
  • Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)*
  • Przesyłka kurierska z dostawą w sobotę
    (na życzenie)
  • * opcja wysyłki pobraniowej jest dostępna tylko dla allegrowiczów posiadających co najmniej 5 pozytywnych komentarzy
W koszty wysyłki wliczone są materiały operacyjne (karton/koperta, folia bąbelkowa). Każda paczka jest dodatkowo zabezpieczona przed wysyłką.

Płatności

Akceptujemy następujące formy płatności:
  • przelewem na nasze konto
  • poprzez Allegro.pl
  • gotówką przy odbiorze osobistym
  • przy odbiorze towaru (za pobraniem)
  • Wpłaty należy kierować na konto:
    82 1140 2004 0000 3702 3774 7969

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument (osoba prywatna) może ciągu 14 dni od daty otrzymania przedmiotu odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny - lecz musi on zwrócić w stanie takim jak w momencie otrzymania, wraz z całym kompletem akcesoriów oraz dowodem zakupu.

Procedura zgłaszania reklamacji i zwrotów jest szczegółowo opisana na stronie O mnie .

Sklep 2kroki

  • Al. Niepodległości 154
    lokal usługowy 27
    02-554 Warszawa
    Godz. otwarcia 11:00 - 19:00 pn-pt
  • Tel. +48 22 848 50 73
  • email: salon@2kroki.pl
  • gg: 39662266

Mapka dojazdu

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa Mokotów
Al. Niepodległości 154 lok. 27
02-554 Warszawa
woj. mazowieckie
email: salon@2kroki.pl
tel.: 228485073

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja jest indywidualna dla każdego przedmiotu wystawionego przez naszą firmę, ponadto na każdej aukcji widnieje dokładny okres gwarancji każdego produktu.  Jeśli na aukcji nie widnieje informacja o gwarancji, oznacza to, że dany przedmiot nie obejmuje bezpłatna gwarancja serwisowa. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ARTEL
Al. Niepodległości 154 lok. 27
02-554 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacje i opisy ew. usterek prosimy składać pisemnie na adres sklep@2kroki.pl oraz w miarę możliwości dołączać do paczki z reklamowanym towarem Kupujący może dokonać reklamacji dostarczając przedmiot osobiście lub wysyłając go na swój koszt do naszego sklepu na adres Sklep GSM 2kroki Al.Niepodległości 154 lokal usługowy 27 02-554 Warszawa. Wszystkie telefony (zarówno nowe jak używane) sprzedawane w naszym sklepie posiadają plomby gwarancyjne. Usunięcie tej naklejki znacznie utrudni identyfikację produktu oraz będzie świadczyło o ingerencji Kupującego w urządzenie co może być podstawą do odmowy dokonania zwrotu lub reklamacji. Prosimy pamiętać, iż gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania wewnętrznych plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu lub zmiany oprogramowania (wgrywanie na własną rękę szkodliwych aplikacji i plików multimedialnych). W tzw. obrocie profesjonalnym (pomiędzy przedsiębiorcami) rękojmia na towary zakupione na naszych aukcjach jest ograniczona do 30 dni od daty otrzymania przedmiotu. W sytuacji korzystania z prawa rękojmi Kupujący - firma lub osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna złożyć stosowne oświadczenia na piśmie wraz z opisem przyczyn reklamacji - reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego Zanim wyślesz towar do reklamacji, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym. Odsyłając towar najlepiej dołączyć wszystko, co się otrzymało od sprzedającego - na wypadek, jakby towar podlegał zwrotowi, a transakcja zostałaby rozwiązana - wtedy towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dodatkami, należycie zabezpieczony, koniecznie z dołączonym dowodem zakupu - fakturą lub paragonem oraz kartą gwarancyjną z numerem IMEI konkretnego telefonu. IMEI odsyłanego telefonu powinno się zgadzać z nr IMEI zamieszczonym na karcie gwarancyjnej będącej dowodem zakupu danej konkretnej sztuki telefonu Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. Prosimy pamiętać, iż w sytuacji uzasadnionej reklamacji zwrot kosztów przesyłki towaru obejmuje tylko koszty uzasadnione – np. koszt listu poleconego, koszt paczki pocztowej ekonomicznej. Wszelkie usługi związane z wysyłką zamawiane przez Kupującego w celu udogodnienia warunków płatności lub transportu oraz ubezpieczenia nie są konieczne do skutecznego dostarczenia towaru reklamowanego i są nabywane przez Kupujących na własny koszt i odpowiedzialność (np. pobranie zamiast przesyłki po dokonaniu płatności, ubezpieczenie paczki, dokupienie "priorytetu", zwrot towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej). W takich sytuacjach zwracamy koszt przesyłki reklamowanego towaru w wysokości równowartości paczki pocztowej ekonomicznej zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej – po rozpatrzeniu reklamacji, na konto podane przez Kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt. Jeżeli przedmiot objęty jest gwarancją producenta i posiada ważną gwarancje pisemną, reklamacje prosimy składać w serwisie autoryzowanym danego producenta.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARTEL
Al.Niepodległości 154 lok. 27
02-554 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta" Klient, który nabył towar za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej i tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Zwracane towary muszą być kompletne, posiadać wszelkie folie i zabezpieczenia i powinny być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu to do nas celem otrzymania instrukcji zwrotu zamówionego towaru. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony zwrot sprzedaży detalicznej lub korekta faktury VAT. W ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu ceny zwróconego towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe. Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych z osobami prywatnymi nabywającymi towary w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej na odległość i nie obowiązuje w sytuacji zakupu towaru w sklepie stacjonarnym. W tej sytuacji momentem zawarcia umowy jest moment fizycznego przekazania towaru wraz z wypisaniem karty gwarancyjnej i wystawieniem dokumentu sprzedaży.

O sprzedającym
2kroki_pl
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1648

 

34

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 228485073
poniedziałek - piątek
11:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży urządzeń elektronicznych oraz przedmiotów codziennego użytku. Prowadzimy działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, NIP: 5213133414, REGON: 01746738

Kupując u nas możesz być pewny, iż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oraz opisy były rzetelne, oddające rzeczywisty stan przedmiotu - tak byś był zadowolony i mógł polecić nas swoim znajomym. Każdy wystawiony przez nas produkt możesz obejrzeć w naszym sklepie.

Staramy się również o takie zorganizowanie procesu sprzedaży, abyś poświęcał mu jak najmniej swojego czasu. Wszystkie towary wysyłamy terminowo. Wysyłane przez nas przedmioty są pakowane w twarde kartonowe pudełka lub bąbelkowe koperty, co pozwala do minimum zmniejszyć ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone.

Pozostałe informacje

W sprawach nieuregulowanych w niniejszych postanowieniach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014r.

Dokładamy wszelkich starań, aby potrzeby naszych Klientów realizować na możliwie najwyższym poziomie. Chcąc sprostać Waszym oczekiwaniom i stale podnosić jakość naszych usług prosimy o przesyłanie opinii na temat naszych transakcji.

Jeśli jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu i współpracy z nami - najlepszym podziękowaniem będzie wystawienie pozytywnego komentarza. Odwdzięczymy się tym samym. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziesz nieusatysfakcjonowany z zakupów u nas – jeżeli tak, zanim wystawisz nam neutralny lub negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, a spróbujemy wyjaśnić sprawę.

Dbamy o to, aby nasi Klienci kojarzyli nas nie tylko z doskonałą ceną, ale również wysoką jakością obsługi, w przyszłości wracali do nas i baz obaw mogli polecić nas innym.

Życzymy udanych zakupów w 2kroki