NOWY SAMSUNG GALAXY J5 J500F - 2 KOLORY (6542538047)

zakończona
589,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 19,99 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa
  • pamięć: 32GB
  • dostawa z Polski: nie
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: serwisowa
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 16.00
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS
Samsung Galaxy j5
Dostępne kolory: czarny, biały, złoty
Siła elegancji
Obudowa Samsung Galaxy J5 łączy w sobie elegancję i wytrzymałość. Wysokiej jakości wykończenie i zintegrowana metalowa ramka ochroniają smartfon przed zadrapaniami, by pozostał nieskazitelnie piękny dłużej.
Jaśniejsze zdjęcia
Uchwyć każdy moment. Przedni i tylny aparat mają obiektyw o jasności F1.9, dzięki czemu każde zdjęcie będzie ostre i jasne - nawet przy słabym oświetleniu. Żeby nie umknęła Ci żadna chwila, możesz włączyć aparat wciskając dwukrotnie główny przycisk smartfona.
Samsung Galaxy J5
-Wyświetlacz sAMOLED
-Wielkość wyświetlacza 5.2" (131.8mm)
-Aparat CMOS 13.0 Mpix, przód CMOS 5.0 Mpix
-Pojemność baterii 2600mAh
-Brak Sim-locka
-Polskie Menu
-Gwarancja 24 miesiące
Specyfikacja techniczna
Wymiary
145.8 x 72.3 x 8.1;
Wyświetlacz
Kolorowy / Kolorowy / Super AMOLED 16M kolorów 720 x 1280 px (5,00") 294 ppi
Pamięć
Wbudowana 8GB
System
Android 5.1 Lollipop
Zasilanie i bateria
Li-Ion 2600 mAh
Procesor
Qualcomm Snapdragon 410
Aparat fotograficzny
CMOS 13.0 Mpix, przód CMOS 5.0 Mpix
Lokalizacja
Wbudowana antena GPS
Zestaw zawiera:
-Samsung Galaxy J5
-Baterię
-Ładowarkę
-Kabel do transferu danych
-Instrukcję obsługi
-Oryginalne pudełko
-Słuchawki
  • dlaczego my?
  • Przekonaj się, dlaczego warto skorzystać z naszych usług

Najwyższa jakość produktów i obsługi

Wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone

14 dni na zwrot lub wymianę towaru

W 100% oryginalny towar

Opcje płatności:

Przelew na konto

Konto Alior Bank:
04 2490 0005 0000 4500 1838 3843

PayU

Akceptujemy płatności
poprzez PayU

Galaxy_Phones

Partner programu

Kliknij w baner
i sprawdź naszą wiarygodność

Bezpieczeństwo zakupu

Gwarancja udanej transakcji
bądź 100% zwrot kosztów

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 04249000050000450018383843
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Dane firmy: Agnieszka Bartoszek Sołtysowska 12B/145 31-589 Kraków NIP: 873-324-05-95 REGON:360889865 Witam serdecznie na moich aukcjach. Mam na imię Agnieszka i od zawsze moim marzeniem było prowadzenie swojej własnej działalności gospodarczej i dalszy rozwój w biznesie. Myślę, że allegro jest najlepszym miejscem aby stawiać swoje pierwsze kroki i zbierać doświadczenia. Mimo młodego wieku posiadam już bardzo duże grono zadowolonych klientów. Moja firma to nie wielka korporacja dlatego myślę, że do każdego mogę podejść indywidualnie co staram się robić i co znacznie ułatwia współpracę z wami szanowni Państwo. Bardzo proszę o zaufanie i zachęcam do zakupów. W spornych sytuacjach zawsze staram się wypracować jakiś kompromis, a co raz większa sprzedaż sprawia, że co raz częściej i więcej mogę chodzić swoim klientom na rękę tak aby godnie polecali mnie dalej ;-)

kontakt

  • 519686781
    Bardzo prosimy o kontakt w godzinach 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Galaxy Phones
Sołtysowska 12B/145
31-589 Kraków
Polska
 
Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Agnieszka Bartoszek Sołtysowska 12B/145 31-598 Kraków Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

W razie problemów z towarem bardzo prosimy o kontakt mailowy w odpowiedzi na który podamy wszystkie wskazówki dotyczące procesu reklamacyjnego. Bardzo prosimy nie dzwonić w sprawach reklamacyjnych bo i tak dalszy kontakt musi sprowadzić się do przekazania kluczowych danych właśnie drogą elektroniczną. Dzwoniąc do nas są Państwo anonimowi. Otrzymując wiadomość e-mail możemy od razu zweryfikować Państwa zamówienie, dane oraz problem.

pozostałe informacje

Witamy w sklepie internetowym GalaxyPhones Drodzy klienci, nie zawsze możemy odpisać wam w przeciągu kilku minut na martwiące was pytania dlatego poniżej udostępniamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie ;-) mam nadzieję, że uda nam się tym rozwiać wasze wszelkie wątpliwości i zachęcić do zakupów ;-) 1. Dlaczego paczka wysyłana jest z zagranicy? - Modele telefonów są bardzo szybko wycofywane ze sprzedaży po to aby robić miejsce swoim następcą. Producentom nie jest na rękę aby starsze modele były cały czas produkowane i dostępne na rynku. Jedyną możliwością dostania Twojego ulubionego modelu w takiej cenie jest jego wysyłka z Azji. 2. Czy telefony są nowe i oryginalne? - Drogi kliencie, kupując u nas składasz zamówienie na firmowym koncie allegro, z którego wysyłamy tysiące telefonów rocznie. Nie ma możliwości aby na tak dużą skalę handlować nieoryginalnym towarem bądź używanym. Wszystkie nasze produkty są nowe i oryginalne. 3. Dlaczego na waszym koncie są negatywy? - Prowadząc sprzedaż na tak szeroką skalę nie ma fizycznej możliwości aby przy realizacji tysięcy zamówień nie dostać od czasu do czasu negatywnej opinii. Tylko prywatne konta allegro, gdzie ktoś sobie sprzedaje jedną rzecz na rok jest wykonalne aby taki użytkownik miał 100% pozytywnych opinii. Dla jednych klientów wysyłka z Azji po niższej cenie to zaleta i atrakcja, ktoś inny o tym nie doczyta i wystawia złą opinię w sieci. Ma takie prawo ale to nie znaczy, że kogoś oszukaliśmy. Prosimy o zdrowe podejście do systemu komentarzy i świadomość jak to na prawdę funkcjonuje. Największe marki jak samsung, sony itp. też prowadzą swoje konta firmowe allegro i mają na nich również negatywne opinie, łącznie z takimi, że klienci się skarżą, że dostali np. właśnie od samsunga towar nieoryginalny ;-) na Polactwo nie ma rady ;-) 4. Co to jest gwarancja serwisowa? - Gwarancja serwisowa to gwarancja realizowana nie przez producenta ale przez firmę, która sprzedała, dostarczyła towar. Serwis taki w praktyce jest zawsze dużo sprawniejszy niż serwis producenta, któremu nie zależy na szybkim załatwieniu sprawy bo to nie on sprzedał towar bezpośrednio tylko dystrybutor i to nie on me" klienta. Sprawy w markowych serwisach często sięgają nawet do pół roku i nie jest to rzadkością. W naszym przypadku paczka do Azji wraca około 2 tygodni i jest niezwłocznie serwisowana. Drobne usterki serwisujemy niezwłocznie na terenie Polski. 5. Dlaczego nie mogę zapłacić przy odbiorze? - Wysyłka pobraniowa to forma płatności znana już tylko i wyłącznie w naszym kraju z prostych powodów. Kojarzy się ludziom z bezpieczeństwem natomiast mało kto wie, że 99% oszustw w polskiej sieci dokonuje się właśnie w tej formie. Jest to bardzo złudne bezpieczeństwo, które nie gwarantuje prawie niczego jeżeli towar okaże się wadliwy, bądź też gdy zostaniemy oszukani. Elektroniczne potwierdzenie płatności gwarantuje nam zawsze 100% możliwość odzyskania pieniędzy po zgłoszeniu sprawy do allegro. Co więcej nie ma fizycznej możliwości nadania przesyłki za pobraniem z Azji do Polski. 6. Ile trwa realizacja zamówienia? - Przesyłki z Azji idą od 10 do 30 dni roboczych. Jednak 90% przesyłek bez problemu dociera między 15, a 20 dniem roboczym od daty wpłaty za zamówienie. 7. Na czym polega procedura celna? - Po dokonaniu zakupu paczka wysyłana jest bezpośrednio z magazynu z poza terenów EU prosto do klienta, w związku z powyższym to na odbiorcy przesyłki spoczywa obowiązek celno - podatkowy. Klient staję się importerem towaru. Opłata związana z tym podatkiem wynosi 23% wartości towaru z racji VAT plus 2% cło. Warto dodać, że takiej procedurze podlega tylko i wyłącznie około 1-2% wszystkich paczek także ryzyko związane z dodatkową opłatą prawnie nie istnieje. Kiedy jednak nawet paczka zostanie już zatrzymana przez urząd celny, klient nie ma obowiązku jej odbioru. Towar wróci do nas, a my dokonamy zwrotu za zamówienie jeżeli nie mogą sobie Państwo pozwolić na dodatkowe koszty. -W przypadku zatrzymania paczki na kontroli celnej prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu otrzymania dokładnych informacji, tak wygląda procedura celna. Sklep zobowiązuje się do pokrycia 30% opłaty celnej, w tym celu należy przesłać kopie rachunku uiszczonej opłaty oraz numer rachunku bankowego na który ma zostać wykonana wpłata. Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do naszego sklepu, zalecamy wcześniejszy kontakt pod adresem E-mail: kontakt@galaxy-phones.pl. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez obsługę sklepu. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).