NOWY NAPED NAGRYWARKA DVD LENOVO 100-15 IBY UJ8HC (6860489549)

zakończona
100,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Pruszków
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rodzaj: nagrywarki DVD
| strona o mnie | komentarze | wszyskie aukcje |
Dane Kontaktowe:

NOTEBOOKI STIVEE.PL
05-800 Pruszków
ul. Bohaterów Warszawy 52

lub

Al. Wojska Polskiego 16A paw 19
tel. 784 783 783

Płatności:

Wpłat prosimy dokonywać na podany niżej numer konta:

66 1750 0012 0000 0000 3211 3966

WITAMY SERDECZNIE NA NASZEJ AUKCJI

PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST:

NAPĘD NAGRYWARKA DVD DO
LENOVO 100-15 IBY

NAPĘD NAGRYWARKA DVD NOWA

w 100% Sprawne!!

Montaż/Wymiana w PROFESJONALNYM

Serwisie z 12Letnim doświadczeniem GRATIS!


Gwarancja

30Dni-Montaż Samodzielny

6Miesięcy-Montaż w naszym serwisie

Jeśli Państwo nie jesteście pewni co jest uszkodzone w Państwa laptopie PROSIMY o kontakt telefoniczny 784-783-783. Jesteśmy serwisem służymy pomocą!!


Odbiory osobiste:

Nasza firma posiada wiele punktów na terenie Warszawy w przypadku wybrania odbioru osobistego innego niż Pruszków prosimy liczyć się z tym ze może to wydłużyć czas dostawy do punktu.

Możliwe punkty odbioru::

  • WARSZAWA - WŁOCHY ul. Popularna 57
  • WARSZAWA - BRÓDNO ul. Wyszogrodzka 1
  • PRUSZKÓW ul. Bohaterów Warszawy 52
  • PRUSZKÓW al. Wojska Polskiego 16A/19

Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 66 1750 0012 0000 0000 3211 3966
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Zwrot przedmiotu następuje na koszt odstępującego od umowy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem stivee.sklep@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail i telefon Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji (nazwa towaru, model, typ), - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (np. opis usterki). 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub telefonicznie.