NOWY HUAWEI ASCEND Y530 SKLEP WWA FV23% 73321 (6814255279)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
299,00 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,50 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • wbudowana pamięć: 4 GB
  • pamięć RAM: 512 MB
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi

opis

Obsługa zamówień
11:00 - 19:00 pn-pt
+48 22 848 50 73
salon@2kroki.pl

HUAWEI ASCEND Y530 73321

Opis przedmiotu

  • Gwarancja 12 miesięcy
  • BRAK SIMLOCKA
  • Menu w j. polskim
  • Podana cena jest ceną brutto, wystawiamy pełną fakturę VAT 23%
  • Dystrybucja Huawei Polska
  • Wysyłka z Polski 24h

Stan wizualny telefonu

Telefon NOWY w 100% oryginalny, nie refabrykowany. Zdjęcia realne.

W komplecie otrzymujesz

  • Telefon Huawei Ascend Y530
  • Pudełko oryginalne (zgodny IMEI)
  • Ładowarka + kabel USB
  • Dokument zakupu (faktura lub paragon)

Dostawa

Dostawa realizowana jest za pomocą firmy kurierskiej lub usług Paczkomaty InPost
  • Odbiór w paczkomatach InPost
  • Przesyłka kurierska (po przedpłacie)
  • Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)*
  • Przesyłka kurierska z dostawą w sobotę
    (na życzenie)
  • * opcja wysyłki pobraniowej jest dostępna tylko dla allegrowiczów posiadających co najmniej 5 pozytywnych komentarzy
W koszty wysyłki wliczone są materiały operacyjne (karton/koperta, folia bąbelkowa). Każda paczka jest dodatkowo zabezpieczona przed wysyłką.

Płatności

Akceptujemy następujące formy płatności:
  • przelewem na nasze konto
  • poprzez Allegro.pl
  • gotówką przy odbiorze osobistym
  • przy odbiorze towaru (za pobraniem)
  • Wpłaty należy kierować na konto:
    82 1140 2004 0000 3702 3774 7969

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument (osoba prywatna) może ciągu 14 dni od daty otrzymania przedmiotu odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny - lecz musi on zwrócić w stanie takim jak w momencie otrzymania, wraz z całym kompletem akcesoriów oraz dowodem zakupu.

Procedura zgłaszania reklamacji i zwrotów jest szczegółowo opisana na stronie O mnie .

Sklep 2kroki

  • Al. Niepodległości 154
    lokal usługowy 27
    02-554 Warszawa
    Godz. otwarcia 11:00 - 19:00 pn-pt
  • Tel. +48 22 848 50 73
  • email: salon@2kroki.pl
  • gg: 39662266

Mapka dojazdu

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Warszawa Mokotów
Al. Niepodległości 154 lok. 27
02-554 Warszawa
woj. mazowieckie
email: salon@2kroki.pl
tel.: 228485073

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ARTEL
Al. Niepodległości 154 lok. 27
02-554 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacje i opisy ew. usterek prosimy składać pisemnie na adres sklep@2kroki.pl oraz w miarę możliwości dołączać do paczki z reklamowanym towarem Kupujący może dokonać reklamacji dostarczając przedmiot osobiście lub wysyłając go na swój koszt do naszego sklepu na adres Sklep GSM 2kroki Al.Niepodległości 154 lokal usługowy 27 02-554 Warszawa. Wszystkie telefony (zarówno nowe jak używane) sprzedawane w naszym sklepie posiadają plomby gwarancyjne. Usunięcie tej naklejki znacznie utrudni identyfikację produktu oraz będzie świadczyło o ingerencji Kupującego w urządzenie co może być podstawą do odmowy dokonania zwrotu lub reklamacji. Prosimy pamiętać, iż gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania wewnętrznych plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu lub zmiany oprogramowania (wgrywanie na własną rękę szkodliwych aplikacji i plików multimedialnych). W tzw. obrocie profesjonalnym (pomiędzy przedsiębiorcami) rękojmia na towary zakupione na naszych aukcjach jest ograniczona do 30 dni od daty otrzymania przedmiotu. W sytuacji korzystania z prawa rękojmi Kupujący - firma lub osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna złożyć stosowne oświadczenia na piśmie wraz z opisem przyczyn reklamacji - reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego Zanim wyślesz towar do reklamacji, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym. Odsyłając towar najlepiej dołączyć wszystko, co się otrzymało od sprzedającego - na wypadek, jakby towar podlegał zwrotowi, a transakcja zostałaby rozwiązana - wtedy towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dodatkami, należycie zabezpieczony, koniecznie z dołączonym dowodem zakupu - fakturą lub paragonem oraz kartą gwarancyjną z numerem IMEI konkretnego telefonu. IMEI odsyłanego telefonu powinno się zgadzać z nr IMEI zamieszczonym na karcie gwarancyjnej będącej dowodem zakupu danej konkretnej sztuki telefonu Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. Prosimy pamiętać, iż w sytuacji uzasadnionej reklamacji zwrot kosztów przesyłki towaru obejmuje tylko koszty uzasadnione – np. koszt listu poleconego, koszt paczki pocztowej ekonomicznej. Wszelkie usługi związane z wysyłką zamawiane przez Kupującego w celu udogodnienia warunków płatności lub transportu oraz ubezpieczenia nie są konieczne do skutecznego dostarczenia towaru reklamowanego i są nabywane przez Kupujących na własny koszt i odpowiedzialność (np. pobranie zamiast przesyłki po dokonaniu płatności, ubezpieczenie paczki, dokupienie "priorytetu", zwrot towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej). W takich sytuacjach zwracamy koszt przesyłki reklamowanego towaru w wysokości równowartości paczki pocztowej ekonomicznej zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej – po rozpatrzeniu reklamacji, na konto podane przez Kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt. Jeżeli przedmiot objęty jest gwarancją producenta i posiada ważną gwarancje pisemną, reklamacje prosimy składać w serwisie autoryzowanym danego producenta.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARTEL
Al.Niepodległości 154 lok. 27
02-554 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta" Klient, który nabył towar za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej i tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Zwracane towary muszą być kompletne, posiadać wszelkie folie i zabezpieczenia i powinny być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu to do nas celem otrzymania instrukcji zwrotu zamówionego towaru. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony zwrot sprzedaży detalicznej lub korekta faktury VAT. W ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu ceny zwróconego towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe. Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych z osobami prywatnymi nabywającymi towary w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej na odległość i nie obowiązuje w sytuacji zakupu towaru w sklepie stacjonarnym. W tej sytuacji momentem zawarcia umowy jest moment fizycznego przekazania towaru wraz z wypisaniem karty gwarancyjnej i wystawieniem dokumentu sprzedaży.

O sprzedającym
2kroki_pl
98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1651

 

31

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 228485073
poniedziałek - piątek
11:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży urządzeń elektronicznych oraz przedmiotów codziennego użytku. Prowadzimy działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, NIP: 5213133414, REGON: 01746738

Kupując u nas możesz być pewny, iż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oraz opisy były rzetelne, oddające rzeczywisty stan przedmiotu - tak byś był zadowolony i mógł polecić nas swoim znajomym. Każdy wystawiony przez nas produkt możesz obejrzeć w naszym sklepie.

Staramy się również o takie zorganizowanie procesu sprzedaży, abyś poświęcał mu jak najmniej swojego czasu. Wszystkie towary wysyłamy terminowo. Wysyłane przez nas przedmioty są pakowane w twarde kartonowe pudełka lub bąbelkowe koperty, co pozwala do minimum zmniejszyć ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone.

Pozostałe informacje

W sprawach nieuregulowanych w niniejszych postanowieniach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014r.

Dokładamy wszelkich starań, aby potrzeby naszych Klientów realizować na możliwie najwyższym poziomie. Chcąc sprostać Waszym oczekiwaniom i stale podnosić jakość naszych usług prosimy o przesyłanie opinii na temat naszych transakcji.

Jeśli jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu i współpracy z nami - najlepszym podziękowaniem będzie wystawienie pozytywnego komentarza. Odwdzięczymy się tym samym. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziesz nieusatysfakcjonowany z zakupów u nas – jeżeli tak, zanim wystawisz nam neutralny lub negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, a spróbujemy wyjaśnić sprawę.

Dbamy o to, aby nasi Klienci kojarzyli nas nie tylko z doskonałą ceną, ale również wysoką jakością obsługi, w przyszłości wracali do nas i baz obaw mogli polecić nas innym.

Życzymy udanych zakupów w 2kroki