NOWY DYSK SSD SANDISK 240GB SZYBKI 2,5 (6482626092)

zakończona
269,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Lubliniec
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pojemność dysku (GB): 128.00
  • stan: nowy
  • maks. prędkość odczytu MB/s: 475
  • maks. prędkość zapisu MB/s: 375

tel. 530 419 623
email. konsole@gsm-world.co­m.pl
gadu gadu: 7844313

Gsm-World Gansiniec Marcin

Harbułtowice 48

42-700 Lubliniec

NIP: 575-182-36-96

(Pn-Piątek- 10-17)

NOWY DYSK SSD SANDISK 240GB SATA 3


PEŁNY FABRYCZNY ZESTAW - ORYGINALNE PUDEŁKO

!!!! ZDJĘCIE REALNE PRODUKTU !!!

NOWY DYSK SANDISK 240GB 2,5' SDSSDA-240G-G25

ORYGINALE PUDEŁKO

GWARANCJA 3 LATA !!!

PARAGON LUB FAKTURA 23% !!!

Rodzaj dysku SSD
Pojemność 128 GB
Interfejs SATA
Maksymalna szybkość odczytu 520 MB/s
Maksymalna szybkość zapisu 350 MB/s

\


Po zakupie prosze o jak najszybszy kontakt w celu wybrania formy płatności. Jako pierwszy komentarz wystawia kupujący. W razie reklamacji,skontaktu­j się z nami w celu wyjaśnienia.
Kupujący, który nie wywiaże się z powyższych zasad zakupów obowiązujących na naszych aukcjach powinien się liczyc z możliwością otrzymania negatywnego komentarza oraz skierowania sprawy do administracji allegro.

NA zakupiony przedmiot wystawiamy paragon lub faktruę VAT 23% .

WYSYŁKA ZA POBRANIEM WYŁĄCZNIE DLA OSÓB POWYŻEJ 5 KOMENTARZY/

OSOBY PONIŻEJ 5 KOMENTARZY WYMAGANY KONTAKT TELEFONICZY


Koszty przesyłek określone nad oferta w zakładce dostawa i płatność.
Przesyłki wysyłamy kurierem GLS lub Pocztą Polską .
Czas realizacji zamówienia w przypadku GLS to 24H od momentu wysyłki.
Pocztą wysyłamy tylko w przypadku wpłaty
na konto jako list polecony priorytetowy i zazwyczaj czas realizacji to ok 1-2 dni od wysyłki.
Wszystkie przesyłki wysyłamy niezwłocznie od od otrzymanej
informacji o sposobie dostawy lub zaraz po otrzymaniu płatności.
Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku.
!! CHESZ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ EKSPRESOWĄ WYBIERZ PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ !!!

Prawa autorskie zastrzeżone!

Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, bądź elementów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora ZABRONIONE.
Każde powielanie będzie zgłaszane do serwisu allegro.

KLIKNIJ PONIŻEJ NA OBRAZEK JEŻELI NIE WIESZ JAK ZAPŁACIĆ PRZEZ PAYU- PŁACĄC PRZEZ PAYU PIENIĄŻKI SĄ ODRAZU U NAS !!! NIE MUSISZ REJESTROWAĆ ŻADNEGO KONTA PAYU - PŁACISZ W TEN SAM SPOSÓB JAK PRZELEW TYLE ŻE Z PAYU PIENIĄŻKI SĄ ODRAZU U NAS !!! POLEACAMY

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
OPIS PROCEDURY DOTYCZĄCEJ ZWROT TOWARU - PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy podanej do reklamacji lub drogą elektroniczną na adres e-mail Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. brak lub uszkodzone opakowanie, brak akcesorii, ślady użytkowania lub zmiana szersza niż wynikająca z trybu zwykłego zarządu). Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. JEŻELI KUPUJĄCY WYBRAŁ SPOSÓB DOSTARCZENIA RZECZY INNY NIŻ NAJTAŃSZY ZWYKŁY SPOSÓB DOSTARCZENIA OFEROWANY PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ, PRZEDSIĘBIORCA NIE JEST ZOBOWIĄZANY DO ZWROTU KUPUJĄCEMU PONIESIONYCH PRZEZ NIEGO DODATKOWYCH KOSZTÓW. PODSTAWA PRAWNA (Dz.U. 2014 poz. 827, Art. 33). FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Adresat: Gsm-world Gansiniec Marcin Harbułtowice 48 42-700 Lubliniec Ja ........................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................................. Data zawarcia umowy ......................, data odbioru .............................. Imię i nazwisko ....................................................................... Login Allegro ......................................................................... Adres ................................................................................. Data .................................................................................. Proszę o zwrot kwoty ................................... zł, słownie: ................. ......................................................... .............................. na konto nr ........................................................................... ................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) DO FORMULARZA NALEŻY DOŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU tj. PARAGON / RACHUNEK / FVAT LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY ZAKUP.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem:konsole@gsm-world.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy przeznaczony do reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, -zaleca się aby wysyłany towar zawierał oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport, -Sprzedający nie odpowiada za uszkodzenia towarów przesyłane bez stosownego opakowania, -przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu), -prosimy o dołączenie do paczki z reklamowanym z tytułu gwarancji produktem kserokopii faktury zakupu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt taką posiada) oraz możliwie najszerszego opisu usterki. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5.O ILE PRODUKT NIE JEST OBJĘTY GWARANCJĄ DOOR-TO-DOOR LUB REKLAMACJA NIE ZOSTAŁA UZNANA TO KUPUJĄCY PONOSI KOSZT ODESŁANIA TOWARU DO REKLAMACJI. W PRZYPADKU GWARANCJI DOOR-TO-DOOR LUB UZNANIA REKLAMACJI SPRZEDAJĄCY PONOSI KOSZT TRANSPORTU TOWARU W OBIE STRONY. JEŻELI KUPUJĄCY WYBRAŁ SPOSÓB DOSTARCZENIA RZECZY INNY NIŻ NAJTAŃSZY ZWYKŁY SPOSÓB DOSTARCZENIA OFEROWANY PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ, PRZEDSIĘBIORCA NIE JEST ZOBOWIĄZANY DO ZWROTU KUPUJĄCEMU PONIESIONYCH PRZEZ NIEGO DODATKOWYCH KOSZTÓW. PODSTAWA PRAWNA (Dz.U. 2014 poz. 827, Art. 33)