NOWY Błotnik przedni LEWY Ford Mondeo MK4 07-10 (6911184069)

zakończona
97,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 21,00 zł
  • Przesyłka kurierska 24,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,50 zł
  • lokalizacja: Łódż, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe przednie
  • kolor: do lakierowania
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

HURTOWNIA MOTORYZACYJNA OFERUJE:

NOWY

BŁOTNIK PRZEDNI

LEWY

Ford Mondeo MK4

Rok produkcji pojazdów :2007-->2010

Specyfikacja części :

Strona : lewa

Kolor : do malowania

Jakość / wykonanie : wysokiej klasy zamiennik, nie odbiegający jakością i wyglądem od oryginału.

Wszystkie części oferowane przez nas są nowe i posiadają homologację europejską.

PRAWA strona dostępna na innej naszej aukcji.

JAKOŚĆ-Q

W ofercie również wiele innych części do tego modelu. Szukasz czegoś? Pytaj!

W asortymencie posiadamy: części blacharskie, zderzaki, atrapy, oświetlenie, chłodnice, lusterka oraz elementy zawieszenia.

CENA ZA 1 SZT

Wystawiamy faktury VAT

ZAKUP
OKREŚLENIE
SPOSOBU PŁATNOŚCI
WYSYŁKA

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
Czas dostawy wynosi od 24-48godz dni roboczych

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

HURTOWNIA MOTORYZACYJNA

UL. LIPOWA 15

92-701 ŁÓDŹ GRABINA


tel. 602-377-455

Przyjmujemy płatności

CREDIT AGRICOLE BANK : 30194010763004948800­000000

E-mail:sklep@maxima.­auto.pl


Numer konta:

Credit Agricole Bank:

30194010763004948800­000000


Zobacz moje inne aukcje

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
24,00 zł
kolejna sztuka:
8,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
8,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
28,00 zł
kolejna sztuka:
8,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
24,50 zł
kolejna sztuka:
8,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Maxima
Lipowa 15
92-701 Grabina
Dodatkowe informacje

Reklamacje: -wszelkie reklamacje będą rozpatrywane jedynie po okazaniu dowodu zakupu wystawionego przez nas -czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni od dnia otrzymania przez nas towaru i dokumentów - w wyjątkowych przypadkach może się przedłużyć do 21 dniu powodem może być korzystanie z opinii biegłego -towar powinien wrócić do nas w oryginalnym opakowaniu ( jeżeli było) -uwaga sprawdź części przed montażem ,czy pasuje do twojego auta -nie zwracamy za koszty montażu i demontażu zakupionych u nas części które są do reklamacji UWAGA ; TOWAR DO REKLAMACJI LUB ZWROTU NALEŻY WYSŁAĆ DO NAS PACZKĄ POCZTOWĄ ZWYKŁĄ LUB LISTEM POLECONYM MOŻE BYĆ PRIORYTETEM PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ PACZKI POCZTOWEJ Z OPCJĄ "OSTROŻNIE" LUB "OPCJI WARUNKI SZCZEGÓLNE"   -wysyłając towar do reklamacji LUB NA WYMIANĘ proszę o NIE WYSYŁANIE GO ZA POBRANIEM gdyż takich paczek nie będziemy odbierać i wróci do nadawcy na jego koszt. -w innych nie opisanych przypadkach zawsze istnieje możliwość porozumienia sie. 

Nie podlega reklamacji lub wymianie towar, gdy autoryzowany serwis stwierdzi, iż zgłoszona usterka powstała w wyniku niewłaściwego zamontowania, uruchomienia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub z instrukcją obsługi.

Przy uszkodzonym towarze:
  „Sporządzanie protokołu szkody jest warunkiem koniecznym i podstawą do  uwzględnienia reklamacji za szkody powstałe w trakcie transportu” (nr  6429 w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych)
„Warunkiem złożenia reklamacji dotyczącej uszkodzenia paczki lub jej  zawartości jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności pracownika  firmy kurierskiej w chwili dostarczenia paczki oraz sporządzenie  protokołu reklamacyjnego” (nr 5683 w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych). 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Maxima
Lipowa 15
92-701 Grabina

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

 ZWROTY -klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania, bez podania przyczyny-koszty takiego zwrotu towaru w pełni ponosi kupujący ( NIE PONOSIMY KOSZTÓW PRZESYŁEK LUB MONTAŻU W PRZYPADKU ZWROTU, PROSZĘ  PAMIĘTAĆ ŻE PRZESYŁKA JEST USŁUGĄ KTÓRA ZOSTAŁA PRZEZ NAS OPŁACONA Z  GÓRY A WYKONANA PRZEZ ZEWNĘTRZNĄ FIRMĘ KURIERSKĄ I NIE PODLEGA ZWROTOWI  PONIEWAŻ ZOSTAŁA ZREALIZOWANA. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM ,  ZWROT TYLKO NA PODSTAWIE PARAGONU LUB FAKTURY W TERMINIE 14-DNI ). Towar musi wrócić w oryginalnym nieuszkodzonym( zaklejonym taśmami, podartym lub brudnym)opakowaniu ,nie może być uszkodzony i wrócić do nas z dowodem zakupu (paragon, faktura). Nie może nosić najmniejszych śladów montażu, w przypadku widocznych śladów montażu towar wróci do klienta na jego koszt. W przypadku chęci odstąpienia od umowy klient proszony jest o  wcześniejsze zgłoszenie tego na adres email: sklep@maxima.auto.pl bądź  pocztą tradycyjną na adres firmy.  Zgłoszenie takie powinno zawierać: imię i nazwisko, nazwę kupującego z  serwisu allegro, nr. aukcji, datę zakupu oraz datę odbioru towaru.   NA ZAKUPIONE TOWARY UDZIELMY GWARANCJI 1 ROK GWARANCJĄ JEST PARAGON LUB FV - gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wszystkich sprzedawanych przedmiotów - w asortymencie klamek gwarancja odejmuje tylko wkładki zamków elementy sterujące ( nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych połamania itp ) - towar powinien być montowany w odpowiednich warsztatach - montując samemu możesz utracić prawo do reklamacji uszkodzonego lub wadliwego towaru UWAGA ; TOWAR DO REKLAMACJI LUB ZWROTU NALEŻY WYSŁAĆ DO NAS PACZKĄ POCZTOWĄ ZWYKŁĄ.Prosimy kontakt z nami MAILEM LUB TELEFONICZNIE 602 377 455 -wysyłając towar do reklamacji LUB NA WYMIANĘ proszę o NIE WYSYŁANIE GO ZA POBRANIEM gdyż takich paczek nie będziemy odbierać i wróci do nadawcy na jego koszt. -w innych nie opisanych przypadkach zawsze istnieje możliwość porozumienia sie. Zwrot towaru proszę kierować na adres : 92-701 Grabina Liopwa 15
Przy uszkodzeniu przesyłki : 
 „Sporządzanie protokołu szkody jest warunkiem koniecznym i podstawą do  uwzględnienia reklamacji za szkody powstałe w trakcie transportu” (nr  6429 w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych) „Warunkiem złożenia reklamacji dotyczącej uszkodzenia paczki lub jej  zawartości jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności pracownika  firmy kurierskiej w chwili dostarczenia paczki oraz sporządzenie  protokołu reklamacyjnego” (nr 5683 w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych).