NOWOŚĆ GATTA / KOSZULKA - T-SHIRT GITTA 2344S r S (6482282243)

14 dni do końca
cena kup teraz
39,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Pyzdry
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rozmiar: 36 (S)
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: inny wzór

Mail: d.l.w@wp.pl

godz 8-15


od poniedziałku do piątku
Telefon: 603860597


Wpłaty należy dokonywać
na rachunek bankowy
LUKAS Bank S.A.
65 1940 1076 5939 2864 0000 0000

W tytule proszę podać
swój nick z Allegro.

Wysyłka listami :
poleconym ekonomicznym
poleconym priorytetowym

zgodnie ze stawkami poczty
podanymi w akcji.

Koszulka T-shirt
GITTA
2344S
rozmiar S
kolor grey
KOSZULKA - T-SHIRT GITTA 2344S. 94% WISKOZA, 6% ELASTAN.

Tabela Rozmiarów




wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u eliot-e1 za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 65 1940 1076 5939 2864 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Czynna w dni robocze w godzinach 8.00-15.00 Adres do reklamacji i zwrotów: Leszek Wąsiewicz Niepodległości 20, 62-310 Pyzdry Dane kontaktowe: d.l.w@wp.pl

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [d.l.w@wp.pl]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na 62-310 Pyzdry ul. Niepodległości 20 . Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.w przypadku odstąpienia od umowy . Oświadczenie o odstąpieniu od umowy plus szczegółowe informacje znajdują się na stronie "o mnie"

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem d.l.w@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

PROSIMY O PODAWANIE KOLORÓW - nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce towaru z powodu braku podania koloru przez kupującego. Nie bierzemy odpowiedzialności za różnice kolorów towaru na prezentowanych zdjęciach wynikające z ustawień barw na poszczególnych monitorach klientów lub stosowanych technik fotograficznych, oraz stosowania innych technologii przez producenta . Zamieszczone zdjęcia produktów mogą różnić się nieznacznie od wyglądu produktów w rzeczywistości. Każdy klient otrzymuje dowód zakupu w postaci: paragonu lub faktury VAT ZASADY ZAKUPÓW Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. Termin realizacji wynosi średnio w zależności od rodzaju zamawianego towaru od 48 h do 7 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym otrzymaliśmy wpłatę za zakupione towary. Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku Wysyłki listem ekonomicznym realizujemy na ODPOWIEDZIALNOŚĆ Kupującego. Nie ryzykuj - wybieraj POLECONE. Przesyłki są nadawane głównie za pośrednictwem Poczty Polskiej. NIE ODPOWIADAMY ZA OPÓŹNIENIA W PRACY POCZTY POLSKIEJ - gdyż po nadaniu nie mamy już wpływu na pracę spedycji. W przypadku uszkodzenia lub zgniecenia opakowania spowodowane przez pocztę polską nie ponosimy odpowiedzialności. Pamiętaj,przesyłki są rejestrowane i ubezpieczone. W przypadku gdy od nadania przesyłki upłynie 14 dni a jej nie otrzymałeś to na Twój wniosek składamy reklamację na Poczcie Polskiej. Reklamacje z tytułu zaginięcia przesyłek : -Wyjaśnienia i wdrożenie procedury reklamacyjnej leży w obowiązku Sprzedawcy Reklamacja na Poczcie Polskiej może być złożona nie wcześniej jak 14 dni od nadania przesyłki -Poczta rozpatruje reklamację w czasie do 30 dni. Nie wysyłamy automatycznie ponownie przesyłek nieodebranych. Przesyłka może zostać wysłana po uzgodnieniu ponownej opłaty za przesyłkę Wysyłki listem ekonomicznym realizujemy na ODPOWIEDZIALNOŚĆ Kupującego. Nie ryzykuj - wybieraj POLECONE. Pamiętaj,przesyłki są rejestrowane i ubezpieczone. W przypadku gdy od nadania przesyłki upłynie 14 dni a jej nie otrzymałeś to na Twój wniosek składamy reklamację na Poczcie Polskiej. Reklamacje z tytułu zaginięcia przesyłek : -Wyjaśnienia i wdrożenie procedury reklamacyjnej leży w obowiązku Sprzedawcy Reklamacja na Poczcie Polskiej może być złożona nie wcześniej jak 14 dni od nadania przesyłki -Poczta rozpatruje reklamację w czasie do 30 dni. Więcej informacji na stronie "o mnie"