NOWOCZESNA SKANDYNAWSKA KOMODA JORGEN 4 SZARA (6910876042)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 279,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
  • lokalizacja: Stalowa Wola, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
664-756-158
692-409-245
DOSTĘPNY NA STRONIE O MNIE

Wysyłka towaru od 7 do 14 dni roboczych

PRZESYŁA KURIERSKA UBEZPIECZONA

ING 58 1050 1445 1000 0090 9188 5534


GDM - internetowy salon meblowy

"KOMODA JORGEN 4"

Termin realizacji od 7 do 14 dni roboczych

Komoda Skandica JORGEN 4 to doskonały przykład minimalistycznego wzornictwa w stylu skandynawskim. Jest to również typowy dla marki Skandica powiew świeżego i lekkiego designu w połączeniu z maksymalną funkcjonalnością.

Komoda JORGEN 4 wyposażona została w cztery pojemne szuflady otwierane za pomocą systemu „Push up!”. Wystarczy lekko nacisnąć front, aby otworzyła się sama. Szuflady te opierają się na nowoczesnych prowadnicach zamontowanych pod spodem, dzięki czemu nie są widoczne i pracują bardzo lekko. Prowadnice zostały wyposażone w poręczną regulację.
Boki oraz dno szuflad mają kolor szary.

Korpus mebla został zaprojektowany w kolorze szarym - zarówno fronty jak i ścianki boczne mają tę samą barwę. Mebel w tym kolorze wygląda bardzo modnie i nowocześnie.
Komoda JORGEN 4 dostępna jest również w innych wybarwieniach: zielonym oraz dekorze złotego dębu.

Blat i wieniec dolny komody mają kolor półmatowy biały. Pomiędzy blatem, a frontem górnych szuflad został zastosowany dodatkowy element ozdobny w postaci lekko cofniętego mniejszego blatu, który wykończono drewnianym dekorem. Podobne rozwiązanie znajduje się nad wieńcem dolnym. W ten sposób bryła komody stała się wizualnie lekka i doskonale komponuje się z drewnianymi nogami.

Bardzo masywne nogi w komodzie JORGEN 4 zostały wykonane z litego drewna dębowego. Zamontowano je w specjalnie zaprojektowanych metalowych gniazdach, przykręconych za pomocą śrub do dolnego wieńca komody. Nogi zostały wykończone lakierem bezbarwnym.

WYMIARY I DANE TECHNICZNE:

  • Wysokość całkowita: 74 cm
  • Szerokość całkowita: 107 cm
  • Głębokość całkowita: 45 cm
  • Wysokość nóg: 20 cm
  • Szerokość frontu szuflady: 53 cm
  • Wysokość frontu szuflady: 24 cm
  • Nogi: lite drewno dębowe lakierowane lakierem bezbarwnym
  • Korpus mebla: wysokiej jakości płyta laminowana
  • Otwieranie szuflad: system „Push up!”

Mebel wysyłamy w paczkach do szybkiego samodzielnego montażu, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub spedycyjnej. W paczkach znajduje się instrukcja montażu oraz okucia.

ATUTY PRODUKTU:

  • Produkt wysokiej jakości
  • Solidne wykonanie
  • Nowoczesne wzornictwo
  • Optymalne wymiary
  • Wytrzymałość i odporność na uszkodzenia
  • Przystępna cena

Na kolekcję JORGEN składają się również inne meble: komody , regały , szafki RTV oraz stolik kawowy .


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

G.D.M. INTERNETOWY SALON MEBLOWY
ul.11-go listopada 22
37-450 Stalowa Wola
NIP: 865-179-54-47
REGON: 830444852

Dane do wpłaty:

G.D.M. Monika Rychlak - Bożek

ul. 11 Listopada 22

37-450 Stalowa Wola.

ING 58 1050 1445 1000 0090 9188 5534

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Realizacja zamówień na meble firmy HALMAR zwykle wynosi od 1 do 2 dni roboczych, sporadycznie od 5 do 7 dni roboczych.


Przesyłki o wadze do 30 kg dostarczane są pod drzwi klienta. 

Przesyłki powyżej 30 kg nie są objęte usługą wnoszenia.


Przy zamówieniu mebli drewnianych i wyborze wysyłki za pobraniem wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 10% wartości zamówienia.


Do każdej transakcji wystawiany jest paragon.

Na życzenie klienta wystawiamy FAKTURY VAT. 

Dowód zakupu najczęściej dołączony do przesyłki, sporadycznie wysyłany na mail.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
G.D.M.
11 Listopada 22
37-450 Stalowa Wola
PL
Dodatkowe informacje

 

Klient ( konsument ) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, jednak: 

- Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 

Nie ma możliwości zwrotu mebli montowanych.

( Co ważne, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania. Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy niewłaściwie ją użytkując, sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami ). 

- Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Kupujący. 

- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. 

- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć na piśmie , pismo należy wysłać na adres firmy. 

- Przesyłki pobraniowe nie są odbierane. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowodu zakupu ( paragonu fiskalnego), w przypadku Faktury VAT wystawiona zostanie faktura korygująca. Wpłacone pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy) 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 

Brak odstąpienia od umowy: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto].

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
G.D.M.
11 Listopada 22
37-450 Stalowa Wola
PL
Dodatkowe informacje

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy,powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. 

Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru w ciągu 2 dni od doręczenia przesyłki.

Wymiana produktu na nowy możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu szkody. 

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Produkt uszkodzony lub wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem gdmmeble@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, 
  • adres, 
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.