NOWE Lusterko LE PR Chevrolet Spark 10-12 CZARNE (6481953025)

8 dni do końca
cena kup teraz
79,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
Zakupy powyżej 1 800 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: chevrolet
  • strona zabudowy: lewe, prawe

Lusterko ręczne - lewe /prawe - CZARNE

Chevrolet Spark 2010-12

Nowe!!!!!!!!!

Cena za 1 szt

FH AUTO KUBA

Bednarska 14

93-009 Łódź

42 639 52 34 784 35 84 35

E-mail : auto-kuba@o2.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u auto_kuba za co najmniej 1 800 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,50 zł
kolejna sztuka: 3,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 23,50 zł
kolejna sztuka: 3,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Witam. Firma powstała w 1991 roku. Od lutego 2010 roku działamy w nowej siedzibie w Łodzi przy ul.Bednarskiej 14.Zajmujemy się sprzedażą nowych i używanych części do wszystkich marek samochodów. Jesteśmy bezpośrednim importerem.Naszym głównym asortymentem są części blacharskie,oświetlenie,lusterka,zderzaki ,chłodnice.W ofercie posiadamy również części mechaniczne i eksploatacyjne. Wystawiamy faktury VAT na zakupiony towar wraz z kosztem dostawy!!!!!!!! Zapraszamy do zakupów w naszej firmie.Służymy fachowym doradztwem. FH AUTO KUBA Bednarska 14 93-009 Łódź 42 639 52 34 kom 784 35 84 35 e-mail: autokuba@o2.pl

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
F. H. AUTO KUBA dopuszcza możliwość zwrotu zakupionego nieużywanego towaru w ciągu 14 dni roboczych (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 2, poz. 271), jednak muszą zostać spełnione następujące wymogi: Zwrot kosztów najtańszej przesyłki podanej w aukcji , przy zakupach powyżej 100 zł. Towar nie może nosić śladów eksploatacji Towar musi zawierać wszystkie elementy z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie Towar musi być odesłany do nas za pośrednictwem firmy spedycyjnej na koszt nabywcy. Wcześniej kupujący musi przesłąc informację o tym, że produkt jest odesłany na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta na który mają zostać przesłane pieniądze. Procedura ta nie dotyczy sytuacji gdy zakupiony produkt okazał się wadliwy. Wtedy zastosowanie ma procedura reklamacji (czytaj reklamacje.) Zwrot kosztów najtańszej przesyłki podanej w aukcji , przy zakupach powyżej 100 zł

reklamacje

GWARANCJE I ZWROTY I. Warunki gwarancji 1) Gwarancja jest udzielana tylko w przypadku, kiedy zakupiony asortyment jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany. 2) Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia. 3) Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż,demontaż, badania diagnostyczne itp. 4) Okres rozpatrywania reklamacji - 21 dni roboczych od otrzymania reklamowej części (wynika on z terminów narzuconych przez producentów). II. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi W przypadku wysyłek firmą spedycyjną odbiorca zobowiązany jest sprawdzić jakość dostarczonego towaru w obecności kuriera firmy spedycyjnej. Jeśli w przesyłce stwierdzi uszkodzenie sporządza protokół szkody, który wraz z listem przewozowym jest podstawą do reklamacji. W przypadku odbioru własnego wymagane jest dokładne sprawdzanie ilościowe i jakościowe towaru na miejscu i natychmiastowe zgłaszanie ewentualnych zastrzeżeń Ze względu, iż wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją producenta nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi. F. H. AUTO KUBA dopuszcza możliwość zwrotu zakupionego nieużywanego towaru w ciągu 14 dni roboczych (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 2, poz. 271), jednak muszą zostać spełnione następujące wymogi: Towar nie może nosić śladów eksploatacji Towar musi zawierać wszystkie elementy z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie Towar musi być odesłany do nas za pośrednictwem firmy spedycyjnej na koszt nabywcy. Wcześniej kupujący musi przesłąc informację o tym, że produkt jest odesłany na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta na który mają zostać przesłane pieniądze. Procedura ta nie dotyczy sytuacji gdy zakupiony produkt okazał się wadliwy. Wtedy zastosowanie ma procedura reklamacji (czytaj reklamacje.)