NOWE FELGI STALOWE 15 5X100 AUDI SKODA SEAT VW 24H (6482764438)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
459,00 zł
z 10 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • liczba felg w ofercie: 4 szt.
  • średnica felgi: 15"
  • szerokość felgi: 6.0"
  • rozstaw śrub: 5x100
  • odsadzenie (ET): 38
  • producent felg: stahlmann Rader
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: audi, seat, skoda, volkswagen, inne marki


Marka Felgi:
Stahlmann Räder
Model Felgi:
SR43
Średnica: 15"
Szerokość: 6,0"
Rozstaw śrub: 5x100
Odsadzenie ET: 38
Otwór centralny: 57,1
Zamiennik do A-nr: 8380 / 7760
Wykończenie (kolor): BLACK - Czarne
Dostępność / Termin realizacji: 24h
Certyfikat: JWL, VIA

KLIKNIJ W BANER ABY SPRAWDZIĆ NASZE AUKCJE
Gwarancja: 36 miesięcy.

Zestaw Zawiera:
- komplet nowych felg stalowych (4 sztuki)
-4 wentyle gumowe
- paragon / Faktura VAT
- ubezpieczenie przesyłki
W naszej ofercie również:
- Audi A3 (8L)

- VW Golf IV, Bora, Beetle (9C/1Y), Polo V VI (9N/6R)

- Skoda Octavia (1U), Fabia, Rapid

- Seat Ibiza (6L/6J), Leon (1M), Toledo (1M)


*Lista dopasowania felgi do aut, opracowana jest na bazie parametrów katalogowych. W sporadycznych przypadkach zachodzi konieczność zastosowania dystansów.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 32 1140 2004 0000 3102 5175 4023
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Zgadzamy się na wysyłkę towaru za granicę (prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów transportu)
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 95 752 1990
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • info@felgeo.pl
    Pytania odnośnie produktów, staramy się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie.
  • reklamacja@felgeo.pl
    Dział reklamacji, staramy się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Kupujący mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w dowolny sposób, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania towaru. 2. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy dostępny jest do pobrania na stronie internetowejwww.uokik.gov.pl/wzory_pism.php można również skorzystać z formularza stworzonego przez Sprzedawcę (skopiuj poniższy link i wklej w przeglądarkę) http://www.gl-traders1.nazwa.pl/reklamacje/formularz_reklamacji_towaru.pdf http://www.gl-traders1.nazwa.pl/reklamacje/formularz_reklamacji_towaru.doc 3. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Kupujący będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 4. Koszt zwrotu Towaru ponosi Konsument. 5. Płatności zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. 6. Płatności zostaną zwrócone tym samym sposobem, jakiego użył Kupujący, chyba że zgodził się na otrzymanie płatności inną formą, która nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. 7. Kupującemu nie będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku takich Kupujących zasady odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. 8. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedający ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

reklamacje

Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za wady sprzedanego Towaru. Reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży można składać w dowolnej formie. Sprzedawca zaleca zgłosić reklamacje za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@felgeo.pl z wypełnionym i załączonym formularzem reklamacji (skopiuj poniższy link i wklej w przeglądarkę) http://www.gl-traders1.nazwa.pl/reklamacje/formularz_reklamacji_towaru.pdf http://www.gl-traders1.nazwa.pl/reklamacje/formularz_reklamacji_towaru.doc lub w formie pisemnej na adres: Dział Reklamacji Global Traders s.c. ul.Wyszyńskiego 34B 66-470 Kostrzyn nad Odrą Po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym, Kupujący może skorzystać z przesłania reklamowanego Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej wysłanej przez Sprzedawcę. Wszystkie sprzedawane towary objęte są gwarancją.

pozostałe informacje

Postanowienia ogólne 1. Regulamin określa ogólne zasady dokonywania(wykonania umowy sprzedaży) Jakość Towarów 1. Wszystkie towary sprzedawane przez firmę Global Traders są produktami nowymi, pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producentów. 2. Wyjątkiem mogą być towary w opcji „Wyprzedaż”. Jeśli wyprzedaż podyktowana jest cechą produktu, cecha ta będzie wyszczególniona w karcie opisu tego towaru. 3. Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 ("OGUMIENIE - Pakowanie, przechowywanie i transport"). Za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. 4. Wszystkie towary posiadają cenę brutto podaną w karcie towaru (zawierającą obowiązujący podatek VAT). Składanie zamówień 1. Zamówienia mogą być składane w następujący sposób: Zamówienie składamy poprzez kup-teraz lub wygraną licytację. Po wygraniu aukcji prosimy wypełnić formularz allegro FOD lub napisanie maila do nas ze wszystkimi informacjami, ułatwi to pracę naszej firmie.. Formy dostawy 1. Paczki dostarczane są za pośrednictwem kuriera UPS lub Poczty Polskiej. 2. Kupujący ma możliwość odbioru zakupionego Towaru w siedzibie Sprzedającego. 3. Koszt dostawy obowiązujący na terenie Polski podany jest zawsze przy każdym produkcie. 4. Koszt dostawy pokrywa Kupujący. Formy Płatności 1. Płatność przed wysyłką przelewem na konto bankowe 2. Płatność przy odbiorze (za pobraniem) 3. Gotówką w siedzibie Sprzedającego 4. Za pośrednictwem serwisów rozliczeniowych PayU 5. Płatność ratalna za pośrednictwem banków Santander Consumer Bank lub mBank. Realizacja zamówienia 1. Podczas składania zamówienia Kupujący obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. 2. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem kuriera UPS oraz Poczty Polskiej. 3. Dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura Vat, którą kupujący otrzymuje razem z przesyłką. 5. W przypadku wyrażenia zgody na przesłanie faktury Vat w formie elektronicznej będzie ona wysłana drogą elektroniczną. Sprawdzenie zawartości przesyłki przez Kupującego W sytuacji stwierdzenia przez Kupującego iż przesyłka została uszkodzona w wyniku transportu, Sprzedawca zaleca spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz poinformowanie o tym Sprzedawcy. W przypadku trudności ze sporządzeniem protokołu szkody zaleca się spisanie danych osobowych pracownika firmy dostarczającej przesyłkę i przekazanie tych informacji dla Sprzedawcy.