NOWA PIASTA KOŁA TYŁ VOLVO XC90 4X4 OD 2002 (6924097395)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

AUTO-PASJA

SPECJALIZACJA CZĘŚCI ZAMIENNYCH :

VOLVO

CZĘŚCI ZAMIENNE

MECHANIKI,ELEKTRYKI,­NADWOZIA,OŚWIETLENIA­,

UKŁADY NAPĘDOWE

INNE

Za daną przesyłkę zapłać tylko raz !!!!!!!!!

Zmieścimy kilka lub kilkanaście części w jednej paczce-przesyłce,

(w zależności od opcji dostawy )

informacja w dziale sprzedaży

AUTO-PASJA CZĘŚCI SAMOCHODOWE

Tel: 22 864 64 17, 601 679 222, 662 388 215

Warszawa ul Sokratesa 17 a

Witamy serdecznie,

Na tej aukcji mamy do zaproponowania:

Fabrycznie nowa piasta koła

Oś tylna: z lewej z prawej


Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła


Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze

zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów


średnica wewnętrzna [mm]: 28


średnica zewnętrzna [mm]: 135,7


Szerokość [mm] 88


Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ASB


GWARANCJA PRODUCENTA

ZASTOSOWANIE:


  • VOLVO XC90 I 2.5 T AWD 209KM 2012-2014
  • VOLVO XC90 I 3.2 AWD 238KM 2006-2010
  • VOLVO XC90 I 3.2 AWD 243KM 2010-2012
  • VOLVO XC90 I D5 AWD 163KM 2002-2006
  • VOLVO XC90 I D5 AWD 163KM 2007-2010
  • VOLVO XC90 I D5 AWD 185KM 2006-2010
  • VOLVO XC90 I D5 AWD 200KM 2011-2012
  • VOLVO XC90 I T6 AWD 272KM 2002-2006
  • VOLVO XC90 I V8 AWD 316KM 2005-2006

NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH INNE ELEMENTY

.......


Wszystkie nazwy, fotografie oraz znaki firmowe i towarowe występujące

w aukcji oraz dokumentacji należą do ich właścicieli i zostały użyte

tylko w celach informacyjnych.

GZXXX

OE 30639876 , 30748191 , 31200653 , 31201011 , 31340099 , 31340100


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór własny-po wcześniejszym kontakcie telefonicznym,wysyłki kurier i paczkomaty IN POST-wysyłamy codziennie * , przesyłki pocztą i polecone INPOST wysyłamy we wtorki i czwartki o godzinie 12 00.wysyłka za granicę po ustaleniu kosztów przesyłki i wpłacie pieniędzy na nasze konto, Reszta informacji na strona o mnie lub telefonicznie. Telefony odbieramy w godzinach naszej pracy.Sklep czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:30 w soboty od 9 do 13. Nie czytamy i nie odpowiadamy na sms-y.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

APS S.C.
Sokratesa 17a
01-909 Warszawa
NIP: 1182046912
REGON: 142595948

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Odbiór własny-po wcześniejszym kontakcie telefonicznym,wysyłki kurier i paczkomaty IN POST-wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku  w rozsądnych godzinach zamówienia,chcesz wysyłkę express zadzwoń-określimy się * , przesyłki pocztą i polecone INPOST wysyłamy we wtorki i czwartki o godzinie 12 00.wysyłka za granicę po ustaleniu kosztów przesyłki i wpłacie pieniędzy na nasze konto, Reszta informacji na strona o mnie lub telefonicznie. Telefony odbieramy w godzinach naszej pracy.Sklep czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:30 w soboty od 9 do 13. Nie czytamy i nie odpowiadamy na sms-y.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
APS Auto Pasja
Sokratesa 17a
01-909 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Prawo do zwrotu nie przysługuję:

- kontrahentą, którzy zakupili towar na FV

- kontrahentą, którzy chcą zwrócić towar używany 

- termin na zwrot upłynie 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
APS Auto Pasja
Sokratesa 17a
01-909 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

O gwarancji i jej okresie informujemy na poszczególnych aukcjach dotyczących danego przedmiotu .Okres gwarancyjny dla poszczególnych produktów podany jest w opisie danej aukcji-sprzedawanego przedmiotu. Okres gwarancyjny liczony jest od daty wystawienia dokumentu sprzedaży. Dokument zakupu jest również dokumentem gwarancyjnym i musi być przy składaniu reklamacji (oryginał). Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@auto-pasja.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Ponadto prosimy o wypełnienie protokołu reklamacyjnego przedstawionego przez APS .S.C ( wysyłamy e-mailem, wydajemy w siedzibie firmy lub wysyłamy pocztą tradycyjną.Przed przesłaniem do nas produktu na rozpatrzenie reklamacyjne prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Reklamowany przedmiot wraz z dokumentami proszę wysłać na adres : APS S.C. AUTO-PASJA 01-909 WARSZAWA UL.SOKRATESA 17A Gwarancja obejmuje wady technologiczno produkcyjne i materiałowe.Gwarancja jest ważna przy zachowaniu wszelkiej staranności przy montażu danej części zamiennej. Musi być zamontowana zgodnie z technologią i wszelkimi normami techniki mechaniki samochodowej. Gwarancja nie obejmuje: części uszkodzonych podczas montażu i w wyniku złego montażu, części uszkodzonych podczas wypadku, uszkodzeń mechanicznych, części montowanych nie zgodnie z technologią montażu danej części zamiennej, na skutek zastosowania wyeksploatowanych i zużytych części współpracujących bezpośrednio z reklamowaną częścią, części zamontowanych niezgodnie z ich przeznaczeniem, części wobec których podjęto próby regeneracji i lub modyfikacji parametrów technicznych i fabrycznych, części które nie zostały zamontowane w zakładach zarejestrowanych jako warsztaty-serwisy napraw samochodów. Dostarczenie reklamowanej części do gwaranta odbywa się na koszt nabywcy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Rękojmia Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, gdy towar nie ma właściwości, które powinien posiadać lub o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, czy też nie nadaje się do celu, o którym kupujący został poinformowany. Ponadto z wadą fizyczną mamy do czynienia, gdy rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym lub w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia przez sprzedawcę lub przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. Sprzedawca jest również odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

Gwarancja producenta obejmuję wszystkie wystawiane przez nas produkty i jest podana ndywidualnie w ażdej ofercie. W razie watpiliwości prosimy o kontakt telefoniczny.