NOWA NOKIA 2600 CLASSIC GW SKLEP WWA FV23% 51334 (6542050346)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,50 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: brak pamięci
  • liczba rdzeni procesora: jednordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: niebieski
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • dzwonki: monofoniczne
  • gwarancja: serwisowa
  • komunikacja: bluetooth
  • wielkość wyświetlacza: do 2 cali
  • transmisja danych: GPRS, EDGE
  • informacje dodatkowe: java, przeglądarka WWW, e-mail, radio, dyktafon
Obsługa zamówień
10:30 - 18:30 pn-pt
+48 22 848 50 73
salon@2kroki.pl

NOKIA 2600 CLASSIC 51334

Opis przedmiotu

  • Gwarancja 12 miesięcy
  • BRAK BLOKADY SIMLOCK
  • Menu w j. polskim
  • Podana cena jest ceną brutto, wystawiamy pełną fakturę VAT 23%
  • Dystrybucja europejska
  • Wysyłka z Polski 24h

Stan wizualny telefonu

Telefon NOWY w 100% oryginalny, nie refabrykowany.

W komplecie otrzymujesz

  • Telefon Nokia 2600 Classic
  • Pudełko oryginalne (zgodny IMEI)
  • Ładowarka
  • Dokument zakupu (faktura lub paragon)

Dostawa

Dostawa realizowana jest za pomocą firmy kurierskiej lub usług Paczkomaty InPost
  • Odbiór w paczkomatach InPost
  • Przesyłka kurierska (po przedpłacie)
  • Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)*
  • Przesyłka kurierska z dostawą w sobotę
    (na życzenie)
  • * opcja wysyłki pobraniowej jest dostępna tylko dla allegrowiczów posiadających co najmniej 5 pozytywnych komentarzy
W koszty wysyłki wliczone są materiały operacyjne (karton/koperta, folia bąbelkowa). Każda paczka jest dodatkowo zabezpieczona przed wysyłką.

Płatności

Akceptujemy następujące formy płatności:
  • przelewem na nasze konto
  • poprzez Allegro.pl
  • gotówką przy odbiorze osobistym
  • przy odbiorze towaru (za pobraniem)
  • Wpłaty należy kierować na konto:
    82 1140 2004 0000 3702 3774 7969

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument (osoba prywatna) może ciągu 14 dni od daty otrzymania przedmiotu odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny - lecz musi on zwrócić w stanie takim jak w momencie otrzymania, wraz z całym kompletem akcesoriów oraz dowodem zakupu.

Procedura zgłaszania reklamacji i zwrotów jest szczegółowo opisana na stronie O mnie .

Sklep 2kroki

  • Al. Niepodległości 154
    lokal usługowy 27
    02-554 Warszawa
    Godz. otwarcia 10:30 - 18:30 pn-pt
  • Tel. +48 22 848 50 73
  • email: salon@2kroki.pl
  • gg: 39662266

Mapka dojazdu

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży urządzeń elektronicznych oraz przedmiotów codziennego użytku. Prowadzimy działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, NIP: 5213133414, REGON: 01746738 Kupując u nas możesz być pewny, iż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oraz opisy były rzetelne, oddające rzeczywisty stan przedmiotu - tak byś był zadowolony i mógł polecić nas swoim znajomym. Każdy wystawiony przez nas produkt możesz obejrzeć w naszym sklepie. Staramy się również o takie zorganizowanie procesu sprzedaży, abyś poświęcał mu jak najmniej swojego czasu. Wszystkie towary wysyłamy terminowo. Wysyłane przez nas przedmioty są pakowane w twarde kartonowe pudełka lub bąbelkowe koperty, co pozwala do minimum zmniejszyć ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone.

kontakt

  • 228485073
    Kontakt telefoniczny możliwy jest w godzinach pracy naszego salonu – pon-pt w godzinach 10.30 -18.30
  • salon@2kroki.pl
    Kontakt mailowy możliwy jest w godzinach pracy naszego salonu – pon-pt w godzinach 10.30 -18.30.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta" Klient, który nabył towar za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej i tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Zwracane towary muszą być kompletne, posiadać wszelkie folie i zabezpieczenia i powinny być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu to do nas celem otrzymania instrukcji zwrotu zamówionego towaru. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony zwrot sprzedaży detalicznej lub korekta faktury VAT. W ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu ceny zwróconego towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe. Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych z osobami prywatnymi nabywającymi towary w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej na odległość i nie obowiązuje w sytuacji zakupu towaru w sklepie stacjonarnym. W tej sytuacji momentem zawarcia umowy jest moment fizycznego przekazania towaru wraz z wypisaniem karty gwarancyjnej i wystawieniem dokumentu sprzedaży.

reklamacje

Reklamacje i opisy ew. usterek prosimy składać pisemnie na adres sklep@2kroki.pl oraz w miarę możliwości dołączać do paczki z reklamowanym towarem Kupujący może dokonać reklamacji dostarczając przedmiot osobiście lub wysyłając go na swój koszt do naszego sklepu na adres Sklep GSM 2kroki Al.Niepodległości 154 lokal usługowy 27 02-554 Warszawa. Wszystkie telefony (zarówno nowe jak używane) sprzedawane w naszym sklepie posiadają plomby gwarancyjne. Usunięcie tej naklejki znacznie utrudni identyfikację produktu oraz będzie świadczyło o ingerencji Kupującego w urządzenie co może być podstawą do odmowy dokonania zwrotu lub reklamacji. Prosimy pamiętać, iż gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania wewnętrznych plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu lub zmiany oprogramowania (wgrywanie na własną rękę szkodliwych aplikacji i plików multimedialnych). W tzw. obrocie profesjonalnym (pomiędzy przedsiębiorcami) rękojmia na towary zakupione na naszych aukcjach jest ograniczona do 30 dni od daty otrzymania przedmiotu. W sytuacji korzystania z prawa rękojmi Kupujący - firma lub osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna złożyć stosowne oświadczenia na piśmie wraz z opisem przyczyn reklamacji - reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego Zanim wyślesz towar do reklamacji, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym. Odsyłając towar najlepiej dołączyć wszystko, co się otrzymało od sprzedającego - na wypadek, jakby towar podlegał zwrotowi, a transakcja zostałaby rozwiązana - wtedy towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dodatkami, należycie zabezpieczony, koniecznie z dołączonym dowodem zakupu - fakturą lub paragonem oraz kartą gwarancyjną z numerem IMEI konkretnego telefonu. IMEI odsyłanego telefonu powinno się zgadzać z nr IMEI zamieszczonym na karcie gwarancyjnej będącej dowodem zakupu danej konkretnej sztuki telefonu Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. Prosimy pamiętać, iż w sytuacji uzasadnionej reklamacji zwrot kosztów przesyłki towaru obejmuje tylko koszty uzasadnione – np. koszt listu poleconego, koszt paczki pocztowej ekonomicznej. Wszelkie usługi związane z wysyłką zamawiane przez Kupującego w celu udogodnienia warunków płatności lub transportu oraz ubezpieczenia nie są konieczne do skutecznego dostarczenia towaru reklamowanego i są nabywane przez Kupujących na własny koszt i odpowiedzialność (np. pobranie zamiast przesyłki po dokonaniu płatności, ubezpieczenie paczki, dokupienie "priorytetu", zwrot towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej). W takich sytuacjach zwracamy koszt przesyłki reklamowanego towaru w wysokości równowartości paczki pocztowej ekonomicznej zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej – po rozpatrzeniu reklamacji, na konto podane przez Kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt. Jeżeli przedmiot objęty jest gwarancją producenta i posiada ważną gwarancje pisemną, reklamacje prosimy składać w serwisie autoryzowanym danego producenta.

pozostałe informacje

W sprawach nieuregulowanych w niniejszych postanowieniach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014r. Dokładamy wszelkich starań, aby potrzeby naszych Klientów realizować na możliwie najwyższym poziomie. Chcąc sprostać Waszym oczekiwaniom i stale podnosić jakość naszych usług prosimy o przesyłanie opinii na temat naszych transakcji. Jeśli jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu i współpracy z nami - najlepszym podziękowaniem będzie wystawienie pozytywnego komentarza. Odwdzięczymy się tym samym. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziesz nieusatysfakcjonowany z zakupów u nas – jeżeli tak, zanim wystawisz nam neutralny lub negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, a spróbujemy wyjaśnić sprawę. Dbamy o to, aby nasi Klienci kojarzyli nas nie tylko z doskonałą ceną, ale również wysoką jakością obsługi, w przyszłości wracali do nas i baz obaw mogli polecić nas innym. Życzymy udanych zakupów w 2kroki