NOWA MĘSKA BLUZA MIX OKAZJA DSTREET_PL ox822 - L (6541497411)

zakończona
29,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: Cała Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: L
  • marka: Inna marka
  • materiał dominujący: bawełna
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy, inny kolor
  • typ: wkładane przez głowę, bez kaptura
  • Rewelacyjna męska bluza.
  • Wykonana z miękkiej i przyjemnej w dotyku tkaniny.
  • Modny design i niepowtarzalny wygląd.
  • Komfortowy krój.
  • Absolutny bestseller tego sezonu.
  • Idealna na co dzień.


Aukcja dotyczy jednej sztuki.
Po zakupie prosimy o podanie symbolu wybranego
modelu w formularzu pozakupowym.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DSTREET_PL za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 06102045640000530200956649
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 607 98 47 36
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysyłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@dstreet.pl lub też pisemnie na adres: F.H. MILANO, ul. Długosza 5, 98-300 Wieluń. 1.1. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 1.2. Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 1.3. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia. 1.4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 1.5. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: - Świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1. oraz 1.3 - Dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. - Umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym. - Świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. - Świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. - Dostarczania prasy. - Usług w zakresie gier hazardowych. FORMULARZ ZWROTU: http://www.dstreet.com.pl/milano114/pliki/formularz_zwrotu_milano.pdf WYMIANY Jeśli okaże się, że dobrali Państwo nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest on dostępny) na inny rozmiar bądź model w terminie do 14 dni od momentu otrzymania towaru. Nieużywany towar do wymiany prosimy przesłać wraz z Formularzem Wymiany oraz dowodem zakupu na adres: F.H. "Milano" Grzegorz Drop ul. Długosza 5 98-300 Wieluń Wymieniany towar można wysyłać listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Nie zalecamy wysyłki zwykłym listem (nie rejestrowanym). Nie odbieramy przesyłek wysłanych w inny sposób (na koszt odbiorcy, za pobraniem). Czas realizacji wymiany to maksymalnie 14 dni. Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł. Koszt ten uregulowany zostanie pobraniem. Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: - nazwę użytkownika, numer aukcji allegro, - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego, - pełny adres do wysyłki zwrotnej, - numer aukcji allegro, symbol oraz rozmiar towaru na wymianę. Po odbiorze wymienimy i odeślemy przesyłkę na podany adres. FORMULARZ WYMIANY: http://www.dstreet.com.pl/milano114/pliki/formularz_wymiany_milano.pdf

reklamacje

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: 1.1 Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@dstreet.pl lub też pisemnie na adres: F.H. MILANO, ul. Długosza 5, 98-300 Wieluń. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób. 1.4. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego: 2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dstreet.pl lub też pisemnie na adres: F.H. MILANO, ul. Długosza 5, 98-300 Wieluń. 2.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługowacę. 2.3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób. FORMULARZ REKLAMACJI: http://dstreet.com.pl/milano114/pliki/formularz_reklamacji_milano.pdf

pozostałe informacje

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Szczegółowe informacje dotyczące danej Transakcji oraz Towaru znajdziesz w opisie danej Transakcji. Dlatego też w opisie Transakcji możesz znaleźć między innymi poniższe informacje (opis dostosowujemy każdorazowo do danego Towaru): 1. Główne cechy Towaru 2. Cena Towaru (cena Towaru podana jest w złotych polskich i zawiera podatki) 3. Sposób zapłaty za Towar (informacje te dodatkowo podane są na stronie „O mnie” poniżej) 4. Koszt, sposób i termin dostawy oraz odbioru Towar (informacje te dodatkowo podane są na stronie „O mnie” poniżej) 5. Istnienie i treść gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposób ich realizacji 6. Czas trwania umowy lub sposób i przesłanki wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu; 7. Minimalny czas trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy 8. Funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony 9. Mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których Sprzedający wie lub powinien wiedzieć Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. 1. DANE SPRZEDAJĄCEGO Sprzedającym jest GRZEGORZ DROP prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GRZEGORZ DROP F.H. "MILANO" wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Jana Długosza 5, 98-300 Wieluń, NIP 8321949717, REGON 100775146, adres poczty elektronicznej: allegro@dstreet.pl. Dane kontaktowe Sprzedającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Jana Długosza 5, 98-300 Wieluń, adres poczty elektronicznej: allegro@dstreet.pl, numer telefonu: 607 98 47 36 Nazwa Konta Sprzedającego na Allegro: DSTREET_PL Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 2. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki płatność za pomocą systemu PayU Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: Bank: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Numer rachunku: 06 1020 4564 0000 5302 0095 6649 W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): w przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu Payu, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki 3. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY TOWARU Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 4 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: przesyłka pocztowa. przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa (w tym przesyłka paczkomatowa) 4. WYMIANY TOWARU Jeśli okaże się, że dobrali Państwo nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest on dostępny) na inny rozmiar bądź model w terminie do 14 dni od momentu otrzymania towaru. Nieużywany towar do wymiany prosimy przesłać wraz z Formularzem Wymiany oraz dowodem zakupu na adres: F.H. "Milano" Grzegorz Drop ul. Długosza 5 98-300 Wieluń Wymieniany towar można wysyłać listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Nie zalecamy wysyłki zwykłym listem (nie rejestrowanym). Nie odbieramy przesyłek wysłanych w inny sposób (na koszt odbiorcy, za pobraniem). Czas realizacji wymiany to maksymalnie 14 dni. Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł. Koszt ten uregulowany zostanie pobraniem. Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: - nazwę użytkownika, numer aukcji allegro, - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego, - pełny adres do wysyłki zwrotnej, - numer aukcji allegro, symbol oraz rozmiar towaru na wymianę. Po odbiorze wymienimy i odeślemy przesyłkę na podany adres. FORMULARZ WYMIANY: http://www.dstreet.com.pl/milano114/pliki/formularz_wymiany_milano.pdf 5. DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 6. INNE INFORMACJE Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną