NOWA KLAWIATURA LENOVO G500 G505 G510 G700 G710 (6483190529)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
z 29 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,99 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent: Inny producent

MIVO SERWIS
Obornicka 77a lokal 1A

Wrocław 51-114


Godziny otwarcia:

Pon-Pt: 10-18

Sob: 10-14

Telefon:
+46 666 740 740

Mail: mivo.serwis@gamil.com


SERWIS LAPTOPÓW WROCŁAW

Serwisujemy wszystkie laptopy, każdego producenta, a także laptopy od firmy Apple - MacBooki i MacBooki Pro

SERWIS TELEFONÓW WROCŁAW
Serwisujemy wszystkie rodzaje telefonów komórkowych oraz usterek związanych z ich działaniem. Wymieniamy wyświetlacze, szybki, obudowy czy porty USB i wiele innych

SERWIS KONSOL WROCŁAW Serwisujemy konsole do gier! Dokonujemy napraw wszelakich usterek w tym popularne YLOD BLOD, RROD itp.

Aukcja dotyczy sprzedaży przedmiotu

KLAWIATURA DO LAPTOPA

LENOVO

MODEL

G500 G500AM G505 G510


G700 G700A G700AT G710


Stan: Fabrycznie nowa

Kolor: CZARNY

Gwarancja: 12 miesięcy

Układ: US zgodny z POLSKI programisty

#2410#

====================­====================­====================­================

ZAJMUJEMY SIĘ RÓWNIEŻ SERWISOWANIEM TELEFONÓW SONY XPERIA - JEŚLI TWÓJ TELEFON MA JAKIEŚ USTERKI, ZGŁOŚ SIĘ DO NAS!

WYMIANA LCD / WYŚWIETLACZA / SZYBKI

Wymiana wyświetlacza to jedna z najczęstszych usług wykonywanych w naszym serwisie, jeżeli chodzi o telefony komórkowe. Nie omija to w ogóle również urządzeń marki Sony. Jesteśmy wstanie sprowadzić każdy wyświetlacz do modelów rodziny Xperia, zwłaszcza serii Z. Jesteśmy wstanie wykonać powierzoną nam usługę szybko i sprawnie co czyni nas doskonałym serwisem dla Państwa potrzeb.

WYMIANA PORTU USB I INNYCH

Częstym powodem usterek lub braku działania sprzętu jest uszkodzony port USB, który nie pozwala na poprawne funkcjonowanie urządzenia, a zwłaszcza utrudnia proces ładowania telefonu, przez co nie można go używać. Doskonale znamy budowę telefonów serii Z i bez problemu jesteśmy wstanie wymienić uszkodzony element przywracając smartfon do pełni używalności.

WYMIANA BATERII

Telefony komórkowe są coraz bardziej zamknięte, nie pozwalając użytkownikowi na jakiekolwiek ingerowanie wewnątrz urządzenia. W dzisiejszych czasach nawet zdjęcie tylnej klapki obudowy jest czymś awykonalnym! Dlatego w przypadku gdy zajedzie taka potrzeba warto oddać urządzenie w ręce profesjonalistów!

WYMIANA TYLNEJ KLAPKI

Częstą "usterką" w telefonach Serii Z jest problem z tylną klapką obudowy. Budowa tylnej klapki często sprawia że przy upadku telefonu, tylna klapka może się zbić lub uszkodzić psując wygląd urządzenia. Tak samo jak w przypadku baterii, tylnej klapki nie da się samemu wymienić, na szczęście my wiemy jak się za to profesjonalnie zabrać.

CZYSZCZENIE PO ZALANIU

Mimo że podobno są wodoodporne to jednak często do naszego serwisu trafiają telefony po zalaniu, kontakcie z wodą lub z wilgocią. Użytkownicy telefonów często stosują sztuczki które maja odsączyć wodę z urządzenia, ale nie sama woda, a sole mineralne pozostałe na elementach elektronicznych telefonu są powodem usterek i uszkodzeń. My wiemy jak je bezpiecznie usunąć! Im użytkownik dłużej czeka na oczyszczenie tym większa szansa na poważne uszkodzenie telefonu!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: serwis.mivo@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ; Mivo Mirela Worożewicz ul.Obornicka 77a/1a , 51-114 Wrocław W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis.mivo@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Warunki Gwarancji § 1 Gwarancja Sprzedawca gwarantuje nabywcy, że produkty objęte gwarancją będą wolne od defektów i wad w materiale i w wykonaniu przez cały czas ich użytkowania określony na dowodzie sprzedaży lub o odrębnym dokumencie gwarancyjnym. Produkty (używane części komputerowe i inne podzespoły używane-z demontażu ) okres gwarancji -30 dni (w niektórych przypadkach czas zmieniony -opis aukcji) Reklamacji/zwrotowi nie podlegają towary sprzedawane jako uszkodzone. § 2 Tryb zgłaszania reklamacji. Warunki serwisowe. Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów nie spełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez klienta, który nabył dany produkt bezpośrednio u Sprzedawcy. Jednocześnie zwracamy uwagę, że odpowiedzialność Sprzedawcy za wady z tytułu rękojmi i gwarancji powstaje jedynie w przypadku dokonania zapłaty za zakupiony towar. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis.mivo@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, dostarczenie oryginału lub kopii dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Utrata praw gwarancyjnych 1. Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia: 1.1. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub etykiet identyfikacyjnych produktu, 1.2. samodzielnych napraw lub modyfikacji fizycznych, 1.3 samodzielnych zmian w oprogramowaniu zapisanym na stałe w modułach pamięci, 1.3. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub elektrycznych, w tym również powstałych w wyniku awarii komputera lub sieci energetycznej, celowego bądź przypadkowego uszkodzenia modułu, 1.4. uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przechowywania bądź instalacji.

pozostałe informacje

PRZED ZALICYTOWANIEM NA NASZYCH AUKCJACH PROSIMY O KONTAKT W CELU USTALENIA DOSTĘPNOŚCI ZAMAWIANEGO TOWARU ( DO USŁUGI ) LUB TERMINU WYKONANIA USŁUGI !!!! KUPUJĄCY PONIŻEJ 10 POZYTYWNYCH KOMENTARZY I NIEZAREJESTROWANY NIE MA MOŻLIWOŚCI WYSYŁKI ZA POBRANIEM Nie wysyłam za granicę !!! Nie wysyłam za granicę !!! Nie wysyłam za granicę !!! CZĘŚCI POCHODZĄCE Z DEMONTAŻU ( UŻYWANE ) MOGĄ POSIADAĆ DELIKATNE ŚLADY UŻYCIA