NOWA CHŁODNICA WODY HYUNDAI I20 1.4 1.6 CRDI 08- (7016187008)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

Kontakt

1. TEL. 605-65-35-05
2.

Płatności

1. Wpłata na konto mBank Auto Futuro Sp. z o.o.

06 1140 2004 0000 3302 7504 6324
2. Przesyłka pobraniowa.
3. Odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu.

Wysyłka

1. Kurier "FedEx"
2. Zakupiona część wysyłana jest w ten sam dzień (roboczy), w którym pieniądze zostały zaksięgowane na koncie do godziny 10.00, lub w dniu następnym (roboczym) jeżeli wpłata dotrze po godzinie 10.00. Przesyłki pobraniowe wysyłane są w ten sam dzień (roboczy), jeżeli towar zostanie zamówiony do godziny 10.00 lub dnia następnego (roboczego) przy zamówieniu po godzinie 10.00
3. Do każdego zakupu dołączany jest PARAGON FISKALNY lub na życzenie FAKTURA VAT

Regulamin

1. Kupując na moich aukcjach akceptujesz warunki zawarte w regulaminie zamieszczonym na stronie "O MNIE"
ŚWIAT CHŁODNIC
Szukasz chłodnicy do innego auta - zapraszam na moje inne aukcje

1. Przedmiot aukcji: Nowa chłodnica wody do samochodu HYUNDAI I20 2. Silnik / Kod silnika / Rocznik

1.4 CRDI DIESEL / D4FC / 12.2008 ->

1.6 CRDI DIESEL / D4FB / 12.2008 ->

3. Wymiary rdzenia: 480x380x26 - Rura dolna na szybkozłączkę

4. Skrzynia biegów: Manualna
5. Klimatyzacja: Tak lub Nie
6. Stan techniczny: Fabrycznie
NOWA
7. Gwarancja: Tak – 12 Miesięcy

OE: 253101J200

TEL. 605-653-505

E-MAIL zawik@o2.pl

Przed naciśnięciem Kup Teraz sprawdź (najlepiej Typ silnika i wymiar rdzenia chłodzącego) czy dana część pasuje do Twojego auta.

401708-1

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
19,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
29,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Warszawa Mokotów
00-725 Warszawa
woj. mazowieckie
email: zawik@o2.pl
tel.: 605653505

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

W przypadku wystąpienia wady produktu reklamujący zobowiązany jest dostarczyć go do sprzedającego. Reklamujący powinien dostarczyć towar odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu. Reklamujący pokrywa koszty dostarczenia towaru pod wskazany adres (w tym przypadku adres firmy sprzedającego).

Gwarancja nie obejmuje:

Konserwacji oraz innych materiałów eksploatacyjnych (płyny, środek chłodniczy)

Wad powstałych w skutek zdarzeń losowych

Gwarancja traci ważność:

Nieprawidłowego przechowywania oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika

Wymiany/Naprawy bądź konserwacji chłodnicy przez osoby nieuprawnione do tego

Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz zanieczyszczenia

Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji

Termin rozpatrzenia reklamacji - 14 dni



Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Auto Futuro Sp. z o.o.
Chełmska 42/44 m.64
00-725 Warszawa
Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Auto Futuro Sp. z o.o.
Chełmska 42/44 m.64
00-725 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt.


Przed odesłaniem do nas zwrotów proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

O sprzedającym
zawik1974
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

109

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 605-65-35-05
poniedziałek - niedziela
08:00 - 22:00

Informacje o sprzedającym

Sprzedający zawik1974 jest właścicielem firmy AUTO FUTURO SP. Z O.O.

Firma AUTO FUTURO SP. Z O.O. jest na rynku od 2006 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży termiki staramy się aby asortyment przez nas sprzedawany był wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach. W ofercie posiadamy części oryginalne, na pierwszy montaż oraz wysokiej jakości zamienniki.

KONTAKT 605-65-35-05

Pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNENastępujący regulamin dyktuje zasady dokonywania zakupów u Sprzedawcy zawik1974.Zakupy u Sprzedawcy  - są jednoznaczne z akceptacją treści niniejszego regulaminu.Warunki sprzedaży określają ponadto obowiązujące przepisy prawa, regulamin Allegro oraz ewentualnie wewnętrzne umowy między Sprzedawcą a Kupującym.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany poniższego regulaminu. Dla Kupującego regulamin zaczyna obowiązywać z chwilą zakupu - kliknięcia "Kup Teraz.Przypisany do aukcji koszt wysyłki dotyczy tylko wysyłek na terenie Polski.Całość towarów znajdujących się w ofercie jest fabrycznie NOWA..Informacje uzyskane od producenta przez Sprzedawcę podane są w opisie aukcji.

Wszystkie podane przez Sprzedawcę „zawik1974”  ceny - są cenami w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy wskazany w każdej aukcji lub w przypadku zakupu większej ilości towaru, uzgodniony ze Sprzedawcą. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie Kupującego może być również wystawiona faktura VAT. W takim przypadku po dokonaniu zakupu należy wypełnić specjalny formularz Allegro wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola.Cena widniejąca na aukcji „Kup Teraz” jest ceną wiążącą dla stron, w momencie kliknięcia przez Kupującego.Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" dotyczy 1 sztuki przedmiotu z danej aukcji. Taka sama informacja dostępna jest po kliknięciu na "Cennik dostawy" .Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) zazwyczaj mogą one być wysłane w jednej paczce. Jednak w takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze Sprzedawcą poprzez e-maila. Uzależniony on będzie od wagi całej paczki, wielkości oraz kształtu. Wysyłka za granice po wpłacie na konto według stawek firmy POCZTEX.

WYSYŁKA TOWARU1.   Sprzedawca prowadzi również sklep stacjonarny, więc istnieje możliwości osobistego odbioru . Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. W przypadku opcji przedpłaty na konto paczka wysyłana jest w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedawcy do godz. 10.00. W przypadku płatności zaksięgowanej po godz. 10.00 paczki są wysyłane następnego dnia roboczego. Przypominamy, że tylko w przypadku dokonania płatności z tego samego banku, w którym znajduje się konto Sprzedawcy, pieniądze są księgowane "natychmiast"(czasami może to potrwać kilka godzin). Przy przelewach z innych banków albo wpłacie na poczcie pieniądze księgowane są czasami nawet po kilku dniach.

Jeżeli przedmiot będzie zakupiony z formą płatności "Za pobraniem" i zakup będzie potwierdzony w w/w sposób do godz. 10.00, paczka zostanie nadana tego samego dnia roboczego. Przy zakupie i wyborze opcji już po godz. 10.00, wysyłka następuje kolejnego dnia roboczego. 3.   Paczki wysyłane są tylko firmą kurierską „ FedEx” lub zagranice Pocztex-em – kurierem Poczty Polskiej. Zakupiony towar powinien być u Kupującego na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Jednak proszę pamiętać, że Sprzedawca nie ma wpływu na firmy doręczające paczki, więc nie może brać i nie bierze odpowiedzialności za terminowość ich doręczenia. Dlatego też przy wystawianiu komentarza prosi się Kupujących o ocenę wyłącznie Sprzedawcy a nie terminowości doręczenia paczki mimo, że była wysłana zgodnie z umową.

Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy). 4.   Jeżeli w odpowiednim polu formularza „Allegro” Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. 5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przesyłce wynikające z błędnego adresu Kupującego lub nie podania zmiany adresu doręczenia w określony w niniejszym Regulaminie sposób. 6. Sprzedawca nie ma możliwości ustalenia z firmą doręczającą godziny przyjazdu do Adresata ani zapewnienia kontaktu telefonicznego kuriera przed próbą doręczenia przesyłki. 7. Kupujący zawierając umowę wyraża zgodę na udostępnienie przez system Allegro jego danych osobowych - w tym imienia i nazwiska, adresu, adresu email i numeru telefonu.

SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA „FedEx”

1. Podpisać list przewozowy i zapłacić pobrania (o ile paczka była za pobraniem wysłana)

2. Kupujący odbierający paczkę  - w obecności kuriera doręczającego ma obowiązek sprawdzić jej zawartośćpod względem zgodności z zamówieniem i ewentualnych uszkodzeń.3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia.4. W przypadku stwierdzenia zawartości paczki niezgodnej z zamówieniem lub uszkodzonej zawartości odbiorca ma obowiązek spisać protokół szkody wraz z kurierem, w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby data i godzina zgłoszenia szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody "Przy odbiorze". Pod protokołem musi podpisać się zarówno odbiorca jak i kurier. Protokół ten ma być sporządzony w 2 egzemplarzach, z czego jeden pozostaje u odbiorcy a drugi zabiera kurier. Jeżeli kurier nie ma przy sobie stosownego protokołu szkody - powinien spisać oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie powinni ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia.5.Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem i spisano protokół szkody.6. Skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc emaila poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu" z aukcji Allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie).7. Czekać na odpowiedź od obsługi sklepu Sprzedawcy, gdzie zostanie podana dalsza proceduraUWAGA - Paczki zawsze zaklejane są taśmą transparent - (przeźroczysta)!!!.

UWAGA!

Jeżeli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera, nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina zgłoszenia szkody nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki a forma zgłoszenia będzie inna niż przy odbiorze, wszelkie reklamacje w tym zakresie nie zostaną uznane. W takim wypadku przyjmowana jest zasada, że zawartość została doręczona do Adresata w stanie nienaruszonym i zgodnie z zamówieniem a uszkodzenie nastąpiło już po jej odbiorze. W tej sytuacji Adresat ma prawo ubiegać się od firmy kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę.

Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego Adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru - zgodne z wyżej opisanym.

DOWÓD ZAKUPU

Do każdej paczki włożony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub (na życzenie Kupującego) faktury oraz karta gwarancyjna. Przy jej rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki paragon z kartą nie wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki podpięty do karty gwarancyjnej. Jeżeli Kupujący życzy sobie fakturę VAT powinien po dokonaniu zakupu wypełnić formularz „Allegro” wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola. Kupujący ma prawo zamiany paragonu na fakturę VAT . W tym celu Kupujący powinien odesłać do Sprzedawcy oryginalny paragon wraz z kartką na której będzie prośba o wystawienie faktury, pełne dane, login z Allegro, numery zamówień których dotyczył ten zakup oraz wypełnioną kopertę zwrotną wraz z naklejonymi znaczkami pocztowymi.

   KONTAKT 605-65-35-05 7 dni w tygodniu 8.00 - 22.0

1. Wszystkie informacje jakie Sprzedawca ma od producenta danej części podane są przy aukcji.

UWAGA!

Zakaz kopiowania tekstów i zdjęć z naszych aukcji. Wszelkie kradzieże zdjęć i treści aukcji będą zgłaszane do odpowiednich służb.

Przypominamy:

Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).