NOTES A5 96 K TWARDA OKŁADKA KARTKI W LINIE (7016189717)

zakończona
2,39 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 13,00 zł
Zakupy od 100 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Chorzów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj oprawy: twarda
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]

opis

KONTAKT

TELEFON:
608-025-557

e-mail:
BUSINESSGIFTS@WP.PL

PŁATNOŚĆ

numer konta:
15 1140 2004 0000 3102 6723 2910

przy wpłacie proszę o podanie
imienia i nazwiska kupującego
oraz nr aukcji

DOSTAWA

POCZTA POLSKA

POBRANIE PRIORYTET 13 ZŁ

WPŁATA NA KONTO STANDARD 10ZŁ

WYSYŁKA PACZKOWA!!
POZOSTAŁE INFORMACJE
W CENNIKU DOSTAW



NOTES A5
TWARDA okładka PU,


OPIS PRODUKTU:

96 kartkami w linię . Zamykany elastyczną opaską.




Kolor:
BIAŁY
PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 100 ZŁ WYSYŁKA GRATIS
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY HURTOWEJ
TOWAR JEST NOWY

Pozostałe aukcje

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Chorzów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u businessgifts1 za co najmniej 100,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

BUSINESSGIFTS
UL.TARGOWA 4D
41-500 CHORZÓW
Dodatkowe informacje

2-LATA REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘJKOMI.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

businessgifts
Targowa 7 bud 4D
41-500 Chorz\ow

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Dane sprzedawcy BUSINESSGIFTS Karolina Walter ul. Powstańców 95 41-500 Chorzów NIP: 634-248-45-30 REGON: 241420273 kontakt 608025557 email businessgifts@wp.pl czas na zwrot: 14 dni adres do zwrotu BUSINESSGIFTS ul. Targowa 4D 41-500 Chorzów II CENA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA 1. Ceny produktów prezentowanych w niniejszym serwisie są wyrażone w polskich złotych PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT) 2. Podane ceny prezentowanych produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia. 3. Płatność za zamówiony towar może nastąpić w następujący sposób: a) przelewem na rachunek bankowy w terminie 7 dni; b) przelewem lub kartą płatniczą za pośrednictwem płatności PayU w terminie 7 dni c) za pobraniem przy odbiorze przesyłki; d) gotówką przy odbiorze osobistym. Do każdego sfinalizowanego zamówienia zostaje wystawiony paragon fiskalny lub faktura VAT. 4. Dostawa towaru do klienta jest odpłatna, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej (zob. punkt 2.) Zamawiane towary dostarczane są za pośrednictwem firm zewnętrznych - Pocztą Polską, Impostu mini paczka lub przez firmę kurierską. Sposób dostawy towaru wybiera klient w toku składania zamówienia. 5. Dostawy zamawianego towaru realizowane są wyłącznie na terenie RP, a czas realizacji zamówienia może wynosić od 1 do 14 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, chyba że w opisie produktu podano inny termin. 6. Zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności doręczyciela w trakcie doręczenia lub niezwłocznie po jej odebraniu, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń - spisanie stosownego protokołu szkody, co ułatwi postępowanie reklamacyjne III ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zawartych w punktach 2. 3. i 4. działu IV 2. Zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 4. Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług (o ile takie usługi oferta Sprzedawcy w ogóle przewiduje) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłaci Sprzedawcy kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. 5. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwracany towar winien zostać należycie zabezpieczony do transportu, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat [w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*), umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić IV REKLAMACJE 1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 2. Reklamacje należy składać w sposób pisemny na adres siedziby firmy, lub na adres mailowy, znajdujący się w punkcie 2 postanowień ogólnych niniejszego regulaminu. Reklamacja powinna zawierać następujące dane: a. oznaczenie kupującego b. oznaczenie sprzedawcy c. datę zgłoszenia reklamacji d. datę wykrycia usterki e. oznaczenie reklamowanego przedmiotu f. opis usterki i okoliczności jej powstania g. żądanie reklamacyjne h. podpis reklamującego i. w przypadku dokonania zakupu poza serwisem - dokument potwierdzający dokonanie zakupu reklamowanego towaru u Sprzedawcy. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści zawierające żądane reklamacyjne i umożliwiające identyfikację kupującego i transakcję również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. 3. Do rozpoznania reklamacji konieczne jest zapoznanie się przez Sprzedawcę z wadliwą rzeczą. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży (na adres siedziby Sprzedającego). Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 4. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni 5. Sprzedający nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażnych. 6. W odniesieniu do klientów będącymi przedsiębiorcami, Sprzedający w oparciu o art. 558 § 1Kodeksu Cywilnego, ogranicza odpowiedzialność za wady z tytułu rękojmi do 7 dni od momentu odebrania rzeczy. V POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 1. Jeżeli przedsiębiorca nie uznał reklamacji Klienta będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 2. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku. 3. Klient ma również możliwość zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 4. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa konsumenta przewidziane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Dlatego też postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów wynikających z przepisów prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumentów korzystających z aukcji Sprzedającego. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ww. ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy. 2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmian Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian. 3. Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) oraz niniejszego Regulaminu stosuje się przepisy dotychczasowe.

O sprzedającym
businessgifts1
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2450

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48608025557
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Sprzedawca honoruje wszelkie prawa konsumenta przewidziane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Dlatego też postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów wynikających z przepisów prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumentów korzystających z aukcji Sprzedającego. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ww. ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy. 2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian. 3. Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) oraz niniejszego Regulaminu stosuje się przepisy dotychczasowe.