Notebook 15.6' HP Envy M6 FX-8800P 6GB/1TB/Win10 (6798819045)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 399,00 zł
z 29 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,50 zł
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Sulejówek
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • system: windows 10
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • liczba rdzeni procesora: 4
  • gwarancja: sprzedawcy
  • rodzaj karty graficznej: grafika zintegrowana
  • typ dysku twardego: HDD
  • rozdzielczość (piksele): 1366 x 768
  • seria procesora: inny procesor
  • komunikacja: wi-Fi 802.11 b/g/n, bluetooth, lAN 10/100 Mbps
HP ENVY M6-P113 FX-8800P Silver

  • PROCESOR
    AMD FX-8800P 2.1GHz
  • PAMIEĆ RAM
    6GB DDR3L 1600MHz
  • DYSK TWARDY
    1TB HDD
  • EKRAN
    15.6" HD LED
  • GRAFIKA
    AMD Radeon R7
  • SYSTEM
    Windows 10 HOME (64-bit)




AMD FX-8800P

Komputer z procesorem AMD zapewnia doskonałą sprawność obsługi codziennych zadań. Dzięki jego wydajności możesz łatwo komunikować się ze znajomymi i rodziną, korzystać z rozrywki i pracować. Zastosowany procesor zapewnia sprawdzoną wydajność, na której możesz polegać.

AMD Radeon R7

Układ graficzny AMD Radeon R7 wspiera wyświetlanie i edycję materiałów wideo HD, abyś realizował najczęściej wykonywane zadania sprawniej, dynamiczniej i realistyczniej, jednocześnie zapewniając dużą energooszczędność.

Windows 10 HOME

Komputer posiada zainstalowany system operacyjny Windows, znany od wielu lat, dający możliwość pracy na wielu aplikacjach- gry, programy użytkowe i inne.


Podświetlenie LED (diodowe)

Płynny, bardziej realistyczny obraz, lepsze kąty widzenia i duże nasycenie kolorystyczne, to tylko kilka cech, które przemawiają za matrycą z podświetleniem LED. Użytkownicy na całym świecie coraz chętniej inwestują w podświetlenie diodowe, ponieważ ma ono również zbawienny wpływ na kwestię energooszczędności, a także zwiększa trwałość matrycy.


Wbudowana kamera

Świat na wyciągnięcie ręki – wbudowana kamera umożliwia łatwiejszą komunikację. Wideokonferencje, robienie zdjęć, nagrywanie filmów, czy wideo rozmowy nigdy nie były tak proste.


WiFi 802.11b/g/n

Szybszy dostęp do internetu przy użyciu sieci bezprzewodowej. W zależności od rozwiązania (zastosowanych anten) pozwala na przesyłanie plików z zawrotną prędkością od 150 do 600 Mb/s. Technologia Wireless N gwarantuje dobry zasięg nawet na terenie dużych domów i mieszkań.


Dostępne interfejsy

Dzięki wbudowanym portom USB, LAN i innym, łączność z innymi urządzeniami RTV jest prostsza niż kiedykolwiek wcześniej. Użytkownik ma pełną dowolność konfiguracji i podłączenia innych urządzeń.


Rzeczywiste zdjęcia towaru:

Producent HP
Kod producenta M6-P113+
Gwarancja 24 miesiące ( door to door ) dotyczy również firm.
Gwarancja na baterię 6 miesięcy
Specyfikacja techniczna
Pamięć RAM 6GB
DDR3
max. 16GB
Model procesora AMD FX-8800P (4 rdzenie, 2.1GHz - 3.4GHz, 2MB Cache)
Dysk twardy 1TB HDD
Ekran 15,6"
1366 x 768
Matryca dotykowa
Karta graficzna Zintegrowana
AMD Radeon R7 (Carrizo)
Napęd optyczny Nie
Komunikacja WiFi 802.11b/g/n
LAN
Blue­tooth
Interfejsy 3 x USB 3.0
1 x USB 2.0
HDMI
RJ-45
Czytn­ik kart pamięci
Multimedia Kamera internetowa
Głośniki x2
Mikrofon
Zasilanie i bateria 3-komorowa
Li-Ion 48Wh
System operacyjny Windows 10
Waga 2.30 kg
Stan Nowy, posiada rysy, otarcia na obudowie
wymiary opakowania 34 x 48,5 x 8,5
Waga netto 2,48
Waga brutto 3,1

Jako jedyni dajemy pełną 24-miesięczną gwarancję dystrybutora, pozwalającą spać Ci spokojnie.

Nie chcesz czekać na kuriera? Odwiedź nas i odbierz swoje zakupy osobiście.
Siedziba firmy: ul. Rataja 7, Sulejówek 05-070 k. Warszawy, czynne pn.-pt. w godzinach: 9:00-17:00

Wszystkie towary pochodzą bezpośrednio od polskiego dystrybutora. Daje to gwarancję, że kupujesz sprzęt z pełnym i bezproblemowym wsparciem technicznym.

Na zakupiony u nas sprzęt możesz przedłużyć gwarancję nawet do 5 lat.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 04114020620000252853001001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

FUNTECH.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.
Rataja 7
05-070 Sulejówek
NIP: 525-256-86-94
REGON: 146932147
KRS: 0000482441

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
FUNTECH.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.
Rataja 7
05-070 Sulejówek
 
INFORMACJA DLA KONSUMENTA O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: - Pisemnie na adres: FUNTECH.PL Sp. z o.o. SK, ul. Rataja 7, 05-070 Sulejówek; - W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@alejaokazji.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Rataja 7, 05-070 Sulejówek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. ================================================ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Data ............................................ Adresat: FUNTECH.PL Sp. z o.o. SK ul. Rataja 7 05-070 Sulejówek Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Proszę o zwrot kwoty................................................ zł (słownie..............................................................................................................................................) na konto nr:....................................................................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ================================================ Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Prawo to przysługuje jedynie konsumentom, nie dotyczy umów zawieranych z przedsiębiorcami. Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną (np. spółka komandytowa) i prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Na każdy zakupiony u nas sprzęt wystawiamy gwarancję, wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Laptopy i komputery stacjonarne objęte są gwarancją typu Door to Door, co oznacza, że w przypadku konieczności naprawy, koszty transportu ponosi serwis, pozostały asortyment posiada tradycyjną formę gwarancji w przypadku jego awarii odesłanie do serwisu odbywa się na koszt użytkownika. 1. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny), jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.)2. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może: osobiście w lokalu przedsiębiorstwa bądź pisemnie na adres Sprzedającego: FUNTECH.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SK. Rataja 7, 05-070 Sulejówek 3. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust. 2 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar w dowolny bezpieczny sposób w przypadku towarów objętych gwarancją "door to door" na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD ( po zgłoszeniu odbioru rzeczy na numer płatnika w firmie kurierskiej) 5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego, Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową - ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. 7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została udzielona. Warunki reklamacji - Przedsiębiorca. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.

pozostałe informacje

Wysyłki i odbiory Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, listem poleconym InPost lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w siedzibie firmy, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe, obowiązujące informacje dotyczące wysyłek i odbiorów znajdują się na poszczególnych aukcjach. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. W tym czasie możesz wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.) Treść gwarancji i sposób ich realizacji: http://funtech.pl/data/include/cms/pliki-download/karta_gwarancyjna_laptopy_CK_24.pdf http://funtech.pl/data/include/cms/pliki-download/karta_gwarancyjna_smartfony.pdf Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów konsumenckich i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie.