NorArt Bransoletka skórzana WZOREK (7016202912)

zakończona
70,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka24 13,50 zł
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt uniseks
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał: skóra, inny

opis

Bransoletka wykonana została z wysokiej jakości, płaskich rzemieni skórzanych.

Zapięcie magnetyczne wykonane z cyny.

Szerokość rzemienia 10mm

PROSZĘ O PODANIE OBWODU NADGARSTKA BEZ LUZU! BRANSOLETKA DOPASOWYWANA INDYWIDUALNIE.

Dostawa i płatność
od 6,00 zł

Lokalizacja: Katowice, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
17,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Czechy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Irlandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Rosja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Słowacja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Szwecja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Holandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Litwa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Białoruś
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Norwegia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Ukraina
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Włochy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Francja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Belgia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Dania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Hiszpania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Austria
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Reklamacje i gwarancje (Rękojmia) - Miejsce i sposób złożenia reklamacji: drogą elektroniczną: norart@op.pl, lub pisemnie: NorArt, Sylwia Noras-Michalska, Piastów5/220, 40-866 Katowice - Kupujący, który nabył towar i stwierdził, iż produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z treścią umowy, nieodpłatnej naprawy bądź wymiany na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Dodatkowo Kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. - Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie 12 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. - Okres szczególnej ochrony kupującego wynosi 12 miesięcy, a wszystkie wady, które ujawnią się w tym czasie, są uznawane za istniejące już w momencie zakupu. - Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. - Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. - Koszt wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedawca. - Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni od jej złożenia przez klienta. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. - Okres odpowiedzialności przedsiębiorcy za sprzedany towar wynosi 24 miesiące - W przypadku, gdy wada towaru stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej. - W przypadku, gdy wada towaru jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Sprzedawcy . W pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez odstąpienie od umowy. - Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego towaru pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do towaru. - Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu. Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Nor Art Sylwia Noras-Michalska
Piastów 5/220
40-866 Katowice
Dodatkowe informacje

 Reklamacje i gwarancje (Rękojmia) - Miejsce i sposób złożenia reklamacji: drogą elektroniczną: norart@op.pl, lub pisemnie: NorArt, Sylwia Noras-Michalska, Piastów5/220, 40-866 Katowice - Kupujący, który nabył towar i stwierdził, iż produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z treścią umowy, nieodpłatnej naprawy bądź wymiany na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Dodatkowo Kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. - Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie 12 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. - Okres szczególnej ochrony kupującego wynosi 12 miesięcy, a wszystkie wady, które ujawnią się w tym czasie, są uznawane za istniejące już w momencie zakupu. - Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. - Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. - Koszt wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedawca. - Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni od jej złożenia przez klienta. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. - Okres odpowiedzialności przedsiębiorcy za sprzedany towar wynosi 24 miesiące - W przypadku, gdy wada towaru stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej. - W przypadku, gdy wada towaru jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Sprzedawcy . W pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez odstąpienie od umowy. - Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego towaru pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do towaru. - Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu. Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Nor Art Sylwia Noras-Michalska
Piastów 5/220
40-866 Katowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru i anulacja zamówienia: - Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) i z nowymi zasadami zwrotów 11.2014 oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni, od dnia odebrania przesyłki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając go pisemnie na adres : Nor Art Sylwia Noras-Michalska, ul. Piastów 5/220, 40-866 Katowice, lub drogą elektroniczną na adres: norart@op.pl Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. - Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli Kupujący odeśle zwracany towar przed upływem tego terminu. Należy go przesłać przesyłką rejestrowaną na adres: Nor Art Sylwia Noras-Michalska, ul. Piastów 5/220, 40-866 Katowice. Koszt zwrotu ponosi klient. - W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem należności. - Zwracany towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. - Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana na indywidualne zamówienie i według specyfikacji klienta. - Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/

O sprzedającym
sylik11
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

152

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem sklepu jest firma: Nor Art Sylwia Noras - Michalska , Piastów 5/220, 40-866 Katowice

Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej

www.allegro.pl

Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej

przez Prezydenta Miasta Katowice pod nr 92716. Nr NIP: 6272268903,

REGON: 277461976.

Polityka prywatności:

- dane osobowe i adresowe podawane przy składaniu zamówienia są przechowywane i przetwarzane jedynie w celu realizacji zamówień,

- zobowiązujemy się do zachowania w tajemnicy danych zgodnie z ustawą „O

ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997r. i nieudostępniania

ich osobom trzecim,

- administratorem danych osobowych klientów jest firma Nor Art.

- każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich zmiany i aktualizacji, lub usunięcia.

Pozostałe informacje

Składanie zamówień:

- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. - Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzyma droga elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia - Następnie Kupujący dokonuje zapłaty za towar w jeden z wybranych przez siebie sposobów, - W terminie 1-3 dni Sprzedający wysyła towar do Kupującego, zwykle następuje to w 1 dniu po zaksięgowaniu płatności na koncie. - Sprzedający

zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.

Ceny:

- ceny

towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie

składniki, w tym właściwe stawki podatku VAT.

Płatności:

Formy płatności:

  - płatności można dokonać przelewem na nasze konto Bank Pocztowy: 32132015372953421820000001

przy płatnościach zagranicznych przelewem na nasze konto PL32132015372953421820000001  BIC/SWIFT: POCZPLP4

- płatności za pośrednictwem PayPal: norart@op.pl

- Termin płatności:

  - płatności należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane.

Wysyłka towarów:

- wysyłka towarów odbywa się na adres wskazany przez kupującego w trakcie składania zamówienia,

- zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką rejestrowaną, lub na specjalne życzenie kupującego, kurierem w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia wpływu należności na nasz rachunek bankowy,

- wraz z towarem wysyłany jest paragon lub na życzenie Kupującego faktura

- sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu dostarczenia go do klienta

Koszty wysyłki

- na terenie Polski koszty ponosi kupujący i dla przesyłek pocztowych

wynosi 9 PLN bez względu na ilość sztuk w opakowaniu,

- na terenie Polski koszty ponosi kupujący i dla przesyłek kurierskich wynosi 16 PLN, bez względu na ilość sztuk w opakowaniu,

- w przypadku przesyłek zagranicznych poza UE koszty ponosi kupujący, koszty te są uzależnione od wagi wysyłanych przedmiotów i ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia,

- w przypadku pocztowych przesyłek zagranicznych do krajów UE koszty ponosi Kupujący i wynoszą 20 PLN plus 2 PLN za każdy kolejny produkt w paczce.