NorArt Bransoletka skórzana, skóra IKI (6911073098)

zakończona
42,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka24 13,50 zł
  • lokalizacja: Katowice, Polska

Przepiękna bransoletka wykonana została z wysokiej jakości, płaskich rzemieni skórzanych, dwukrotnie oplatających nadgarstek.

Zapięcie metalowe wykonane z cyny.

Szerokość rzemienia 5mm.

Rozmiar dopasowywany indywidualnie. Proszę o napisanie obwodu nadgarstka bez luzu.

Przyspieszy to czas realizacji zamówienia

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 32132015372953421820000001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka24 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Wielka Brytania 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Czechy 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Irlandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Rosja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Słowacja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Szwecja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Holandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Litwa 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Białoruś 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Norwegia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Ukraina 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Włochy 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Francja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Belgia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Dania 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Hiszpania 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Austria 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Nor Art
Piastów 5/220
40-866 Katowice
NIP: 627-226-89-03
REGON: 277461976
Właścicielem sklepu jest firma: Nor Art Sylwia Noras - Michalska , Piastów 5/220, 40-866 Katowice Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej www.allegro.pl Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Katowice pod nr 92716. Nr NIP: 6272268903, REGON: 277461976. Polityka prywatności: - dane osobowe i adresowe podawane przy składaniu zamówienia są przechowywane i przetwarzane jedynie w celu realizacji zamówień, - zobowiązujemy się do zachowania w tajemnicy danych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997r. i nieudostępniania ich osobom trzecim, - administratorem danych osobowych klientów jest firma Nor Art. - każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich zmiany i aktualizacji, lub usunięcia.

reklamacje

Reklamacje i gwarancje (Rękojmia) - Miejsce i sposób złożenia reklamacji: drogą elektroniczną: norart@op.pl, lub pisemnie: NorArt, Sylwia Noras-Michalska, Piastów5/220, 40-866 Katowice - Kupujący, który nabył towar i stwierdził, iż produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z treścią umowy, nieodpłatnej naprawy bądź wymiany na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Dodatkowo Kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. - Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie 12 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. - Okres szczególnej ochrony kupującego wynosi 12 miesięcy, a wszystkie wady, które ujawnią się w tym czasie, są uznawane za istniejące już w momencie zakupu. - Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. - Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. - Koszt wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedawca. - Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni od jej złożenia przez klienta. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. - Okres odpowiedzialności przedsiębiorcy za sprzedany towar wynosi 24 miesiące - W przypadku, gdy wada towaru stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej. - W przypadku, gdy wada towaru jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Sprzedawcy . W pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez odstąpienie od umowy. - Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego towaru pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do towaru. - Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu. Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pozostałe informacje

Składanie zamówień: - Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. - Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzyma droga elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia - Następnie Kupujący dokonuje zapłaty za towar w jeden z wybranych przez siebie sposobów, - W terminie 1-3 dni Sprzedający wysyła towar do Kupującego, zwykle następuje to w 1 dniu po zaksięgowaniu płatności na koncie. - Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad. Ceny: - ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym właściwe stawki podatku VAT. Płatności: Formy płatności: - płatności można dokonać przelewem na nasze konto Bank Pocztowy: 32132015372953421820000001 przy płatnościach zagranicznych przelewem na nasze konto PL32132015372953421820000001 BIC/SWIFT: POCZPLP4 - płatności za pośrednictwem PayPal: norart@op.pl - Termin płatności: - płatności należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane. Wysyłka towarów: - wysyłka towarów odbywa się na adres wskazany przez kupującego w trakcie składania zamówienia, - zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką rejestrowaną, lub na specjalne życzenie kupującego, kurierem w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia wpływu należności na nasz rachunek bankowy, - wraz z towarem wysyłany jest paragon lub na życzenie Kupującego faktura - sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu dostarczenia go do klienta Koszty wysyłki - na terenie Polski koszty ponosi kupujący i dla przesyłek pocztowych wynosi 9 PLN bez względu na ilość sztuk w opakowaniu, - na terenie Polski koszty ponosi kupujący i dla przesyłek kurierskich wynosi 16 PLN, bez względu na ilość sztuk w opakowaniu, - w przypadku przesyłek zagranicznych poza UE koszty ponosi kupujący, koszty te są uzależnione od wagi wysyłanych przedmiotów i ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia, - w przypadku pocztowych przesyłek zagranicznych do krajów UE koszty ponosi Kupujący i wynoszą 20 PLN plus 2 PLN za każdy kolejny produkt w paczce.