NorArt Bransoletka skórzana "Never give up (6950710771)

Od 25-09-2017 do 13-10-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
50,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka24 13,50 zł
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kamień : bez kamienia
  • rodzaj: rękodzieło
  • długość całkowita (cm): 90.0 [см]
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał: metal, skóra naturalna, inny materiał

Bransoletka wykonana została z wysokiej jakości, płaskich rzemieni skórzanych.

Zapięcie magnetyczne wykonane z cyny.

Szerokość rzemienia 5mm

KOLOR CZARNY

PROSZĘ O PODANIE OBWODU NADGARSTKA BEZ LUZU! BRANSOLETKA DOPASOWYWANA INDYWIDUALNIE.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 32132015372953421820000001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka24 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Rosja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Słowacja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Białoruś 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Norwegia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Ukraina 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Nor Art
Piastów 5/220
40-866 Katowice
NIP: 627-226-89-03
REGON: 277461976

Właścicielem sklepu jest firma: Nor Art Sylwia Noras - Michalska , Piastów 5/220, 40-866 Katowice

Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej

www.allegro.pl

Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej

przez Prezydenta Miasta Katowice pod nr 92716. Nr NIP: 6272268903,

REGON: 277461976.

Polityka prywatności:

- dane osobowe i adresowe podawane przy składaniu zamówienia są przechowywane i przetwarzane jedynie w celu realizacji zamówień,

- zobowiązujemy się do zachowania w tajemnicy danych zgodnie z ustawą „O

ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997r. i nieudostępniania

ich osobom trzecim,

- administratorem danych osobowych klientów jest firma Nor Art.

- każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich zmiany i aktualizacji, lub usunięcia.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Składanie zamówień:

- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. - Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzyma droga elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia - Następnie Kupujący dokonuje zapłaty za towar w jeden z wybranych przez siebie sposobów, - W terminie 1-3 dni Sprzedający wysyła towar do Kupującego, zwykle następuje to w 1 dniu po zaksięgowaniu płatności na koncie. - Sprzedający

zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.

Ceny:

- ceny

towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie

składniki, w tym właściwe stawki podatku VAT.

Płatności:

Formy płatności:

  - płatności można dokonać przelewem na nasze konto Bank Pocztowy: 32132015372953421820000001

przy płatnościach zagranicznych przelewem na nasze konto PL32132015372953421820000001  BIC/SWIFT: POCZPLP4

- płatności za pośrednictwem PayPal: norart@op.pl

- Termin płatności:

  - płatności należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane.

Wysyłka towarów:

- wysyłka towarów odbywa się na adres wskazany przez kupującego w trakcie składania zamówienia,

- zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką rejestrowaną, lub na specjalne życzenie kupującego, kurierem w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia wpływu należności na nasz rachunek bankowy,

- wraz z towarem wysyłany jest paragon lub na życzenie Kupującego faktura

- sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu dostarczenia go do klienta

Koszty wysyłki

- na terenie Polski koszty ponosi kupujący i dla przesyłek pocztowych

wynosi 9 PLN bez względu na ilość sztuk w opakowaniu,

- na terenie Polski koszty ponosi kupujący i dla przesyłek kurierskich wynosi 16 PLN, bez względu na ilość sztuk w opakowaniu,

- w przypadku przesyłek zagranicznych poza UE koszty ponosi kupujący, koszty te są uzależnione od wagi wysyłanych przedmiotów i ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia,

- w przypadku pocztowych przesyłek zagranicznych do krajów UE koszty ponosi Kupujący i wynoszą 20 PLN plus 2 PLN za każdy kolejny produkt w paczce.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Nor Art Sylwia Noras-Michalska
Piastów 5/220
40-866 Katowice
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru i anulacja zamówienia: - Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) i z nowymi zasadami zwrotów 11.2014 oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni, od dnia odebrania przesyłki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając go pisemnie na adres : Nor Art Sylwia Noras-Michalska, ul. Piastów 5/220, 40-866 Katowice, lub drogą elektroniczną na adres: norart@op.pl Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. - Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli Kupujący odeśle zwracany towar przed upływem tego terminu. Należy go przesłać przesyłką rejestrowaną na adres: Nor Art Sylwia Noras-Michalska, ul. Piastów 5/220, 40-866 Katowice. Koszt zwrotu ponosi klient. - W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem należności. - Zwracany towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. - Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana na indywidualne zamówienie i według specyfikacji klienta. - Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Nor Art Sylwia Noras-Michalska
Piastów 5/220
40-866 Katowice
PL
Dodatkowe informacje

 Reklamacje i gwarancje (Rękojmia) - Miejsce i sposób złożenia reklamacji: drogą elektroniczną: norart@op.pl, lub pisemnie: NorArt, Sylwia Noras-Michalska, Piastów5/220, 40-866 Katowice - Kupujący, który nabył towar i stwierdził, iż produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z treścią umowy, nieodpłatnej naprawy bądź wymiany na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Dodatkowo Kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. - Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie 12 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. - Okres szczególnej ochrony kupującego wynosi 12 miesięcy, a wszystkie wady, które ujawnią się w tym czasie, są uznawane za istniejące już w momencie zakupu. - Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. - Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. - Koszt wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedawca. - Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni od jej złożenia przez klienta. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. - Okres odpowiedzialności przedsiębiorcy za sprzedany towar wynosi 24 miesiące - W przypadku, gdy wada towaru stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej. - W przypadku, gdy wada towaru jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Sprzedawcy . W pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez odstąpienie od umowy. - Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego towaru pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do towaru. - Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu. Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/