NOKIA LUMIA 635 (6950722414)

zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Zawiercie, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • blokada simlock: brak blokady
  • czytnik kart pamięci: tak
  • dostawa z Polski: tak
  • dual SIM: nie
  • ekran dotykowy: tak
  • gwarancja: brak
  • kolor: odcienie czarnego
  • pamięć RAM: 512 MB
  • wbudowana pamięć: 8 GB
Zawiercie
Porębska 1 | tel. 32 673 02 89 | porebska1@loombard.p­l

Uwaga!

Uprzejmie informujemy, że wszelkie zapytania związane z aukcją, korespondencję, wpłaty, reklamacje etc. prosimy kierować i wyjaśniać za pośrednictwem punktu, który oferuje niniejszą aukcję czyli:
Zawiercie, Porębska 1, 32 673 02 89, porebska1@loombard.p­l
PRZESYŁKI WYSYŁANE NA ADRES SIEDZIBY NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE I ODSYŁANE NA KOSZT KLIENTA.

NOKIA LUMIA 635

Witamy,

Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą telefonu NOKIA LUMIA 635

Telefon sprawny technicznie.

Stan wizualny dobry. Nosi niewielkie ślady użytkowania w postaci rys i otarć .

DANE TECHNICZNE:
Producent:Nokia
System operacyjny:MS Windows Phone 8.1
Aparat cyfrowy:5,0 MPx
Ekran:4,5" 854x480
Kolory:16 mln
Komunikacja:Bluetooth , GPRS, EDGE, LTE
Funkcje głosowe:dyktafon, głośnomówiący, mp3, radio
Wymiary:130x67x9 mm
Waga:134g
Wbudowana pamięć:8 GB
Karta pamięci:Micro SD
Rodzaj:Dotykowy, Smartfon
Sieć:850/900/1800/1900 MHz
Procesor:Qualcomm Snapdragon 400 1200 MHz
Pamięć RAM;512 MB

Telefon działa we wszystkich sieciach

Sprzedaż w zestawie:
-telefon
-ładowarka

ZACHĘCAMY DO ZAKUPU!!

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
70109023980000000118570443

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Zawiercie

Porębska 1 | tel. 32 673 02 89 | porebska1@loombard.p­l

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 70109023980000000118570443
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT-marża

dane sprzedawcy

Lombard Group S.C.
Chorzowska 100
41-600 Świętochłowice
NIP: 627-272-15-21
REGON: 241921963

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Lombard Group S.C.
Porębska 1
42-400 Zawiercie
Polska
 
Adres do reklamacji: ul.Poręsbka 1, 42-400 Zawiercie Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem alleloombard180@loombard.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: alleloombard180@loombard.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać drogą mailową lub pocztową tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................... ............................... ............................... Ja__________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy__________________________________________ numer oferty__________________. Data zawarcia umowy to _____________________, data odbioru__________________________. Imię i nazwisko______________________________ Login Allegro________________________________ Adres______________________________________ Data_______________________________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Przesyłkę należy nadać na adres: Loombard Group ul.Porębska 1 42-400 Zawiercie Kupujący zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego przedmiotu otrzymany wraz z nim dowód zakupu

reklamacje

Adres do reklamacji: ul.Poręsbka 1, 42-400 Zawiercie Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem alleloombard180@loombard.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: alleloombard180@loombard.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Loombard Group ul.Porębska 1 42-400 Zawiercie Kupujący zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego przedmiotu otrzymany wraz z nim dowód zakupu .

pozostałe informacje

Przed zakupem prosimy o zapytanie czy produkt jest dostępny. Istnieje możliwość sprzedania produkty na punkcie w tym samym czasie kiedy kupujący klika kupno . Adres do reklamacji: ul.Poręsbka 1, 42-400 Zawiercie Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem alleloombard180@loombard.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: alleloombard180@loombard.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Loombard Group ul.Porębska 1 42-400 Zawiercie Kupujący zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego przedmiotu otrzymany wraz z nim dowód zakupu.