NOKIA E52 GWARANCJA 24M BEZ SIMLOCKA POLSKIE MENU (6542225286)

11 osób kupiło 11 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
199,00 zł
z 17 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 25,00 zł
  • lokalizacja: Wysyłka z zagranicy
  • pamięć: poniżej 0,5GB
  • dostawa z Polski: nie
  • stan: nowy
  • kolor: inny
  • blokada simlock: brak blokady
  • wielkość wyświetlacza: do 2 cali
  • komunikacja: bluetooth, USB
  • informacje dodatkowe: MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, dyktafon
drophome24@gmail.com
+48 224 280 092
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 48 224280092
    Prosimy o kontakt w dni robocze od godziny 9 do 15.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Reklamacje Drophome
Prosimy o kontakt mailowy
drophome24 gmail.com
Polska
 
1. Uprasza się o przesyłanie reklamacji na adres mailowy drophome24@gmail.com lub listownie na adres siedziby. W wiadomości reklamacyjnej niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko Kupującego oraz nicku Użytkownika serwisu Allegro oraz opisanie zastrzeżeń. Drophome ustosunkuje się do otrzymanej wiadomości w terminie nie przekraczającym 14 dni. Adres do zwrotów towarów realizowanych w trybie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta uzyskiwany jest przez klienta poprzez kontakt mailowy pod adresem drophome24@gmail.com Prawo odstąpienia od umowy: W celu udokumentowania stanu towaru odsyłanego w ramach odstąpienia od umowy, rozpakowanie przesyłki ze zwracanym towarem jest filmowane. Proszę pamiętać, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. (wg http://ezakupy.uokik.gov.pl/faq/jakie-mam-obowiazki-odstepujac-od-umowy/) . Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Ja ................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ......................................................................................................................, numer oferty ......................................... . Data zawarcia umowy to ..................., data odbioru:.................................. Imię i nazwisko: ...................................................................................... Login Allegro: ......................................................................................... Adres: ................................................................................................... Nr rachunku bankowego: ......................................................................... Data: ..................................................................................................... ................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać rzecz na adres do zwrotów towarów podany powyżej niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zakres ochrony konsumentów przy zakupach przez Internet określają dokumenty: Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2000/31/EC z dnia 8 czerwca 2000 roku o niektórych aspektach prawnych usług społeczeństwa informacyjnego (Dyrektywa o handlu elektronicznym) (OJ 2000, No L 178, 1.),Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 roku w sprawie praw konsumentów, zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę 1999/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz uchylająca dyrektywę Rady 85/577/EWG i dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady,Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).Dokumentom tym odpowiadają następujące przepisy krajowe:Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.),Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827),Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

reklamacje

Aby uzyskać adres do reklamacji/zgłoszeń i odsyłek gwarancyjnych prosimy o kontakt mailowy. Oświadczenie gwarancyjne: 1. Udzielamy kupującemu towar gwarancji jakości na sprawne działanie towaru, zakupionego na naszym koncie Allegro. 2. Termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. 3. Zasięg ochrony gwarancyjnej nie jest ograniczony terytorialnie. 4. Gwarantem jest firma Trade Connect sp. z o.o. Karczówkowska Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice; adres e-mail: drophome24@gmail.com . 5. W razie stwierdzenia wady towaru kupującemu przysługuje prawo do naprawienia wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji gwaranta wymiana na nowy lub zwrot ceny. 6. Zgłoszenie wady towaru przez kupującego i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez nas oświadczenia kupującego o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji w celu stwierdzenia czy usterka nie nastąpiła z winy kupującego. 7. Rozpatrujemy i realizujemy reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia oraz odesłania reklamowanego towaru. 8. W przypadku braku możliwości naprawy towaru w Polsce wadliwy towar lub jego części wysyłane są do dystrybutorów w Chinach w celu wymiany na nowe. W takim przypadku okres rozpatrywania i realizacji zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 63 dni roboczych. 9. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 10. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, nazwa użytkownika na Allegro, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zakupu reklamowanego towaru oraz numer aukcji Allegro, na której dokonano zakupu - opis zgłaszanej wady towaru. Niniejsze informacje proszę także dołączyć także do towaru odsyłanego w ramach gwarancji. Brak tych informacji w przesyłce z odsyłanym towarem może w znaczny sposób utrudnić, opóźnić lub w skrajnych przypadkach uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji gwarancyjnej (np. brak możliwości identyfikacji przesyłki wobec nieczytelności lub braku adresu nadawcy przesyłki). Opis procedury reklamacyjnej (rękojmia): Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem drophome24@gmail.com Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, nazwa użytkownika na Allegro, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz numer aukcji Allegro, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Niniejsze informacje proszę także dołączyć także do towaru odsyłanego w ramach reklamacji. Brak tych informacji w przesyłce z odsyłanym towarem może w znaczny sposób utrudnić, opóźnić lub w skrajnych przypadkach uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji (np. brak możliwości identyfikacji przesyłki wobec nieczytelności lub braku adresu nadawcy przesyłki). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Brak odpowiedzi w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji w prawidłowej postaci oznacza jej uznanie.

pozostałe informacje

Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ===================== Przepisy celno-podatkowe Mając na uwadze przepisy prawa podatkowego i celnego, informuje się, iż dokonanie zakupu Przedmiotu zamówienia na zasadach opisanych na Stronie przedmiotu i w Regulaminie (tj. dokonanie zakupu poza granicami Unii Europejskiej oraz odebranie przesyłki, w której znajduje się Przedmiot zamówienia, nadanej spoza Unii Europejskiej) , tożsame jest z dokonaniem przez Kupującego importu towaru. Jeśli przepisy prawa podatkowego i celnego przewidują w związku z dokonanym importem konieczność uiszczenia cła, podatków (w szczególności podatku od towarów i usług w wysokości 23%) lub innych należności o charakterze publicznoprawnym, obowiązek ich uiszczenia spoczywa na Kupującym jako na importerze towaru. Informacje odnośnie opłat celnych, podatków oraz innych opłat o charakterze publicznoprawnym, związanych z dokonywanym przez Kupującego importem znajdują się w szczególności w Ustawie o podatku od towarów i usług, Wspólnotowym Kodeksie Celnym, rozporządzeniu Rady EWG 1186/2009 ustanawiającym wspólnotowy system zwolnień celnych i ustawie Prawo celne. Informacje odnośnie zwolnień z cła oraz podatku VAT w oparciu o kryterium wartości przesyłki, znajdują się w:a) Zwolnienie z cła - Rozporządzenie Rady EWG 1186/2009 ustanawiające wspólnotowy system zwolnień celnych. ===================== Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia Skorzystanie z usług drop_home oznacza akceptację klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Informuje się jednocześnie, że podawanie danych nie jest obowiązkowe. Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych oraz do ich poprawienia.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. ===================== Zgoda na wystawienie rachunku/faktury w formie elektronicznej drop_home wystawia i przesyła rachunki dokumentujące sprzedaż (w rozumieniu art. 2 pkt. 22 ustawy o podatku od towarów i usług) drogą elektroniczną. Skorzystanie z usług drop_home oznacza akceptację (stosownie do art. 106n ustawy o podatku od towarów i usług) otrzymania rachunku w formie elektronicznej.