NOKIA 3510i PL MENU BEZ SIMLOCKA GWARANCJA JAVA (6851697775)

zakończona
99,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • dostawa z Polski: nie
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • blokada simlock: brak blokady
  • gwarancja: serwisowa
  • komunikacja: irDA

E-mail
gsmyourdeal@gmail.com

Przyjmujemy płatności

Jesteśmy legalnie działającą firmą, więc masz pewność, że Twoja transakcja jest bezpieczna i zostanie przeprowadzona należycie.

Wystawiamy faktury.

Przesyłki są rejestrowane, a w razie jakichkolwiek problemów z ich dostarczeniem to my bierzemy pełną odpowiedzialność.

Dodatkowo na naszych aukcjach obowiązuje Program Ochrony Kupujących co oznacza, że Allegro ubezpiecza Twoje zakupy do 10 000 złotych.

Gwarancja ceny to kolejny powód by kupić właśnie u nas: cena przedmiotu + cena dostawy jest zawsze kosztem całkowitym!

Na każde zakupione urządzenie otrzymujecie Państwo u nas 12 miesięcy gwarancji realizowanej w Polsce! Nie ma potrzeby kontaktowania się z producentem sprzętu.

Nokia 3510i waży ona jedyne 106 gramów, a wymiary są tak dopasowane by telefon idealnie leżał w dłoni. W telefonie został zamontowany wyświetlacz CSTN o rozdzielczości 96 x 65 px 4 tysiącami kolorów.Telefon nie posiada blokady SIM. Pamięć telefonu jest wbudowana.

Bateria Li-Ion o pojemności 950 mAh pozwala uzyskać maksymalny czas czuwania w sieci 2G to 312 godzin co daje 13 dni! Maksymalny czas rozmów to 270 minut czyli 4 godziny i 30 minut. Menu w telefonie jest wielojęzykowe, oczywiście mamy możliwość wyboru języka polskiego.

Mamy opcje połączeń oczekujących, przekierowania. Telefon obsługuje następujące typy wiadomości: SMS, MMS. Klawiatura telefonu jest bardzo wygodna, a pisanie dodatkowo ułatwi nam słownik T9.

Telefon jest bogaty wyposażony w multimedia. Telefon obsługuje dzwonki polifoniczne. Są także wbudowane gry oraz obsługa Javy co pozwala na instalowanie dodatkowych aplikacji bądź gier.

Telefon posiada również wiele przydanych funkcji jak organizer, alarm, kalendarz czy kalkulator. Na sprzęt udzielamy 12-miesięcznej gwarancji realizowanej przez nas - nie trzeba się kontaktować z producentem!

Zaufaj naszemu doświadczeniu.

Jesteśmy największym sprzedawcą tego modelu telefonu na Allegro !!

Tylko u nas tak bogaty zestaw akcesoriów do tego telefonu !!

Model: Nokia 3510i

Wymiary: 10,18 x 4,96 x 1,71 cm

Waga: 106 g

Wyświetlacz:

  • 0.0" CSTN
  • 4 tysiące kolorów
  • 96 x 65 px

Sieć 2G: GSM 900/1800 MHz

Pamięć: wbudowana 0.8 MB

Bateria: Li-Ion 950 mAh

SIM: brak blokady SIM

Maksymalny czas czuwania 2G: 312 godzin (13 dni)

Maksymalny czas rozmów 2G: 270 minut (4 godziny i 30 minut)

Menu: wielojęzykowe (w tym polskie)

Tranmisja danych: WAP 2.0, GPRS 10

Komunikacja:

  • Połączenia oczekujące
  • Przekierowania

Wiadomości: SMS, MMS, Słownik T9

Inne multimedia:

  • Polifonia
  • Gry
  • Java MIDP 1.0

Inne funkcje:

  • Zegarek
  • Stoper
  • Alarm
  • Kalkulator
  • Przelicznik walut
  • Organizer
  • Kalendarz
  • Wygaszacz
  • Wybieranie głosowe
  • Wibracje

Skład zestawu

Telefon Nokia 3510i

Bateria Li-Ion 950 mAh

Ładowarka sieciowa

Etui ochronne (GRATIS)

Tekturowe pudełko

Instrukcja obsługi

Instrukcja obsługi w języku polskim (GRATIS)

Przebieg aukcji

1. Naciśnij proszę przycisk "Kup teraz" aby zakupić przedmiot.

2. Wypełnij proszę formularz dostawy wpisując adres dostawy oraz kolor jeśli jest do wybrania.

3. Zapłać proszę przez PayU (preferowana opcja) lub przelewem bezpośrednio na nasze konto. Jeśli wpłacasz pieniądze bezpośrednio na konto to wpisz koniecznie swój nick allegro w tytule przelewu.
4. Po odnotowaniu wpłaty produkt wysyłamy w 48 godzin. Na Państwa adres e-mail do zostanie wysłane powiadomienie o wysyłce. Czas dostawy wynosi od 7 do 25 dni roboczych. Przesyłki są wysyłane z zagranicy. Jednocześnie informujemy, że jeśli przesyłka zostałaby obciążona jakimikolwiek opłatami celnymi to zwracamy ich koszt, klient nie jest stratny ani grosza. Regulamin oferty znajduje się na stronie "O mnie".

Nasze pozostałe oferty

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 19,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mobilelandpl@gmail.coml, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

reklamacje

1. Agent odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 12 miesiecy od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Agenta o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.2. Agent w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Biura Agenta. Agent nie pokrywa kosztów przesyłki.4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Agent naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Agenta, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.

pozostałe informacje

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Scalway Ltd adres 3 Hight Street Poole BH15 1AB Wielka Brytania CRN: 09494364 2. Scalway Ltd jest Agentem firmy XMAN SHOP§ 1 Definicje1. Allegro – Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.2. Biuro Agenta – oznacza siedzibe Scalway Ltd 3 Hight Street Poole BH15 1AB Wielka Brytania CRN: 09494364 Reprezentowanej przez Zbigniewa Krakowskiego3. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.4. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Agenta, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.5. Dostawca – oznacza Pocztę Polską S.A., za pomocą której Agent dokonuje Dostawy Towarów.6. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.7. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.8. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.9. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.10. Sprzedawca – Yatolight Co., Ltd. The Second Floor, Bolin Jewelry Trading Center, Shuibei Second Road, Luohu, Shenzhen, Guangdong, China ZIP: 51802011. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego. § 2 Postanowienia ogólne1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, logotypów należą do Agenta, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Sklepu.3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie oraz regulaminach Allegro.4. Klient, korzystając ze Sklepu Internetowego nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Sklepu Internetowego. § 3 Płatność i realizacja zamówień1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Agenta (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym, zaś wysyłka dokonana zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);2. Wszystkie płatności są realizowane za pośrednictwem Biura Agenta.3. W przypadku naliczenia opłaty celnej związanej z realizacją zamówienia, Agent zobowiązuje się do zwrotu calosci naliczonych oplat w terminie 14 (czternaście) dni od dnia zgłoszenia przez Klienta zaistniałej okoliczności.4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.5. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy.6. Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.7. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.8. Klient w procesie składania zamówienia wyraża zgodę na otrzymanie dokumentu sprzedaży, który będzie przesłany drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania rachunku w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.9. W przypadku zatrzymania przesylki przez Urzad Celny nalezy sie skontaktowac z Agentem na adres e-mail (mobilelandpl@gmail.com) w celu zwrotu dodatkowych kosztow sa one zwracane na rachunek bankowy, klient nie jest stratny - cena podana na aukcji jest cena koncowa.Kupujący jest odpowiedzialny za załatwienie wszelkich formalności związanych z Urzędem Celnym. § 4 Reklamacje i gwarancje1. Agent odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 12 miesiecy od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Agenta o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.2. Agent w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Biura Agenta. Agent nie pokrywa kosztów przesyłki.4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Agent naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Agenta, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. § 5 Odstąpienie od umowy1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.2. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Biura Agenta. § 6 Zwrot należności1. Agent dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku: a) odstąpienia od umowy przez Klienta będącego Konsumentem zgodnie z§5 Regulaminu; b) obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji zgodnie z §4 Regulaminu.2. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Agenta: a) w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Agent dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta pośrednictwem przelewu bankowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wymyganachych danych do przelewu bankowego.. b) w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Agent dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.3. Agent nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, o których mowa w §6 ust. 2 powyżej, Klient nie przekaże Agentow wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Agent wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta. § 7 Postanowienia końcowe1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Agenta wyłącznie w celu realizacji zamówień przez Agenta oraz innych celach określonych w Regulaminie (art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych), przy czym Klientowi, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.