Nivea Men Active Clean szampon pielęgnujący DE (6541751308)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,00 zł
z 10 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 6,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,90 zł
  • Pocztex Kurier48 10,90 zł
Zakupy od 290 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Nivea Men
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

opis

POCZTEX KURIER EXPRESS 24 - PRZESYŁKA DO 30 KG ZA 13,99 ZŁ LUB 17,99 ZŁ POBRANIE - DORĘCZENIE NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO PO DNIU NADANIA

NIVEA MEN

Pflegeshampoo Active Clean

Pielęgnujący szampon do włosów

Pielęgnujący szampon dla mężczyzn.

Dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy.

Zawiera naturalny węgiel.

Ułatwia usunięcie produktów do stylizacji.


Testowany dermatologicznie

Z rynku niemieckiego

Pojemność: 250 ml

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Citric Acid, PEG-3 Distearate, Glycerin, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, BHT, Parfum, CI 61570, CI 16035, CI 10316, CI 77266

Dostępne w EskleB są również:

Regulamin Pozostałe oferty


Dodano 2016-11-11 20:36
W dniach 17-18 listopada możliwy jest odbiór osobisty w Krakowie po dokonaniu zakupu z opcją przedpłaty. W przypadku pytań proszę o kontakt 57 53 75 53 2 lub e-mail eskleb.orlicki@gmail­.com Zakupu i zapłaty proszę dokonać najpóźniej do 16 listopada do godz. 15.00


Dodano 2016-12-26 15:35
WYSYŁKA TOWARU OD CZWARTKU 29 GRUDNIA

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u EskleB_pl za co najmniej 290 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
7,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
6,90 zł
kolejna sztuka:
0,75 zł
maksymalnie w paczce:
6
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
10,90 zł
kolejna sztuka:
0,30 zł
maksymalnie w paczce:
6
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
14,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Dodatkowe informacje

Ekspresowa przesyłka kurierska - Pocztex Express24 z terminem doręczenia następnego dnia roboczego po dniu nadania w przypadku nadania przesyłki do godziny 15.00.
Cena 13,99 zł w przypadku przedpłaty oraz 17,99 zł w przypadku pobrania dotyczy usługi Pocztex Express24 przesyłki o masie do 30 kg.
Opcja odbiór w punkcie dotyczy przesyłki kurierskiej Pocztex Express24.
Ze względu na brak możliwości ustawienia przesyłki kurierskiej z odbiorem w punkcie wybrano Odbiór w Punkcie Paczka24.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Ryszard Orlicki
Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin
Dodatkowe informacje

Szanowni Państwo,


każdy towar dostępny w EskleB pochodzi o sprawdzonego dostawcy. Mamy zagwarantowaną jego oryginalność, kompletność i legalne pochodzenie. 


Zapłacili Państwo z góry lub przy odbiorze za towar, który ma być pełnowartościowy, sprawny, nieużywany.


W przypadku uszkodzeń, niewłaściwego działania, awarii lub innych sytuacji, które spowodowały, że towar nie nadaje się do użytku, dołożę wszelkich starań, aby jak najszybciej i najsprawniej wyjaśnić sytuację.


Zgłoszenie reklamacyjne proszę wysyłać do mnie na e-mail: ryszard@eskleb.pl 


Można też wysłać listownie na mój adres:


Ryszard Orlicki

ul. Wojska Polskiego 76/4

66-620 Gubin


Szczególnie ważne jest dokładne opisanie sytuacji, w której pojawił się problem z towarem. Pozwoli to później producentowi na szybsze i dokładniejsze ustalenie przyczyny awarii / niepożądanego działania.


Ważne też jest, aby skontaktowali się Państwo ze mną przed odesłaniem reklamowanego towaru. Wystraczy krótki e-mail lub SMS na 57 53 75 53 2. 


Przepisy prawne mówią o tym, że w zależności od tego ile czasu minęło od odebrania towaru, to albo ja muszę Państwu udowodnić niewłaściwe użytkowanie towaru, albo Państwo muszą mi udowodnić, że robili wszystko zgodnie z instrukcją. 


Takie podejście to dla mnie jakaś pomyłka, na którą w EskleB nie ma zwyczajnie miejsca. Zaczniemy zrzucać odpowiedzialność jeden na drugiego? Nic w ten sposób nie osiągniemy.


Ważne, abyśmy wspólnie z producentem ustalili przyczynę awarii - jeśli będzie to w ogóle możliwe. 


W EskleB nie ma rozgraniczenia czy towar kupił kosument czy przedsiębiorca. Rękojmia za wady obowiązuje przez 2 lata dla wszystkich. 


Jeśli w takcie użytkowania towaru, coś Państwa zaniepokoi, proszę śmiało się ze mną kontaktować - postaram się pomóc najlepiej jak potrafię.



Moje podjeście do tych mało przyjemnych spraw jak reklamacje i zwroty opiera się na dwóch zasadach - wzajemnego szacunku i zaufania. Liczę na to samo z Państwa strony. 





Pozdrawiam


Ryszard






Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Ryszard Orlicki
Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Szanowni Państwo,


z otrzymanymi towarami mogą Państwo postępować dokładnie tak samo, jak w stacjonarnym sklepie.


Mają Państwo 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po dniu odebrania przesyłki, aby zapoznać się z towarem - sprawdzić zapach żelu do mycia, dezodorantu, balsamu, mydła czy też włączyć i sprawdzić działanie urządzeń elektrycznych - wszystko to, co można zrobić w stacjonarnej drogerii czy innym sklepie.


Mają Państwo prawo do rezygnacji z zakupu w zawitym terminie 14 dni. Nie trzeba tego w żaden sposób uzasadniać, tłumaczyć. Mam świadomość, że czasem można zwyczajnie przeoczyć ten termin 14-dniowy. Jeśli zgłoszą Państwo chęć rezygnacji dzień czy dwa po terminie to też na pewno dojdziemy do porozumienia. 


Są również sytuacje losowe i np. odebrana paczka przeleży u Państwa miesiąc czy dwa w ogóle nieotwarta - proszę o kontakt i poszukamy rozwiązania.


Zależy mi, aby byli Państwo zadowoleni z zakupu i obsługi w EskleB.


Przepisy prawne mówią, że w sytuacji, gdy zrezygnują Państwo z zakupów, to mamy obowiązek zwrócić sobie nawzajem to, co otrzymaliśmy.


Stąd też koszty odesłania zwracanego towaru poniosą Państwo. Proszę w tym miejscu o dobre zabezpieczenie na czas transportu. Towar, który Państwo odeślą, z pewnością trafi do innego naszego Klienta. Rozerwana folia z opakowania perfum, ubrudzona tubka kremu czy żelu, odciski palców na podkładzie, zerwane zabezpieczenie higieniczne przy tuszu do rzęs, ubrudzony dozownik retuszera do włosów lub inne ślady używania/uszkodzenia będą niepotrzebnie komplikowały sytuację.


Proszę pamiętać o tej prostej zasadzie, że z otrzymanym towarem mogą Państwo postępować tak jak w sklepie stacjonarnym.


W EskleB to ja zajmuję się rozpatrywaniem zwrotów. Mogą się Państwo kontaktować ze mną:


  • przez e-mail: ryszard@eskleb.pl 
  • telefonicznie: 57 53 75 53 2
  • listownie: Ryszard Orlicki, ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin


Po otrzymaniu zwracanego towaru odeślę do Państwa całą zapłaconą kwotę. Jeśli odeślą Państwo tylko część zakupionych towarów, zwrócę wartość tych towarów oraz proporcjonalne koszty wysyłki (przykład:  wartość towarów 200 zł a koszty wysyłki 10 zł, to gdy wartość zwracanego towaru 100 zł - kwota zwrotu za koszty wysyłki to 5 zł, czyli otrzymają Państwo zwrot 105 zł).


Razem ze zwracanym towarem proszę odesłać formularz odstąpienia, który otrzymają Państwo ode mnie na e-mail. Co do paragonu, to dobrze by było, aby został dołączony razem z formularzem. Oczywiście brak paragonu nie wpływa w żaden sposób na decyzję odnośnie zwrotu, jednak lepiej aby dokumentacja księgowa była pełna.


Sprawę Państwa zwrotu potraktuję priorytetowo. Przelew zwrotny na wskazane konto zostanie wykonany w ciągu 24 godzin od zakończenia procesu rozpatrywania zwrotu. Cała procedura nie powinna trawać dłużej niż 1 dzień roboczy od chwili odebrania od przewoźnika zwracanego towaru.


Mam na uwadze to, że sprawy zwrotów nie zawsze są proste, a ich przyczyny mogą być zupełnie nieoczekiwane. Proszę również o kontakt i w takich przypadkach - wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie.

Moje podjeście do tych mało przyjemnych spraw jak zwroty i reklamacje opiera się na dwóch zasadach - wzajemnego szacunku i zaufania. Liczę na to samo z Państwa strony.


Pozdrawiam


Ryszard
 

O sprzedającym

EskleB_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1657

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 57 53 75 53 2
  • 535 868 100
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Witamy Państwa w EskleB.pl Sp. z o.o. ,


dziękujemy za Państwa zainteresowanie ofertą naszej spółki. 


Staramy się, aby otrzymali Państwo towary jak najlepszej jakości, które pochodzą od zaufanych dostawców i w możliwie najkrótszym czasie.


99,9% naszych Klientów to osoby uczciwe, rzetelne i sympatyczne. Cieszymy się, gdy Klienci ponownie wybierają naszą ofertę. Jest to bardzo wyraźny znak, że zaangażowanie i praca włożone w rozwój firmy są docenianie. Ogromna ilość ciepłych słów w wyrażonych opiniach dodaje motywacji i sił, aby starać się jeszcze bardziej.


Mogą zawsze Państwo liczyć na naszą pomoc. Postarmy się pomóc/doradzić najlepiej jak potrafimy. Najważniejsze, aby byli Państwo zadowoleni z zakupów w EskleB.



Pozdrawiamy


Milena i Ryszard

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest EskleB.pl sp. z o.o. z siedzibą w Gubin, ul. Wojska Polskiego 76/4, 66-620 Gubin zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000682786, NIP: 9261677539, REGON:36753270600000, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł, zwana dalej Sprzedawcą. 


Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 


1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub po uprzednim kontakcie na terenie Unii Europejskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.  

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); 

d. płatność kartą przy odbiorze z Paczkomatu (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);

e. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar); 

f. przekaz pocztowy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania treści bezprawnych.