NISZCZARKA FELLOWES DS1200CS FOTOKOMÓRKA GW FV (6950746128)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 5 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
Usługi
  • Zapakuj na prezent 50,00 zł

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie
  • waga (z opakowaniem): 9 [kg]

opis

Firma Infodruk wita na swojej aukcji

i proponuje zakup przedmiotu:

NISZCZARKA FELLOWES DS1200CS

3 miesiące gwarancji na urządzenie

O FIRMIE

Firma zajmuje się sprzedażą urządzeń drukujących oraz profesjonalną sprzedażą zasilaczy awaryjnych UPS. Do wszystkich zakupionych w naszej firmie produktów oferujemy pełne, darmowe wsparcie techniczne. Wszelkie pozostałe informacje znajdziecie Państwo na
stronie o mnie Do wszystkich zakupionych w naszej firmie produktów oferujemy pełne, darmowe wsparcie techniczne.

Wystawiamy faktury VAT
podane ceny brutto (zawierają podatek VAT).
Koszt przesyłki jest uwzględniony na fakturze

NASZA OFERTA
Zobacz wszystkie nasze aukcje

Z obacz drukarki igłowe
Zobacz drukarki laserowe
Sprzęt biurowy
Sprzęt sieciowy
Zasilacze awaryjne
Kable, przewody, wtyki
Tonery
Części i akcesoria
USŁUGI
NAPRAWY DRUKAREK

OPŁATY ZA PRZESYŁKĘ:


J
eśli kupujesz kilka przedmiotów wysyłamy je jedną paczką! Licytując w innych naszych aukcjach za transport zapłacą Państwo tylko raz bez względu na ilość zakupionych przedmiotów (Obowiązuje najwyższa kwota z danej aukcji)

WAŻNE INFORMACJE:


Faktura VAT na życzenie Klienta

FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

KONTAKT:
Biuro handlowe oraz serwis:

Infodruk Systems(Polska)
ul. L. Mierosławskiego 17
15-145 Białystok

Mapa szczegółowej lokalizacji firmy znajduje się
tutaj.

NIP: 542-162-60-01
Regon: 200008490
e-mail: infodruk@info-druk.p­l

tel: +48 (85) 661 52 60
fax:+48 (85) 674 36 10


Czynne: pn-pt 8.00 - 16.00

KONTO BANKOWE:


68 1140 2017 0000 4402 0581 5545

W tytule wpłaty wpisz tylko i wyłącznie swój nick (login) z Allegro

OPCJE PŁATNOŚCI :
• gotówką przy odbiorze przesyłki. (wysyłka za pobraniem)
• przedpłata na konto firmy INFODRUK SYSTEMS (POLSKA)
WYGODNA PŁATNOŚĆ przelew 7 dni
Jeśli posiadasz minimum 400
opinii i jesteś płatnikiem VAT
otrzymasz przedmiot z fakturą i terminem płatności do 7 dni. Tak wygodnej formy zapłaty nikt Państwu nie zaoferuje.
Banki, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, Jednostki rządowe i samorządowe oraz stali klienci otrzymują termin płatności do 14 dni bez dodatkowych warunków.
OPCJE TRANSPORTU:

Paczki wysyłamy za pośrednictwem :

Przesyłka DPD - ODBIÓR W CIĄGU 24H

Odbiór osobisty (w siedzibie naszej firmy)

Paczki pakujemy bardzo dobrze.
Przesyłki ubezpieczone, monitorowane.

NAJWYŻSZY STANDARD OBSŁUGI:

OPIS PRZEDMIOTU

Niszczarka Fellowes DS-1200Cs

Niewielkich rozmiarów niszczarka osobista przeznaczona do pracy o niskim natężeniu. Idealna do użytku przez 1 osobę w małym biurze

Niszczy jednorazowo do 12 kartek (70g) na ścinki 4x50 mm, P-3/T-3
Niszczy dokumenty z małymi zszywkami, małymi spinaczami biurowymi i karty kredytowe
Szerokość wejścia 225 mm
Funkcja start-stop (fotokomórka), funkcja cofania
Kosz o pojemności 15 litrów

CECHY UNIKALNE:

Bezpieczna dzięki zastosowaniu czujnika SafeSense zatrzymującego pracę noży w momencie dotknięcia szczeliny wejściowej przez ludzi lub zwierzęta
Cięcie na ścinki zapewnia zwiększony poziom bezpieczeństwa oraz znacznie zmniejsza zapełnienie kosza
Elektroniczny start/stop (fotokomórka) ułatwia użytkowanie i zmniejsza ryzyko zakleszczenia dokumentów

Zdjęcia przedmiotu

DODATKOWE INFORMACJE

W komplecie : Niszczarka
Gwarancja 3 miesiące na urządzenie.

Bardzo dobra cena.


Zobacz nas na FANPAGE FACEBOOK

Zapraszamy na zakupy

Wszystkie zdjęcia są naszego autorstwa.
Kopiowani­e zabronione
Zdjęcia mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości

Aukcja nie łamie regulaminu allegro oraz obowiązującego Prawa

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

[DANE_EU]jqS7aAhhyx9­Xyv6XfsiY3+zbLLprfqL­Fxo1DPMK4x4GA6wLGlGi­XCT7/vMpbuAqQ[/DANE_­EU]
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Wszystkie produkty objęte są gwarancją. Gwarancja ta wyszczególniona jest w ofercie danego produktu. Większość produktów posiada gwarancje 12 lub 24 miesięczną. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Infodruk Systems (Polska)
ul. Ludwika Mierosławskiego 17
15-145 Białystok
Dodatkowe informacje

Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz 556(1)-556(3)KC). Informujemy, iż reklamowane przedmioty są całkowicie wyłączone z tytułu rękojmi dla przedsiębiorstw, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, importera lub została wydana nasza karta gwarancyjna, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.




Poniżej przedstawiamy informacje w jaki sposób możesz zareklamować przedmiot/y.

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko oraz adres,
  • numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  • zalecamy dołączenie do paczki wypełnionego przez Ciebie formularza co znacznie usprawni proces reklamacji

Proponujemy opcjonalnie dołączyć dokument potwierdzający zakup, np. oryginał karty gwarancyjnej (jeśli wydano), kserokopię faktury bądź inny dokument potwierdzający zakup.


Jeśli przedmiot składa się z kilku podzespołów wchodzących w komplet, to nie powinieneś samodzielnie zmieniać jego stanu rzeczy i dostarczać tylko, który reklamujesz.


W zgodzie z przepisami rękojmia dla konsumentów na przedmioty używane  jest ograniczona do 1 roku. Wady fabryczne lub uszkodzenia sprzętu  ujawnione w okresie gwarancji (rękojmi dla podmiotów) będą usuwane  bezpłatnie w terminie zgodnym z obowiązującym prawem. Na czas naprawy  firma "Infodruk Systems (Polska)" nie ma obowiązku udostępniać użytkownikowi produktu  zastępczego. Wadliwy towar należy dostarczyć do siedziby serwisu firmy w  stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz  opisem okoliczności ich powstania. W przypadku podmiotów nie będącymi  konsumentami koszty przesyłek reklamowanego przedmiotu ponosi kupujący. W  przypadku nieuzasadnionej reklamacji, podmiot zobowiązany jest do  wyrównania kosztów związanych z ekspertyzą i diagnostyką a w  szczególności, koszty ewentualnego odesłania produktu - koszty  diagnostyki i ekspertyzy nie dotyczą konsumentów. Gwarancją nie jest  objęte zainstalowane oprogramowanie .Nie są objęte  gwarancją uszkodzenia powstałe w przypadku: - samowolnych prób  dokonywania przeróbek i napraw, - zdarzeniami losowymi np.: pożar,  powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne, -  uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm HDD, zaczepów, gałek,  klawiszy itp.), - naruszenia plomb lub naklejek gwarancyjnych. Gwarancją  nie jest objęte naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych : - kaset  z tonerem i tuszy (zbiorniki z atramentem). - rolek pobierających  papier. - elementów mechanicznych w urządzeniach drukujących ulegających  naturalnemu zużyciu. - spadek pojemności baterii głównych laptopów i  innych urządzeń mobilnych oraz baterii podtrzymujących pamięć.  Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach  magnetycznych. Niedozwolona jest jakakolwiek  ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej -  overclocking , zmiana firmowego oprogramowania itp Po okresie gwarancji  firma "INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)" świadczy serwis pogwarancyjny. Prawa i obowiązki  obu stron w razie gdy nabywcą nie jest konsument reguluje wyłącznie  treść postanowień ujętych na niniejszej stronie. W przypadku podmiotów nie będących konsumentami, wszelkie  koszty postępowania reklamacyjnego ponosi kupujący. Zwroty od firm w  razie odstąpienia od transakcji przyjmujemy po potrąceniu 10% tytułem  kosztów manipulacyjnych, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy  przyjęcia zwrotu.


 

Jak zgłaszać reklamację?

Procedura rozpatrywania reklamacji 


  • Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego -  Infodruk Systems(Polska) , ul. L. Mierosławskiego 17, 15-145  Białystok. 
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  
  • Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  
  • Klient w przypadku  zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii  faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli  produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania. 


Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Infodruk Systems (Polska)
ul. Ludiwka Mierosławskiego 17
15-145 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość,  może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny.U Nas możliwe jest  odstąpienie od umowy w terminie aż 30 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na  wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail: infodruk@info-druk.pl. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.



 

Termin 30-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego  jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez  konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać  niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie  później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku  odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym  produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 

Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego  odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym  odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

\

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub  na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


  1. w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem  świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało  otwarte po dostarczeniu; 
  3. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  4. o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. 

Aby procedura zwrotu przebiegła sprawnie należy:

Powiadomić  nas o tym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Wydrukować i  wypełnić odpowiedni formularz. Odesłać na własny koszt zakupiony  przedmiot wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu.

UWAGA:  Zwracany przedmiot należy odesłać w stanie zmienionym jedynie w  granicach pozwalających na stwierdzenie charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy wraz ze wszystkimi otrzymanymi elementami.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące  wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Zwracana cena produktu  jest pomniejszona wtedy o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy.  Koszt przesyłki zwrotnej dla konsumenta może być znacznie wyższy niż  podany w ofercie jeśli konsument nie ma stosownych umów z przewoźnikami  oraz/lub w przypadku gdy częściowo w nim partycypujemy np w ramach  promocji oferty.


 

Formularz odstąpienia od umowy 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Adresat: 

Infodruk Systems(Polska)

ul. L.Mierosławskiego 17

15-145 Białystok

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży 

następujących rzeczy ...................................................

Data zawarcia umowy .................................................. 

Imię i nazwisko .............................................................

Adres .............................................................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Data ..................................

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

50,00 zł

Twoje zakupy możemy elegancko zapakować i dostarczyć do osoby jaką nam wskażesz. Dokument zakupu otrzymasz drogą mailową także obdarowana osoba nie będzie znała kwoty zakupu. Dodatkowo od naszej firmy dokładamy do paczki drobny upominek. Potrzebujesz więcej informacji ? Napisz lub zadzwoń.

Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
infodruk

Dane firmy

Kontakt

  • +48 85 6615260
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O FIRMIE Witamy na naszej stronie. Nasz główny profil to drukarki igłowe oki oraz zasilacze awaryjne ups. W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór drukarek igłowych OKI, zasilaczy awaryjnych, części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych. Prowadzimy jeden z najlepszych serwisów OKI w Polsce. Specjalizujemy się również w naprawach upsów wszystkich marek. Naprawiamy wszystkie drukarki igłowe OKI w czasie nie dłuższym niż 24 godziny (w usłudze ekspres*). Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną. Na każdej aukcji mogą Państwo zakupić dany towar w większej ilości niż jeden. Nasi wysoko wykwalifikowani pracownicy zapewniają wysoką jakość usług, fachowe porady i prezentacje. Od 2007 roku INFODRUK SYSTEMS (POLSKA) jest liderem w sprzedaży drukarek igłowych OKI w Polsce oraz zasilaczy awaryjncyh.  INFODRUK SYSTEMS(POLSKA) jest największym dostawcą drukarek OKI w Polsce i zasilaczy awaryjnych. Gwarantujemy szybkość i skuteczność w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem drukarek igłowych oraz zasilaczy awaryjnych. W naszej pracy wykorzystujemy jedynie oryginalne części zamienne oraz oryginalne materiały eksploatacyjne, dzięki czemu zapewniamy najwyższą jakość oferty serwisowej. Jesteśmy wiarygodnym partnerem handlowym co potwierdzają tak liczne pozytywne komentarze.  Mamy nadzieję, że każdy znajdzie dla siebie na naszych aukcjach coś interesującego. Zespół Infodruk systems (Polska). 

* usługa ekspres obejmuje naprawę w ten sam dzien i jest dodatkowo płatna  



 DLACZEGO MY - Najlepsze warunki gwarancji (bezpłatny serwis, gwarancja również na głowicę drukującą-zawsze uznajemy w przypadku jej uszkodzenia, nawet mechanicznego. Inni sprzedawcy nie dadzą Państwu takich warunków. - Jesteśmy największą firmą w Polsce wyspecjalizowaną w drukarkach igłowych OKI 



- Naprawiamy wszystkie drukarki igłowe OKI . 

- Posiadamy bardzo dobre zaplecze serwisowe.  

- Nasi doradcy pomogą Państwu wybrać odpowiedni model do Państwa potrzeb. 

 - Nasi pracownicy przechodzą szkolenia pod nadzorem inżynierów. 

- Drukarki i zasilacze awaryjne sprzedajmy zachowując ciągłość przez cały Rok, a nie okazyjnie.

 - Posiadamy na stanie bardzo szeroki wybór drukarek oki oraz zasilaczy 

 - Jako jedyni w Polsce naprawiamy skutecznie głowice do drukarek OKI (patent)

 - Wszystkim naszym klientom gwarantujemy : szybka obsługę, poradę, dostawę.  

- Przyjmujemy rezerwację na wszystkie przedmioty z oferty.  

 - Jesteśmy wiarygodnym i sprawdzonym partnerem w biznesie. 

- Uczciwość to nasza mocna strona !  

- Kupując u Nas masz pewność 100%, że otrzymasz towar zgodny z zamówieniem. 

- Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 

- Atrakcyjne ceny (nawet do 70% rabatu od ceny detalicznej) 

- Największy wybór. 

- Bardzo szybki czas oczekiwania na odpowiedz mailową  do 2 godzin.

- Wygodne płatności- nikt na allegro nie zaoferuje Państwu tak wygodnych warunków zapłaty. 



NASI KLIENCI

 Drukarki i zasilacze awaryjne sprzedajemy nie tylko za pośrednictwem allegro. Od dłuższego czasu zaopatrujemy : Banki, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, Uczelnie wyższe, Jednostki rządowe i samorządowe, Przedsiębiorstwa z sektora teleinformatycznego, firmy komputerowe, sklepy internetowe, itp.  

Zachęcamy wszystkich do odbioru drukarek i zasilaczy w ilościach hurtowych-wystarczy skorzystać z opcji kup-teraz i wybrać żądaną ilość. Zachęcamy do zapoznania się z listą ważniejszych Klientów, którzy dotychczas skorzystali z usług INFODRUK SYSTEMS(POLSKA). 

Wysoka jakość świadczonych usług spotkała się z dużym uznaniem, szczególnie Klientów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego, jednostek rządowych i samorządowych oraz przedsiębiorstw teleinformatycznych. 

- Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce 

- Bank Spółdzielczy w Stopnicy 

- Bank Spółdzielczy w Ożarowie 

- Bank Spółdzielczy w Muszynie

- Bank Spółdzielczy w Nałęczowie 

- Bank Spółdzielczy w Skoczkowie i wiele innych banków 

- Spółdzielnia Pracy Samopomoc chłopska - Z.O.Z. MSWiA 

- Auchan Polska Sp. Zo.o. - Poczta Polska 

- Firma kurierska UPS, SIÓDEMKA, DHL  

- Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM" 

- Bims Plus - Polpharma 

- Raiffeisen BANK Polska S.A. 

- Mewa S.A.

- Zakłady mięsne Biłgoraj S.A. 

- Pamapol S.A. - Star Foods S.A.

 - Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL-Świdnik S.A. 

- Inter Cars S.A. 

- PKO BP S.A. 

- Unibud Plus Sp. zo.o. 

- "Cefarm-Szczecin" S.A. 

- Przedsiębiorstwo farmaceutyczne "Apexim" S.A. 

- Żywiecka Fabryka Sprzętu Szpitalnego FAMED S.A. 

- Getronics Polska - Białostocki Zakład Dezynfekcji  

- Fabryka narzędzi RAFAN 

- Apexim S.A. 

- Makro Cash and Carry Polska SA itp. 



TOWAR  

Każdy przedmiot opisujemy w miarę szczegółowo na ile pozwala nam wiedza, resztę danych technicznych można odszukać w Internecie. Większość sprzedawanego przez na sprzętu jest w 100% sprawna. 

Przedmiot oferowany do sprzedaży: nie testowany, używany, nowy, itp. jest wyraźnie zaznaczony w opisie. Opisujemy to co sprzedajemy a nie to czego nie sprzedajemy, więc jeśli w opisie nie ma mowy o kablu lub instrukcji to znaczy, że nie są one przedmiotem aukcji. Towar nie testowany, uszkodzony nie podlega zwrotom, reklamacjom i jest wyłączony z rękojmi ,itp. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, dopiero po otrzymaniu towaru zwracamy przelewem pieniądze. Jeśli nie jesteś czegoś pewien, zawsze możesz zapytać. 



JAK ZAPŁACIĆ ?

Rozliczenie transakcji może nastąpić w następujący sposób: 

• przedpłata na konto firmy INFODRUK SYSTEMS (POLSKA)  

• gotówką przy odbiorze przesyłki. (wysyłka za pobraniem)  

• przelew 7 dni po otrzymaniu urządzenia NOWOŚĆ ! Teraz otrzymują Państwo przedmiot bez żadnych dodatkowych opłat. (należy spełnić warunki opisane w aukcji) 

• gotówką w siedzibie firmy 

• payu

Pozostałe informacje

Czas realizacji zamówienia

Zamówione produkty wysyłamy natychmiast po pojawieniu się zlecenia, ponieważ posiadamy własny magazyn. W przypadku dużej ilości zamówień, wysyłka może wydłużyć się do 24 godzin od przyjęcia zamówienia.  Jeżeli zależy Państwu na wyjątkowo pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny.  Wysyłki  realizowane są do godziny 15:00 tego samego dnia,  ponieważ o 16:00 są dostarczane do oddziału firmy kurierskiej DPD w celu wysyłki tego samego dnia.


DANE OSOBOWE

 Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.