Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

NISSAN QASHQAI 1.5 2.0 DIES 06-10' osłona silnika (6542046712)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
139,99 zł
z 3 kompletów
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 24,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 27,00 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Zaborów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Typ samochodu:
    Samochody osobowe
  • Waga (z opakowaniem):
    5 [kg]
  • Producent części:
    Inny
  • Typ silnika:
    Diesel

Opis

Osłona pod silnik i zderzak Nissan Qashqai 2006 - 2010

diesel 1,5 ; 2,0

nr art : 312713 / 312715

OSŁONA POD SILNIK + POD ZDERZAK

Nissan Qashqai

diesel 1,5 ; 2,0

rok produkcji 2006-2010

Nr OE (oryginalny) - 75892-jd00b / 75890-jd50a

Nr producenta Florimex - 312713 / 312715

 CENA ZA 1 KOMPLET ( 2 elementy )

Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

KONTAKT 

Biuro PHU Perfekt:Robert Mikłaszewicz

tel : 22 - 722 39 96

tel. 604 447 228

tel. 604 885 251

tel. 880 045 435

Wszystkie osłony wykonane są z HDPE (POLIETYLEN)

Osłony silnika sprzedawane przez naszą firmę wykonane są z wysokojakościowego tworzywa HDPE (  polietylen), który charakteryzuje się dużą wytrzymałością na wysokie i niskie temperatury.Polietylen ma bardzo wysoką udarność (tj.odporność materiału na pękanie przy dużym obciążeniu dynamicznym). Obojętny na wszystkie eksploatacyjne płyny pojazdu.Osłona chroni komorę silnika jak i wszystkie elementy osprzętowe przed oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.Pomaga utrzymać silnik i jego osprzęt w czystości co ogranicza przedwczesne zużywanie się elementów mechanicznych (tj.pasków,rolek,napinaczy,alternatory,rozruszniki)

Życzymy udanych zakupów - PHU PERFEKT

Możliwy odbiór osobisty

PHU PERFEKT

Dostawa i płatność
od 24,00 zł

Lokalizacja: Zaborów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u 75edyta za co najmniej 400.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

PHU PERFEKT
WYGLĘDY , UL.OSIEDLOWA 27
05-083 ZABORÓW
woj. mazowieckie
tel.: 604885251

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Firma PHU PERFEKT jest firmą handlową która bezposrednio uczestniczy w procesie reklamacyjnym na zakupione towary.


Gwarancja na produkty sprzedawane dla przedsiębiorców wynosi 1 rok od daty potwierdzonego zakupu .

Po  upływie daty ważności produktu gwarancji nie uwzglednia się -( artykuły objęte datą przydatności).

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ
ŚRODKOWA 20
05-083 ZABORÓW
Dodatkowe informacje

  


 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

A. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

o pisząc na adres email: biuro@eperfekt.pl  lub;

o w formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz
05-083 Zaborów ul. Środkowa 20

B. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

o Twoje imię i nazwisko oraz adres,

o numer oferty na Allegro  i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

· Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

· Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

· Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

· Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 
 

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

  

Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

  

 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu szkody, uszkodzenia z dostawcą / firmą kurierską. W przeciwnym wypadku reklamacji i odstąpienia od umowy nie uwzględnia się.

   

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 

1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 

2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 

4. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 

5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 

6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki.

7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW REKLAMACYJNYCH WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

9.  Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

O sprzedającym
75edyta
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

7366

 

36

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Edyta Mikłaszewicz
PHU Perfekt
ul.Środkowa 20
05-083 Zaborów
REGON: 145492924
NIP: 529-154-79-28

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • 604****** ********* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Nie łączymy paczek osłon silnikowych z nadkolami- koszty wysyłki wówczas są ustalane indywidualnie.

Nasza firma PHU PERFEKT   specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

Pozostałe informacje

Szkody powstałe podczas transportu

1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady

uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika

(kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru

przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W

przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą

rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić

reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i

reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany

prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient

otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość

odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany

niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.

2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust.

1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie,

w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi,

powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody

oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego

odmownie.

3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami

klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy

lub telefonicznie.

W chwili odbioru towaru proszę sprawdzić stan przesyłki.

Ewentualne uszkodzenia proszę niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie

kurierowi/listonoszowi. Proszę o sporządzenie protokołu szkody. Bez protokołu

szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Ułatwi to

i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.

W trosce o pełne zadowolenie naszych klientów przedstawiamy

najważniejsze informacje jak uniknąć kłopotliwych sytuacji.

GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA

TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM.

Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne

niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również

mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący

towar doślemy na nasz koszt.

Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o

kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na

właściwy.

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący

(konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Podstawa prawna: art.27, 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach

konsumenta

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne

oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl (takie

oświadczenie możemy również przesłać mailem).

Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument.

Dopuszczamy w określonych przypadkach również zwrot towaru zakupionego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres:

PHU Perfekt

Wyględy, Ul. Osiedlowa 27

05-083 Zaborów

CZY MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT?

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć

reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do

stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź

części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).

W sprawie reklamacji proszę pisać na adres e-mail:

biuro@eperfekt.pl

Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu.

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę

reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji.

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH!

PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEGATYWNEGO POCHOPNIE.

W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ

SYTUACJĘ. Prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@eperfekt.pl lub

telefoniczny pod numerem: 604-885-251

Zwracamy się z prośbą o wystawienie oceny za tą transakcję

(5) gwiazdek w każdej z kategorii.

Bardzo duża liczba kupujących niestety nie zaznacza gwiazdek

co wpływa na błędną ocenę końcową.

Jeśli są Państwo zadowoleni z transakcji prosimy o

wystawienie wszystkich pięciu gwiazdek w poszczególnych obszarach.

Oceny te pozwolą na kontynuowanie doskonalenia obsługi i

zachowanie Standardu Allegro co przekłada się na niższe opłaty i brak podwyżek

cen których wszyscy chcemy uniknąć.

Jeżeli przy realizacji zamówienia pojawiły się jakieś

problemy to przed wystawieniem oceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi

Klienta: biuro@eperfekt.pl w celu ich wyjaśnienia.

Zapraszamy do kolejnych zakupów na naszych aukcjach

Z poważaniem:

Firma PHU Perfekt

Edyta Mikłaszewicz


 Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, ORODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). W związku z tym prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Państwa danych: 

Klauzula informacyjna 

1. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz NIP:5291547928, REGON: 145492924, z siedzibą w ul. Środkowa 20, 05-083 Zaborów, e-mail: biuro@eperfekt.pl. 

2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę pisać na podany adres e-mail biuro@eperfekt.pl. 

3. Dane będą przetwarzane w celu związanym z wykonywaniem umowy, realizacją zamówień, wykonywaniem obowiązków rachunkowych i podatkowych. 

4. Dane będą przechowywane przez czas trwania współpracy oraz zgodnie z przepisami prawa, w szczególności podatkowego po zakończeniu współpracy, przez okres wymagany przez przepisy prawa 

5. Dane mogą zostać udostępnione lub przekazane podmiotom zewnętrznym w celu i zakresie wykonywania obowiązków umownych Administratora (INPOST S A, NIP: 6793087624; POCZTA POLSKA SA, NIP: 5250007313; Biuro Rachunkowe Hanna Domeradzka NIP:5291044475). 

6. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 

8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 

9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych 

10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO), ul Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@giodo.gov.pl 

Wyświetlenia:157
Numer oferty:6542046712
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry