NISSAN QASHQAI 1.5 2.0 DIES 06-10' osłona silnika (6542046712)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
139,99 zł
z 4 kompletów
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Zaborów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 5 [kg]
  • producent części: inny
  • typ silnika: diesel

opis

Osłona pod silnik i zderzak Nissan Qashqai 2006 - 2010

diesel 1,5 ; 2,0

nr art : 312713 / 312715

OSŁONA POD SILNIK + POD ZDERZAK

Nissan Qashqai

diesel 1,5 ; 2,0

rok produkcji 2006-2010

Nr OE (oryginalny) - 75892-jd00b / 75890-jd50a

Nr producenta Florimex - 312713 / 312715

 CENA ZA 1 KOMPLET ( 2 elementy )

Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

KONTAKT 

Biuro PHU Perfekt:Robert Mikłaszewicz

tel : 22 - 722 39 96

tel. 604 447 228

tel. 604 885 251

tel. 880 045 435

Wszystkie osłony wykonane są z HDPE (POLIETYLEN)

Osłony silnika sprzedawane przez naszą firmę wykonane są z wysokojakościowego tworzywa HDPE (  polietylen), który charakteryzuje się dużą wytrzymałością na wysokie i niskie temperatury.Polietylen ma bardzo wysoką udarność (tj.odporność materiału na pękanie przy dużym obciążeniu dynamicznym). Obojętny na wszystkie eksploatacyjne płyny pojazdu.Osłona chroni komorę silnika jak i wszystkie elementy osprzętowe przed oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.Pomaga utrzymać silnik i jego osprzęt w czystości co ogranicza przedwczesne zużywanie się elementów mechanicznych (tj.pasków,rolek,napinaczy,alternatory,rozruszniki)

Życzymy udanych zakupów - PHU PERFEKT

Możliwy odbiór osobisty

PHU PERFEKT

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Zaborów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u 75edyta za co najmniej 400,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

PHU PERFEKT
WYGLĘDY , UL.OSIEDLOWA 27
05-083 ZABORÓW
woj. mazowieckie
tel.: 604885251

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Firma PHU PERFEKT jest firmą handlową która bezposrednio uczestniczy w procesie reklamacyjnym na zakupione towary.


Gwarancja na produkty sprzedawane dla przedsiębiorców wynosi 1 rok od daty potwierdzonego zakupu .

Po  upływie daty ważności produktu gwarancji nie uwzglednia się -( artykuły objęte datą przydatności).

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ
ŚRODKOWA 20
05-083 ZABORÓW
Dodatkowe informacje

  


 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

A. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

o pisząc na adres email: biuro@eperfekt.pl  lub;

o w formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz
05-083 Zaborów ul. Środkowa 20

B. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

o Twoje imię i nazwisko oraz adres,

o numer oferty na Allegro  i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

· Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

· Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

· Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

· Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 
 

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

  

Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

  

 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu szkody, uszkodzenia z dostawcą / firmą kurierską. W przeciwnym wypadku reklamacji i odstąpienia od umowy nie uwzględnia się.

   

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 

1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 

2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 

4. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 

5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 

6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki.

7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW REKLAMACYJNYCH WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

9.  Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

O sprzedającym
75edyta
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

7750

 

31

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 22 722 39 96
  • 604885251 604447228

Informacje o sprzedającym

Nasza firma PHU PERFEKT specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

Pozostałe informacje

Szkody powstałe podczas transportu 1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego. 2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie. 3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie. W chwili odbioru towaru proszę sprawdzić stan przesyłki. Ewentualne uszkodzenia proszę niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie kurierowi/listonoszowi. Proszę o sporządzenie protokołu szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji. W trosce o pełne zadowolenie naszych klientów przedstawiamy najważniejsze informacje jak uniknąć kłopotliwych sytuacji. GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM. Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący towar doślemy na nasz koszt. Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Podstawa prawna: art.27, 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl (takie oświadczenie możemy również przesłać mailem). Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument. Dopuszczamy w określonych przypadkach również zwrot towaru zakupionego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres: PHU Perfekt Wyględy, Ul. Osiedlowa 27 05-083 Zaborów CZY MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT? Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W sprawie reklamacji proszę pisać na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu. Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEGATYWNEGO POCHOPNIE. W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ. Prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@eperfekt.pl lub telefoniczny pod numerem: 604-885-251 Zwracamy się z prośbą o wystawienie oceny za tą transakcję (5) gwiazdek w każdej z kategorii. Bardzo duża liczba kupujących niestety nie zaznacza gwiazdek co wpływa na błędną ocenę końcową. Jeśli są Państwo zadowoleni z transakcji prosimy o wystawienie wszystkich pięciu gwiazdek w poszczególnych obszarach. Oceny te pozwolą na kontynuowanie doskonalenia obsługi i zachowanie Standardu Allegro co przekłada się na niższe opłaty i brak podwyżek cen których wszyscy chcemy uniknąć. Jeżeli przy realizacji zamówienia pojawiły się jakieś problemy to przed wystawieniem oceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: biuro@eperfekt.pl w celu ich wyjaśnienia. Zapraszamy do kolejnych zakupów na naszych aukcjach Z poważaniem: Firma PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz