NISSAN PATROL Y61 GR PRZEŁĄCZNIK REGULACJI ŚWIATEŁ (6912093249)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Szprotawa Bobrzany, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • funkcje: światła

NISSAN PATROL Y61 GR PRZEŁĄCZNIK REGULACJI ŚWIATEŁ

  • CZĘŚĆ UŻYWANA, Z DEMONTAŻU
  • SPRAWNA
  • ORYGINALNA
  • WERSJA EUROPEJSKA
  • GWARANCJA
  • CENA ZA 1 SZT
  • DANE KONTAKTOWE ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO" NA DOLE STRONY
  • WE SPEAK ENGLISH
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

KUBAS
Bobrzany 51b
67-320 Małomice
NIP: 919-154-92-26
REGON: 080476660
Oferowany przez nas towar jest używany. Osoba kupująca musi mieć świadomość, że przedmioty, które sprzedajemy noszą ślady użytkowania. Jeśli towar nie spełnia oczekiwań klienta, istnieje możliwość jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki . Odbieramy paczki wyłącznie bez pobrania. Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Przed zakupem radzimy upewnić się, czy dana część będzie pasowała do konkretnego modelu samochodu. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości towaru, czy wysyłki oraz wszelkich pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

kontakt

pozostałe informacje

Płatności można dokonywać na nasze konto bankowe : BZWBK 70 1090 2545 0000 0001 2395 0940 1. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek powstałe z winy przewoźnika. 2. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, umowę uważa się za nieważną (jeżeli Kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru) 3. Oferty sprzedaży ważne tylko na terenie Polski. 4. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu oraz regulaminu serwisu Allegro.pl. 5. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu. 6. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. 7. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. 8.W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
KUBAS MARIA MARCINISZYN
BOBRZANY 51B
67-320 MAŁOMICE
PL
Dodatkowe informacje

Klient zawierając „umowę na odległość” może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Oświadczenie można przesłać drogą mailową na adres: samochodik@poczta.fm lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.

 Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony (kompletny w niepogorszonym stanie) wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, paragonem lub fakturą lub innym dowodem zakupu i gwarancją (jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) 


W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.


Do ustawowego zwrotu towaru ma prawo każdy konsument. Jeżeli zakupu dokonano w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, ustawa nie przewiduje możliwości zwrotu.


Towar należy zwrócić w stanie niepogorszonym, odesłać bez pobrania na adres siedziby firmy, zabezpieczyć, aby nie uległ zniszczeniu w czasie transportu oraz dołączyć wymagane dokumenty. Zwroty rozpatrzone zostaną w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Kubas Maria Marciniszyn
Bobrzany 51b
67-320 Małomice
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z art. 557 § 1 k.c. sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialność  z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia  umowy. 

 W przypadku, gdy wadliwość rzeczy wiąże się z jej nadmierną, czy  nieprawidłową eksploatacją, sprzedawca nie odpowiada z tytułu rękojmi  tylko, jeżeli kupujący w chwili zawarcia umowy wiedział o stopniu zużycia rzeczy. 

 Artykuł. 7 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o  zmianie Kodeksu cywilnego stanowi, iż sprzedawca nie odpowiada za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej  niezgodności wiedział, lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć. Odpowiedzialność przedsiębiorców za towary używane zależy więc od stopnia zużycia towaru i wiedzy o tym kupującego. 

W przypadku, gdy zakupiony towar obciążony jest wadami uzasadniającymi  odpowiedzialność sprzedawcy, kupujący, w celu doprowadzania do stanu  zgodnego z umową, nie może żądać wymiany towaru na nowy, a jedynie jego naprawy. 

Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy.

[źródło: http://prawo.money.pl]


Towar reklamowany należy odesłać na adres siedziby firmy, bez pobrania. Należy zabezpieczyć odpowiednio towar, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, który pozwoli zidentyfikować transakcję (może to  być paragon, faktura, dowód zapłaty, potwierdzenie przelewu) .

Bez dowodu zakupu reklamacje nie będą uwzględnione.

 Należy dołączyć formularz reklamacyjny, w którym podane będą: (do pobrania w zakładce "Gwarancja")

  •  dane osoby, która reklamuje towar (imię , nazwisko, adres, nick allegro)
  • nazwę towaru reklamowanego
  • datę zakupu
  • opis usterki
  • roszczenie reklamującego



gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

Udzielana gwarancja jest gwarancją rozruchową.


W przypadku zakupu silnika konieczna jest wymiana paska rozrządu oraz oleju na nowe. 

Nie uwzględniamy reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika, niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.


W przypadku stwierdzenia niesprawności części należy odesłać towar niezwłocznie (max. do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji) bez pobrania, dołączyć formularz reklamacji oraz dowód zakupu.

Należy odesłać towar kompletny, w stanie niepogorszonym, zabezpieczając odpowiednio, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu, bez pobrania, z wymaganymi dokumentami.

 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, które mogło powstać w czasie transpotu, należy sporządzić protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrywane.