NISSAN PATROL Y61 GŁOŚNIK TYŁ TYLNY PRAWY LEWY (6541427268)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
60,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: POLKOWICE
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany

WITAM

MAM DO SPRZEDANIA

ORYGINAŁ

GŁOŚNIK PRAWY / LEWY TYŁ

DO NISSAN PATROL Y61

STAN BARDZO DOBRY

GWARANCJA

KONTAKT

668 832 768

ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE

PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY

W CELU WERYFIKACJI DOSTĘPNOŚCI TOWARU

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 76 1090 1290 0000 0001 1002 1357
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu. Aby odstąpić od umowy należy złożyć pisemne oświadczenie – można je przygotować samodzielnie lub skorzystać z formularza dostępnego na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze. Po otrzymaniu oświadczenia/formularza sprzedawca wystąpi o zwrot prowizji, który należy potwierdzić w celu anulowania zakupu. Oprócz przekazania oświadczenia konsument ma obowiązek zwrócić przedsiębiorcy kupiony towar. Powinien on zostać odesłany w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, w stanie NIEZMIENIONYM. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZMNIEJSZENIE WARTOŚCI TOWARU W okresie tzw. prawa do namysłu konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy przez nieprawidłowe z niej korzystanie. Oznacza to, że może sprawdzić właściwości produktu w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w stacjonarnym sklepie. Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy przez niewłaściwe użytkowanie przedsiębiorca może obciążyć go dodatkowymi kosztami.

reklamacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym a art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. Z 2014, poz 121) odnośnie towarów zakupionych od dnia 25 grudnia 2014r. W przypadku klientów, którzy nie są konsumentami rękojmia jest wyłączona. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres: SPEED-CAR ul.Działkowa 8 59-100 Polkowice. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przede wszystkim dane kupującego, dokładny opis wady, datę zgłoszenia reklamacyjnego, datę stwierdzenia wady, wszelkie możliwe informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar przesyłką opłaconą przez Klienta.

pozostałe informacje

speed_car@poczta.fm Konto bankowe: BZ WBK 76 1090 1290 0000 0001 1002 1357