NISSAN NAVARA 3.2 VACU VACUM POMPA 146507T401 (6482832041)

11 dni do końca
cena kup teraz
300,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: włodawa
  • stan: używany
  • producent części: inny

!!!UWAGA!!!
INFORMACJA DLA KUPUJĄCYCH:


Jesteśmy bezpośrednim importerem części samochodowych z Anglii. Części pochodzą z aut sprawnych technicznie i mechanicznie.

Przed demontażem w angielskiej firmie recyklingowej każde auto jest odpalane, sprawdzamy ciśnienie oleju każdego silnika i sprawność skrzyń biegów. Dajemy gwarancję, że silniki sprzedawane przez naszą firmę nie jeździły na LPG.

Spośród bardzo dużego wyboru części, wybieramy tylko takie, które mają przebiegu nie więcej niż 120 tyś mil (192tyś km.)

Zaletą części z aut angielskich są coroczne obowiązkowe przeglądy techniczne, które każde auto musi zdać. Przeglądy są robione bardzo dokładnie i szczegółowo, gdzie silniki nie mają mieć prawa, żadnych wycieków oleju, a zawieszenia muszą być w 100% sprawne. Dodatkowo sprawdzana w każdym aucie jest emisja spalin i poziom hałasu, które nie mogą przekraczać dopuszczalnej normy.

Zdecydowana większość aut demontowanych w Anglii posiada książki serwisowe oraz historię dokumentacyjną robionych przeglądów technicznych i napraw bieżących. Przebiegi zamieszczane na naszych aukcjach pokrywają się ze stanem licznika i książką serwisową każdego auta.


NA CZĘŚCI ZAKUPIONE W NASZEJ FIRMIE DAJEMY !!!GWARANCJĘ!!!


Opis przedmiotu

PRZEDMIOTEM NASZEJ AUKCJI JEST:
VACU VACUM POMPA : 3.2 QD32T
O SYMBOLU: 146507T401
W 100% SPRAWNA, Z GWARANCJĄ.
POMPA POCHODZI Z WŁOSKIEJ STACJI DEMONTAŻU POJAZDÓW. PRZED DEMONTAŻEM CZĘŚCI AUTO BYŁO ODPALANE, NASTĘPNIE POMPA ZOSTAŁA ZDEMONTOWANA, ZAKONSERWOWANA I ZABEZPIECZONA.
DO SAMOCHODU MARKI:
NISSAN NAVARA PATHFINDER


Uwaga, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:

ZAKUP PRZEDMIOTU:

    1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
    2. Czytaj uważnie opis aukcji.
    3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciach zamieszczonym w aukcji,zdjęcia są oryginalne,a opis jest szczegółowy.
    4.ZALEC­AMY!!sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbol­e.
    6.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.

WYSYŁKA TOWARU:

  1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
    2. Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
    4. Paczki wysyłamy do 24h,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:

  1. Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatno­ści na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru.

  2. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej.

    I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru.

    II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad.

    III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy.

  3. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta.

  4. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia.

  5. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jedna­k nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy.

  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  9. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.

  10. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.

  11. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka­) ponosi klient.


Adres:
Auto-West.s.c
R. i M. Pastryk
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
REGON: 060449160
NIP.: PL 565-151-07-62

Tel:
790-421-286 - Silniki, skrzynie biegów
692-660-222 - osprzęty silników
791-894-240- osprzęty silników 2

E-mail:
SilnikiAutoWest@gmai­l.com- Zapytania dotyczące silników, skrzyń biegów
Auto_west@interia.eu­- Zapytania ogólne
ZawieszeniaAutoW@gma­il.com- Zapytania dotyczące części zawieszeń
Auto_West2@interia.e­u- Zapytania dotyczące aut egzotycznych, luxury


30
Koszty wysyłki zależą od:

1.Wagi oraz gabarytu paczki
2.Sposobu dostarczenia:
-Kurie­rem UPS (24 godziny)
-Pocztą Polską,paczką priorytetową do 7 dni roboczych)

Ceny przesyłek pocztowych ustalamy według cennika Poczty polskiej.


Ceny przesyłek Kurierskich ustalamy według cennika firmy Kurierskiej UPS.

1. Odbiór osobisty- ZAPRASZAMY!
Auto-West.s.c
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
(teren byłej jednostki wojskowej)

2. Paczki wysyłamy tego samego dnia, co towar został zakupiony za pobraniem kurierem.

3. Wysyłka z wpłatą na konto:
PKO BP o/Włodawa
28 1020 1563 0000 5902 0079 9999
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

reklamacje

REKLAMACJE: Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej. I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru. II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad. III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.

pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.