NISSAN JUKE 2010- Kierunkowskaz migacz VALEO ORYG (6999449554)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • Przesyłka kurierska 21,00 zł
  • lokalizacja: KRAKÓW, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: valeo

opis


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST
NOWY ORYGINALNY LEWY KIERUNKOWSKAZ DO SAMOCHODÓW:

NISSAN JUKE 2010-2014

NUMER OE 26125-1KL0A 26125KL0B 26125KL0C

KIERUNKOW­SKAZY FIRMY VALEO STOSOWANE SĄ NA PIERWSZY MONTAŻ FABRYCZNY

CENA DOTYCZY JEDNEJ SZTUKI!

DRUGA STRONA NA INNEJ AUKCJI

REGULAMIN ZAKUPÓW

WARUNKI ZWROTU TOWARU

JAK DO NAS DOJECHAĆ

Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: KRAKÓW, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

FH TOP-CAR
Sawiczewskich 33
30-698 Kraków
woj. małopolskie
tel.: +48 509 828 443

  • poniedziałek - czwartek 09:00 - 17:00
  • piątek 09:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Na wszystkie nowe oferowane towary Sprzedający w imieniu producenta udziela kupującemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na prawidłowe i poprawne działanie zakupionego towaru na terytorium RP zgodnie z wytycznymi producenta. Czaas trwania gwarancji rozpoczyna się z datą dostarczenia towaru Kupującemu.


W przypadku wykrycia wady Kupujący zobowiązany jest bezzwłocznie pisemnie poinformować o tym fakcie Sprzedającego oraz określić termin dostarczenia towaru do reklamacji.


W ramach udzielonej gwarancji Sprzedający zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub usunięcia usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu reklamacji. Z przyczyn niezależnych od Sprzedającego w wyjątkowych przypadkach powyższy termin może zostać wydłużony o kolejne 14 dni roboczych o czym Sprzedający zawiadomi pisemnie lub ustnie Kupującego.

Czas rozpatrzenia gwarancji biegnie od daty dostarczenia wadlwego towaru wraz z dokumentem zakupu do siedziby Sprzedającego.


Uwaga: Koszt dostarczenia wymienianego towaru spoczywa na Sprzedającym tylko w przypadku uznania  reklamacji. W innych przypadkach powyższe koszty ponosi Kupujący.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.H. TOP-CAR
Sawiczewskich 33
30-698 Kraków
Dodatkowe informacje

W przypadku, gdy otrzymany przez Kupującego towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia, Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). 


W przypadku wykrycia wady Kupujący jest zobowiązany w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej, pisemnie poinformować o tym fakcie Sprzedającego oraz określić termin dostarczenia towaru do reklamacji

Wadę należy zgłosić Sprzedającemu . Miejsce i sposób składania reklamacji określony jest w zasadach zwrotów towaru. Sprzedający ma obowiązek ustosunkowania się niej w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu dostarczenia wadliwego towaru wraz z dowodem zakupu. Gdy tego nie zrobi, przyjmuje się, że reklamacja została uznana za zasadną.
 

Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, Kupujący ma obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć. Nie ma obowiązku dołączania do przesyłki paragonu lub faktury, ale wymagany jest inny dowód zakupu np wydruk z aukcji Allegro.


Przyjmuje się, że przez pierwszy rok od momentu zakupu istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Natomiast w momencie zauważenia wady w między 12 a 24 miesiącem od wydania towaru, to na konsumencie spoczywa zadanie wykazania, że wada towaru istniała w momencie zakupu (np. wadliwa budowa, nieodpowiednie materiały użyte do produkcji).

Po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową (wykryciu wady), konsument ma rok na poinformowanie o tym sprzedawcy, czyli na złożenie reklamacji.


 Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa Sprzedający.  

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H. TOP-CAR
Sawiczewskich 33
30-698 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 


W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą w celu stalenia procedury reklamacyjnej a w szczególności ustalenia sposobu odesłania reklamowanego towaru.


Uwaga: Podstawą wszelkich reklamacji w przypadku uszkodzenia towaru w transporcie jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera w momencie odbioru 


Procedura reklamacyjna wymaga złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie należy złożyc na piśmie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem maila


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu bez śladów uzytkowania i montażu wraz oryginałem paragonu lub kopią faktury zakupu, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie rzeczy przed jego upływem.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Koszt odesłania towaru spoczywa na Kupującym.


Uwaga: Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Sprzedawcy oraz przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane (chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia).


Zwrot kwoty zakupu odbywa się na wskazane przez Kupującego konto. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru. 

O sprzedającym
topcar-kr
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

769

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • (+48) 509 828 443
  • (+48) 509 828 441
poniedziałek - czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Zajmujemy się sprzedażą hurtową i detaliczną części samochodowych, głównie elementów karoseryjnych, elementów oświetlenia oraz układów chłodzenia i klimatyzacji.

Specjalizujemy się w kompleksowym zaopatrywaniu w części zakładów blacharskich.

W naszej ofercie proponujemy części zarówno producentów stosowanych na pierwszy montaż fabryczny oraz homologowanych zamienników.

Pozostałe informacje

Należy pamiętać, iż dokonanie zakupu prze kliknięcie "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedającym umowy sprzedaży i niesie za sobą obowiązek po stronie Kupującego zapłaty za zakupiony towar i ewntualnych kosztów wysyłki.