NISSAN CABSTAR , ATLEON POKROWCE SAMOCHODOWE 6os (6910671337)

zakończona
319,91 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
Zakupy od 600 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Radziemice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Pracujemy w godzinach

8.00 - 20.00

tel. 694-176-328

tel. 882-727-005

e-mail: czujniczek@gmail.com

skype: dominik.sudara

METODY PŁATNOŚCI

1. Płatność przez allegro (PayU)

2. Wpłata na konto bankowe

nr konta:

87 1050 1445 1000 0091 3524 0423

3. Płatność przy odbiorze w naszym punkcie

Oś.Złotego Wieku 19-20

I piętro nad Lewiatanem

Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem kilku firm, najczęściej jest to:

DPD

Korzystamy również z usług Poczty Polskiej

i innych przewoźników ...

ds-czujniczekkat_01

ds-czujniczekkat_01

Witamy serdecznie na aukcji

Happy CAR

ds-czujniczekkat_01

Przedmiotem sprzedaży jest :

ZESTAW POKROWCÓW
SCOTLAND
dla 6 osób

ds-czujniczekkat_01

DV1+DV2+DV3 - pokrowce na fotel kierowcy, podwójny i potrójny fotel pasażerów.

Pokrowiec Scotland DV to kolejna propozycja naszej firmy, skierowana do właścicieli samochodów dostawczych i mikrobusów, pragnących zadbać o wnętrze swojego pojazdu w elegancki, stonowany sposób.

Opis Produktu:

- Seria Scotland DV nowoczesnych pokrowców do samochodów dostawczych i mikrobusów, także z bocznymi poduszkami (air bag w fotelu kierowcy).

- Pokrowiec dzięki swojej nowatorskiej konstrukcji świetnie pasuje na fotele większości samochodów dostawczych i mikrobusów (patrz tabela rozmiarowa poniżej dla DeliveryVan).także najnowsze modele z pełnym pasem bezpieczeństwa wychodzącym z podwójnej kanapy pasażerów i z bocznymi poduszkami w fotelu kierowcy - odpowiednie części pokrowca szyte są specjalnym atestowanym szwem, który rozrywa się podczas wybuchu bocznej poduszki powietrznej, jednocześnie nie opóźniając jej otwarcia.

- Trwały i klasycznie elegancki . Pokrowiec wykonany jest w klasycznej stylistyce.Materiał i pokrowiec Scotland z niego wykonany spełnia najwyższe normy wytrzymałościowe.Seria Scotland DV to także pokrowce na kanapy pasażerów mikrobusów.

- Ponadto pokrowiec jest bezpieczny dla osób palących papierosy, ponieważ część użytkowa pokrowca wykonana jest w całości z materiałów trudnopalnych podlaminowanych pianką samogasnącą.

- Świetnie pełnią zarówno funkcję ochronną foteli jak i estetyczną – wyraźnie odmieniają, upiększają i „odświeżają” wnętrze samochodu.

POKROWCE SAMOCHODOWE SCOTLAND OBJĘTE SĄ 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA!

Kupując u nas otrzymasz:

  • 1 pokrowiec na fotel kierowcy
  • 2 pokrowce na fotele pasażerów (podwójny i potrójny),

6 pokrowców na zagłówki

  • bezpieczne klamerki montażowe

Pokrowiec SCOTLAND jest profesjonalnie wykonany według wysokich standardów jakościowych Kegel-Błażusiak.

Pokrowce są w pełni powtarzalne, przez co klient może kupić pokowce na wszystkie siedzenia samochodu od razu, lub kupić tylko np. jeden pokrowiec, a pokrowce na pozostałe siedzenia dokupić później.

Tabela rozmiaru: DV 1 + DV2 + DV3
CITROEN Jumper, Jumpy
DAEWOO Lublin 1, Lublin 2, Lublin 3
FIAT Ducato, Scudo
FORD Transit
GAZ Gazela
HYUNDAI H1
IVECO Daily
KIA Pregio, K-2500, K-2700, K-2900
MERCEDES Sprinter, Vito
NISSAN Trade, Interstar, Primastar, Cabstar, Atleon
OPEL Movano, Vivaro
PEUGEOT Boxer, Expert
RENAULT Trafic, Master, Mascot
TOYOTA Hiace
VOLKSWAGEN Transporter, LT, Crafter, Caravelle
Zobacz inne moje aukcje
Zobacz inne moje aukcje

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DS-czujniczek za co najmniej 600 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
11,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Lokal
Oś.Złotego Wieku 19-20
31-616 Kraków
tel.: 694176328

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

HappyCar Dominik Sudara
Złotego Wieku 19-20
31-616 Kraków
Dodatkowe informacje

6Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Sudara@KEGEL24.pl ; czujniczek@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres FHU Dominik Sudara Oś.Złotego Wieku 19-20 31-615 Kraków Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres  Oś.Złotego Wieku 19-20 31-616 Kraków - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sudara@kegel24.pl ; czujniczek@gmail.com Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji i oryginał dowodu zakupu ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Happy Car Dominik Sudara
oś.Złotego Wieku 19-20
31-616 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku \"O prawach konsumenta\" Kupujący w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (my jednak wydłużamy ten okres dla naszych Klientów do 30 dni) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Ważne jest, aby towar nie nosił śladów użytkowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający ma prawo do zmniejszenia wysokości zwrotu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: Happy Car Dominik Sudara os.Złotego Wieku 19-20 - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sudara@kegel24.pl; czujniczek@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Zwrotom nie podlegają produkty miarowe - wykonane pod konkretnego Klienta, np. pokrowce miarowe, dywaniki miarowe. ZWROT PIENIĘDZY W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze są zwracane w kwocie równej: - wielkości poniesionej ceny produktu - kosztowi wysłania przedmiotu w wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy przedmiotu (od sklepu do Klienta) Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. W przypadku obniżenia ceny towaru pieniądze są zwracane w ustalonej wielkości na podane przez Kupującego konto bankowe. Kwota może być niższa, jeśli Kupujący użytkował produkt w sposób niewłaściwy oraz niezgodnie z przeznaczeniem. Sprzedawca zwraca pieniądze w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od dnia otrzymania od Kupującego wniosku odstąpienia od umowy. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty miarowe - Dywaniki miarowe, Pokrowce miarowe) 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.