NIKE SPODNIE DRESOWE DRESY BAWELNIANE MESKIE XL (6542072020)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Tarnów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • typ: dresowe
  • rozmiar: XL
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • marka: Nike
  • materiał dominujący: bawełna
  • dostawa z Polski: tak
Telefon kom. - 504 101 363
mail: info@desportivo.pl
mBank
80 1140 2004 0000 3302 7361 7443
Przesyłka kurierska
13 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa
16 zł
ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE DO GODZINY 16 WYSYŁANE SĄ TEGO SAMEGO DNIA
WYSYŁKI REALIZOWANE SĄ OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
Towary zakupione na naszych aukcjach można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki
Przy wyborze kuriera za przesyłkę płacisz tylko raz
NIKE SPODNIE MĘSKIE
Informacje o przedmiocie
Marka: Nike
Stan: Nowy
Metki: Tak
Skład materiału
Bawełna 80%
Poliester 20%
Dodatkowe informacje
- wyszywane logo Nike z przodu na lewej nogawce
- kieszenie po bokach oraz jedna kieszonka z tyłu (zamykana)
- w pasie ściągacz z sznurkami (możliwość regulacji)
- dół spodni zakończony ściągaczem
- spodnie wykonane z wysokiej jakości materiałów
Zastosowanie:
- trening, siłownia, do biegania
- do codziennego użytku
Towar nowy oryginalny
z kompletem metek, oryginalnie zapakowany

Cena: 139 zł

ROZMIAR XL
( A ) - Długość całkowita 105 cm
( B ) - Długość od kroku
80 cm
( C ) - Szerokość w pasie 2 x 46 / 63 cm
( D ) - Szerokość nogawki
2 x 17 cm
( E ) - Szerokość w biodrach
2 x 57 cm

WAŻNE
PROSZĘ O SPRAWDZENIE PODANYCH WYMIARÓW. POZWOLI TO NA WŁAŚCIWE DOPASOWANIE ZAKUPIONEJ RZECZY.
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNE INNE ROZMIARY!
POZOSTAŁE AUKCJE
[DANE_EU][KOD][/KOD]­[WYS]24[/WYS][TYP]0[­/TYP][SKL_ID]0[/SKL_­ID][SKL_TXT][/SKL_TX­T][WZN]0[/WZN][/DANE­_EU]
[DANE_EU][KOD][/KOD]­[WYS]24[/WYS][TYP]0[­/TYP][SKL_ID]0[/SKL_­ID][SKL_TXT][/SKL_TX­T][WZN]0[/WZN][/DANE­_EU]
[DANE_EU][KOD][/KOD]­[WYS]24[/WYS][TYP]0[­/TYP][SKL_ID]0[/SKL_­ID][SKL_TXT][/SKL_TX­T][WZN]0[/WZN][/DANE­_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Kangur2148 za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Łukasz Szeląg Desportivo, ul. Wiśniowa 4, 33-103 TARNÓW, powiat Tarnów, woj. Małopolskie, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacja o Działalności Gospodarczej NIP 8733178318, REGON 121560981, mail: info@desportivo.pl , telefon: 504 101 363 - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Login Allegro - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) -Data (*) Niepotrzebne skreślić. IV. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dane identyfikacyjne przedsiębiorcy: Łukasz Szeląg Desportivo, ul. Wiśniowa 4, 33-103 TARNÓW, powiat Tarnów, woj. MAŁOPOLSKIE, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacja o Działalności Gospodarczej NIP 8733178318, REGON 121560981, mail: info@desportivo.pl , telefon: 504 101 363 Procedura reklamacyjna. 1. Reklamacje można składać (kanały komunikacji): - mailowo na adres: info@desportivo.pl - korespondencyjnie na adres: ul. Wiśniowa 4, 33-103 Tarnów. 2. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w przepisach Kodeksu cywilnego. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest Konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych. 3. Zgłoszenie reklamacyjne co do zasady powinno zawierać: - imię i nazwisko; - opis reklamacji (tj. niezgodności towaru z umową, numer zamówienia, datę zakupu); - podpis. 4. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 5. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od dnia jej prawidłowego złożenia. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Sklepu. 6. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony na adres poczty e-mail lub adres korespondencyjny. 7. W przypadku, gdy Sklep nie uznał reklamacji Konsumenta, a ten nie zgadza się z jego decyzją, Konsument może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do właściwego Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego "Sąd Polubowny, działającego przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl , w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 8. Konsument ma także prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub może zasięgnąć pomocy u właściwej terenowo Federacji Konsumentów. Informacje o Federacji Konsumentów znajdują się pod adresem: www.federacja-konsumentów.org.pl .

pozostałe informacje

Przesyłki realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 16 realizowane są tego samego dnia. Czas dostawy 24H.