NIKE KD 8 NSW LIFESTYLE 749637-400 czarne 41 (6931007201)

zakończona
385,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: czerń
  • rozmiar: 41
  • wysokość: wysokie

opis

Jeżeli są Państwo zainteresowani rabatem zapraszamy do ->KONTAKTU<-

Nike Hyperdunk 2015

Bezszwowa cholewka wykonana w technologii Hyperfuse zapewnia lekkość i wsparcie stopy.

Wnętrze z pianki pokrytej delikatną siatką odpowiednio dopasowuje się do stopy, gwarantując komfort.

Włókna Flywire zaszyte wewnątrz obuwia w dynamiczny sposób rozluźniają się oraz ściągają wspomagając wygodę oraz dopasowanie do stopy.

Poduszki gazowe Zoom Air pod stopą oraz w czubku buta zapewniają niski profil, amortyzację oraz wyczucie parkietu boiska.

Środkowa część podeszwy z Phylonu zachowuje lekkość oraz odpowiednią amortyzację.


Cechy produktu:

  • Kolor dominujący: czarne
  • Materiał dominujący: Mix materiałów
  • Typ buta (wysokość): wysokie

Zobacz inne produkty

Produkt firmy której nie trzeba nikomu przybliżać, jest to solidna firma, od lat produkująca fenomenalne produkty.

Każdy z nich wyprodukowany z niezwykłą starannością, co sprawia, że dzieła tej firmy są bardzo wytrzymałe, doskonale wykończone - ta sumienność pozwala cieszyć się zakupem przez wiele sezonów.

Ponadczasowość wyrobów sprawia, że szybko nie wychodzą z mody. Wykonane zawsze z najlepszych materiałów, projektów prawdziwych artystów świata mody. Produkt jak ten, doda elegancji i szykowności każdemu, bez żadnych wyjątków.

Posiadacza tego wyrobu można bez problemu nazwać znawcą wysoko gatunkowych, wykwintnych towarów.

DOSTAWA TOWARU

Paczka pocztowa 12zł

Paczkomaty 8,60zł

Kurier FedEx 15zł

WYSYŁKA

Towar wysyłamy z Polski w ciągu
72 godzin od momentu wpływu pieniędzy na konto lub wybrania opcji wysyłki za pobraniem.

KONTAKT

telefon 576 593 612

kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:15-16:45

e-mail: allegro@donatellaonl­ine.pl

REGULAMIN

Pełen regulamin aukcji na stronie
O MNIE

NUMER SERYJNY- 749637-400

Zobacz inne produkty

Dziękujemy za zakupy na naszych aukcjach!

Jeżeli potrzebują Państwo pomocy w dobraniu produktu prosimy o kontakt. Zawsze staramy się pomóc w wyborze aby zakupy były szybkie i przyjemne.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

SNR Sp. z o.o.
Derdowskiego 8 (lokal Barlinek)
71-178 Szczecin
Dodatkowe informacje

Przed wysłaniem produktu prosimy o kontakt mailowy lub poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu"

Do przesyłki prosimy o dołączenie pisma reklamacyjnego z opisem usterki oraz kopię dowodu zakupu (paragonu).

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SNR Sp. z o.o.
Derdowskiego 8 (lokal Barlinek)
71-178 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru niezwłocznie, w terminie 14 dni. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywane, oryginalnie zapakowane (włącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Koszty zwrotu towaru pokrywa Konsument (nie odbieramy przesyłek za pobraniem). Przesyłka powinna zawierać przedmiot w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), dołączone akcesoria, wszystkie otrzymane dokumenty, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności oraz dowód zakupu. Przy rozwiązaniu umowy Strony będą współpracować w celu zwrotu płatności. Kupujący musi zwrócić towar w stanie, w jakim został wysłany - w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Jeśli zwracane towary są uszkodzone, częściowo zużyte lub są w stanie, który nie zgadza się ze stanem w którym zostały wysłane, sprzedawca jest upoważniony do odliczenia rekompensaty za obniżenie wartości zwróconego towaru w formie odjęcia jej od zwróconej kwoty. Przy wycofaniu się z umowy Kupujący jest zobowiązany podać dane kontaktowe i numer konta na które ma zostać zwrócona kwota zapłaty za towar. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów niezwłocznie po zwrocie zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty rozwiązania umowy. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy bez podania przyczyny jeśli towary zostały częściowo zużyte. Nie jest również możliwe wypowiedzenia umowy w odniesieniu do towarów, które się wyklucza ze względu swej natury, przede wszystkim ze względów higienicznych (bielizna, szminki, kremy, szczotki, szampony itp.). Zgłoszenia Kupującego o odstąpieniu od umowy muszą być przyjęte przez Sprzedawcę do końca okresu wyznaczonego na odstąpienie od umowy. Sprzedający musi otrzymać zwrócone towary kompletne, w oryginalnym stanie, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z wszystkimi dokumentami, które zostały dostarczone do kupującego oraz wypełnionym formularzem zwrotu: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

O sprzedającym
stylemaniapl

Dane firmy

Kontakt

  • 724888724
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO STYLEMANIA.PL 

1. Postanowienia ogólne. 

1.1. Sklep internetowy działający pod adresem http://stylemania.pl/ oraz http://allegro.pl/uzytkownik/stylemaniapl (zwany dalej Sklepem) stanowi własność SNR sp. z o.o. (zwanego dalej Sprzedającym), prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą "SNR Sp. z o.o. z siedzibą w Opalenicy (64-330), przy ul. 5-go Stycznia 35 lok. 006, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda – IX Wydział Gospodarczy, pod nr KRS 0000685627, NIP: 788-201-19-94 

1.2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, a w szczególności prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży dotyczących produktów oferowanych przez Sprzedawcę, a także zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych. Niniejszy Regulamin określa również zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, które są świadczone jedynie w zakresie mającym umożliwić Klientom dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu.  

1.3. Klienci mogą w każdym czasie uzyskać nieodpłatny dostęp do niniejszego Regulaminu na stronach internetowych http://allegro.pl/uzytkownik/stylemaniapl, w tym również pobrać i zarchiwizować treść Regulaminu lub też sporządzić jego wydruk. Regulamin jest ponadto udostępniany Klientom w toku procedury składania zamówienia.

1.4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, za wyjątkiem tych zapisów Regulaminu, które wyraźnie odnoszą się do konsumentów.

1.5. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej, a także telefonicznie, oraz drogą pisemną (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia Klienci składają przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 3 niniejszego Regulaminu.

1.6. Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach http://allegro.pl/uzytkownik/stylemaniapl, odnoszące się do zamieszczonych tam produktów, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną. 

2.1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi polegające na umożliwieniu Klientom założenia konta użytkownika na stronie internetowej Sklepu oraz udostępnieniu Klientom formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu.

2.2. Usługa konta użytkownika polega na umożliwieniu Klientom korzystania z zasobów Sklepu po zalogowaniu się. Założenie konta użytkownika wymaga wypełnienia i przesłania formularza rejestracji zawierającego: imię i nazwisko, adresu , adresu do korespondencji (jeśli jest inny, niż adres główny) oraz adres poczty elektronicznej. Usługa konta użytkownika świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów usunąć swoje konto użytkownika poprzez przesłanie Sprzedawcy żądania usunięcia konta drogą pisemną, lub za pośrednictwem e-mail (dane kontaktowe określone w punkcie 1.1. Regulaminu). 

2.3. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień (oświadczeń woli) na towary oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 3 Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

2.4. Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędny jest komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet oraz systemem operacyjnym umożliwiającym uruchomienie przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer) z obsługą skryptów Javascript, a także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

2.5. Sprzedawca informuje, że do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną poprzez sieć Internet należą w szczególności ingerencje osób trzecich (tzw. hackerów), wirusy komputerowe, konie trojańskie czy też spam (nie zamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców). W interesie każdego użytkownika usług świadczonych za pośrednictwem Internetu jest zainstalowanie legalnego i aktualnego oprogramowania chroniącego urządzenie użytkownika przed ww. zagrożeniami.

2.6. Klienci korzystający ze Sklepu zobowiązani są powstrzymać się od jakiejkolwiek działalności sprzecznej z prawem, w tym w szczególności od dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz od ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne.

2.7. Reklamacje dot. usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać pisemne, lub poprzez pocztę elektroniczną (dane kontaktowe wskazane w punkcie 1.1. Regulaminu). Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni.

3. Procedura zawarcia umowy kupna-sprzedaży. 

3.1. Sklep przyjmuje zamówienia Klientów poprzez stronę internetową http://stylemania.pl/. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Złożenie przez Klienta Sklepu zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

3.2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wybór rodzaju i liczby produktów na stronie http://stylemania.pl/, kliknięcie ikony "dodaj do koszyka", wypełnienie formularza zamówienia, wybór sposobu płatności i dostawy, a następnie zatwierdzenie i przesłanie zamówienia poprzez kliknięcie ikony "Zamów i zapłać". Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu pociągają za sobą obowiązek zapłaty.

3.3. Niezbędnym elementem procedury zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu i wymaga uzgodnienia warunków transakcji w innej formie.

3.4. Po złożeniu przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia Sklep niezwłocznie potwierdza otrzymanie zamówienia poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. Tego rodzaju wiadomość elektroniczna stanowi jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy na odległość.

3.5. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim lub innym wybranym. 

4. Ceny i płatność. 

4.1. Ceny produktów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto (tj. zawierają wszystkie składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).  

4.2. Podane na stronach Sklepu ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia.  

4.3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia zamówienia przez Klienta.  

4.4. Płatność za zamówiony towar może być w formach płatności możliwych do wyboru w formularzu zamówienia.  

4.5. Na wszystkie towary zamówione w Sklepie wystawiane są paragony fiskalne, rachunki lub faktury VAT.   

5. Dostawa. 

5.1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej (zob. punkt 4.2. Regulaminu) lub Klient samodzielnie zorganizuje transport lub też dokona odbioru osobistego.  

5.2. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są – w zależności od wyboru Klienta – bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia.  

5.3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci zakupu towaru z miejscem dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej należy skontaktować się ze Sklepem przed złożeniem zamówienia celem ustalenia możliwości wykonania dostawy oraz jej kosztów. W takiej sytuacji koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie i podane do wiadomości Klienta przed złożeniem zamówienia.  

5.4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin.  

5.5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.