NIEMCY AUSTRIA SZWAJCARIA ATLAS ADAC 2016/2017 (6542558014)

Od 27-09-2017 do 30-09-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,90 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2015
  • kondycja: bez śladów używania
  • język: niemiecki
  • typ publikacji: atlas




Atlas ADAC, Niemcy, Austria ,Szwajcaria, Europa.
dobra skala,

ADAC Superstraßen Deutschland, Österreich, Schweiz & Europa 2016/2017


Wydawca: MairDumont

Autor: praca zbiorowa

Aktulalizacja: 2015

Skala:

NIEMCY 1:200 000 (1cm = 2km)

AUSTRIA 1:300 000 (1cm = 3km) .

SZWAJCARIA 1:301 000 (1cm = 3km)

EUROPA 1:4 500 000 (1cm = 45km)

Ilość stron: 526

ISBN: 9783826422362

Format: 230 x 298 mm

Oprawa: miękka na spirali



Niemiecka seria ADAC to gwarancja najwyższej precyzji i szczegółowości w dziedzinie kartografii. Atlasy i map ADAC to prawdopodobnie jedne z najdokładniejszych publikacji, po które może sięgnąć planująca podróż osoba.

Serię ADAC stworzono z myślą o najbardziej wymagających kierowcach. Szczególnym uznaniem cieszy się ona wśród kierowców zawodowych. To także idealny wybór dla planujących wyjazdy campingowe czy wycieczki objazdowe na własną rękę.

Solidna, niemiecka jakość ADAC daje pewność bezpieczeństwa i orientacji w drodze. Mapy i atlasy ADAC w rękach doświadczonego kierowcy to najlepszy gwarancja dotarcia do celu bez nieoczekiwanych, a tym bardziej niechcianych niespodzianek.

Jakość i szczegółowość Atlasów ADAC są dosłownie legendarne. Jedna z wizytówek serii - Wielki Atlas Niemiec i Europy - liczy ponad 1400 stron! Zaznaczono w nim dokładnie lokalizacje hoteli, campingów, stacji benzynowych i tankowania prądu, zabytki, pomniki, obiekty sportowe, punkty widokowe, rezerwaty, parki, trasy turystyczne i … wiele, wiele innych ważnych i ciekawych miejsc. Podobną szczegółowość i bogactwo informacji prezentują wszystkie atlasy linii ADAC.

tel: 600 816 006
dp.concept@vp.pl

DP CONCEPT Paweł Lewicki
ul. Międzynarodowa 53/42
03-922 Warszawa

REGON: 932682498
NIP: 911-135-52-25
Oferujemy Państwu płatność na nasze konto w mBanku
jak również szybki przelew on-line poprzez system PayU.

Nr konta do wpłat:
83 1140 2004 0000 3802 6205 1640

Na życzenie Klienta wystawiamy Faktury Vat.
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz InPost.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Brecko za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83114020040000380262051640
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 13,50 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczka48 14,50 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Towar wysyłamy w ciągu 24h od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (DOTYCZY DNI ROBOCZYCH).
Termin dostarczenia przesyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy.
W opisie przelewu proszę podać nazwę użytkownika oraz nazwę i numer aukcji.
ODBIÓR OSOBISTY wymaga potwierdzenia mailem lub telefonicznie.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DP CONCEPT
Międzynarodowa 53/42
03-922 Warszawa
NIP: 911-135-52-25
REGON: 932682498

kontakt

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

INFORMACJE OGÓLNE

Na naszych aukcjach prezentujemy tylko i wyłącznie nowe produkty, które posiadamy fizycznie w naszym magazynie. Nie sprzedajemy „wirtualnego” towaru. Kupując kilka produktów na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz. Do każdej przesyłki dołączamy paragon. Na życzenie wystawiamy Fakturę VAT – powiadom nas o tym podczas dokonywania zakupów.

Szanowny Kliencie sprawdź zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas transportu, a następnie wspólnie z dostawcą wypisz protokół szkody. Pomoże to w  procesie reklamacji. Prosimy o niezwłoczny kontakt w przypadku, kiedy TOWAR jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy sposób postępowania oraz formę ewentualnego zwrotu.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
dp concept Paweł Lewicki
Międzynarodowa 53/42
03-922 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

  1. Art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KUPUJĄCY, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KUPUJĄCY wybrał sposób dostarczenia TOWARU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KUPUJĄCEMU poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  2. Termin do odstąpienia od umowy biegnie się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KUPUJĄCEGO lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik - kurier. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KUPUJĄCY powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  3. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 
  4. Aby KUPUJĄCY zachował termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy KUPUJĄCY powinien podać formę rozliczenia należności za zakupiony towar (przelew - gotówka)  
  5. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. KUPUJĄCY wysyła oświadczenie na adres e-mail: dp.concept@vp.pl  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: SPRZEDWACY podanym w danych do korespondencji. 
  6. W przypadku odstąpienia od umowy przez KUPUJĄCEGO w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za rozwiązaną. 
  7. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KUPUJĄCEGO o odstąpieniu od umowy oraz otrzymaniu towaru, zwraca KUPUJĄCEMU wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia TOWARU do KUPUJĄCEGO. 
  8. KUPUJĄCY pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu TOWARU tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. KUPUJĄCY ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości TOWARU będące wynikiem korzystania z NIEGO w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.    
     

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
dp concept Paweł Lewicki
Międzynardowa 53/42
03-922 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

  1.  SPRZEDAJĄCY przestrzega obowiązku dostarczania TOWARU bez wad. 
  2. W przypadku, gdy TOWAR posiada wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. KUPUJĄCY ma prawo do złożenia rekalamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy TOWAR nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których KUPUJĄCY został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę i nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że zakupiony przez KUPUJĄCEGO towar jest własnością osoby trzeciej, jest obciążony prawem osoby trzeciej albo cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  3. W sytuacji wystąpienia wady TOWARU, KUPUJĄCY  może złożyć do SPRZEDAWCY reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy;b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna Wybór żądania reklamacyjnego zależy od KUPUJĄCEGO. 
  4. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;   b) charakter wady – istotna czy nieistotna;   c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.    Jeśli KUPUJĄCY żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KUPUJĄCEGO: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY   b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.    
  5. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KUPUJĄCY może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.  SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KUPUJĄCY może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KUPUJĄCY jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
  6. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach reklamacji. Pismo reklamacyjne KUPUJĄCY może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail dp.concept@vp.pl  
  7. Jeżeli żądanie złożone przez KUPUJĄCEGO przy reklamacji dotyczy:  a) naprawy towaru,   b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 
  8. Reklamowany TOWAR należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres podany w danych do kontaktu. Koszty poniesione przez KUPUJĄCEGO związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ.    
  9. UWAGA !!!  Jako SPRZEDAJĄCY zachęcam do sprawdzenia zawartości przesyłki. Jeżeli stwierdzisz, że opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy proponujemy wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą -  kurierem. Z pewności pomoże to przy  rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o bezzwłoczny kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy dalszy proces postępowania oraz ewentualną formę zwrotu.