Niebieski portfel damski portmonetka (6542477375)

zakończona
26,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,20 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
Zakupy powyżej 100 zł
  • lokalizacja: Dąbrowa Gornicza
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • materiał: tworzywo skóropodobne
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
Kontakt


Telefon: 32 701 68 51

e-mail: sklep@basha.pl
Płatności
  • Allegro PayU
  • Wpłata na konto wpisując w tytule przelewu login allegro i nr aukcji : 52 1050 1272 1000 0092 1330 2053
Wysyłka
  • Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie przesyłka zostanie wysłana w ciągu 24 godz. Jeżeli adres wysyłki ma być inny, proszę o napisanie do nas maila, bądź bezpośrednio w formularzu zapłaty i dostawy.
  • Za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionego towaru.
  • Możliwy również odbiór osobisty,
po uprzednim kontakcie ze Sprzedającym.
koszt wysyłki
Poczta Polska:
List polecony - 7,20 zł.
Paczka pocztowa - 12 zł.
portfel skóra eko

Portfel niebieski

Portfel ze skóry ekologicznej koloru niebieskiego z połyskiem, portfel posiada 5 kieszonek na karty kredytowe, 3 duże kieszenie, kieszonkę na suwak oraz mejsce na zdjęcie, podwójną kieszeń na monety zamykana na zapięcie. Portfel zamykany na zatrzask.

Materiał: skóra ekologiczna, metal, materiał,

Kolor: niebieski

Długość: 19cm, grubość: 3,5cm, wysokość: 8,5cm

Produkt firmy Cavaldi

Wszystkie wystawione przedmioty posiadamy na stanie więc wysyłka jest natychmiastowa.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u basha_pl za co najmniej 100 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@basha.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.