Nexus - Masażer punktu G i prostaty - O (6922438307)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
180,99 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 1 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gryfice , Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
Nexus - Masażer punktu G i prostaty - O

Model przeznaczony do stymulacji punktu G – zarówno kobiecego jak i męskiego.

Unikalna konstrukcja bazująca na trzech kulkach to bardzo interesujące rozwiązanie.

W przypadku kobiet jedna z nich opiera się o punkt G zaś druga znakomicie masuje klitoris.

Dla stymulacji męskiej wersji punktu G, czyli prostaty, wsuwany jedną z kulek w anus aż do interesującego nas miejsca natomiast druga z nich w tym czasie opiera się o krocze dostarczając dodatkowej dawki przyjemności.

Doskonały dla lubiących eksperymentować kobiet i mężczyzn, do wykorzystania w samodzielnie albo z partnerem. Budowa stymulatora umożliwia używanie go bez podtrzymywania ręką.

Specyfikacja:

- średnica pierścienia 2,5cm

- średnica kulki na pierścieniu 3,5cm

- wysokości 10cm

- materiał – silikon

- nie zawiera ftalanów



  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 15.00
telefon
664 294 759
godziny otwarcia
Pon - Pt 10 - 15
adres

MTM Tomasz Staniszewski

Dąbskiego 46B lok. 2

72-300 Gryfice

Paczki wysyłamy
  • Przelew - 12 zł
  • Pobranie - 21 zł
  • Przelew - 15 zł
  • Paczkomaty 24/7 - 11 zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Przyjmujemy płatności

18 2490 0005 0000 4000 8883 3772

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u myRedroom_pl za co najmniej 1 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 18249000050000400088833772
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Niemcy 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Czechy 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Holandia 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Włochy 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni roboczych
Francja 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Belgia 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Dania 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Hiszpania 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni roboczych
Austria 69,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MTM Tomasz Staniszewski
Jana Dąbskiego 46B/2
72-300 Gryfice
NIP: 857-183-54-17
REGON: 320486800

MTM Tomasz Staniszewski

Jana Dąbskiego 46B/2

72-300 Gryfice

8571835417

Sprzedawca jest zwolniony podmiotowo z VAT.

Na zakupiony towar otrzymają Państwo fakturę wysyłaną na adres email w ciągu 2-3 dni od daty odbioru przesyłki.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Uprzejmie informujemy, że około 80% zamówień wysyłanych jest w ciągu 1-2 dni roboczych. 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MTM Tomasz Staniszewski
Jana Dąbskiego 46B/2
72-300 Gryfice
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prosimy w szczególności zwrócić uwagę na zapis znajdujący się w ustawie o prawach konsumenta tj.: "Zgodnie z art 38., pkt. 5. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 24.06.2014, "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu."

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MTM Tomasz Staniszewski
Jana Dąbskiego 46B/2
72-300 Gryfice
PL
Dodatkowe informacje

1.1 Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji. 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Jana Dąbskiego 46B/2, 72-300 Gryfice; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@myredroom.com.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Jana Dąbskiego 46B/2, 72-300 Gryfice. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy