NEXT skóra botki półbuty 25,5 cm JESIEŃ 2016 (6482481394)

zakończona
19,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • rozmiar: 39
  • marka: Next
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa (cm): 8.50
  • kolor: odcienie żółtego i złota

Witamy na prunelkowych zakupach!

Przedmiotem tej wyjątkowej aukcji są botki NEXT.


Skóra naturalna.

Ażurkowane.

Kolor bananowy.

Rozmiar: 39

Długość wkładki mierzona osobiście

(z uwzględnieniem wyprofilowania): 25,5 cm

Stan db+

KONTAKT

  • 507492754

  • kontakt@prunelki.pl

PŁATNOŚĆ

  • Przelew Bankowy

    Konto Idea Bank:
    21 1950 0001 2006 2793 2030 0001

  • Płatność kartą płatniczą

    Możliwość dokonania przelewu kartami:
    Visa oraz MasterCard

  • Płatność przez PayU

    Wpłata pieniędzy za pośrednictwem
    PayU

DOSTAWA

  • Poczta Polska

    Paczka pocztowa priorytetowa
    Paczka pocztowa ekonomiczna

  • Paczkomaty InPost

  • Kurier InPost

Co nas wyróżnia?

Piękne buty na kobiece stopy w trudno dostępnym rozmiarze 42 i 43

Różnorodna gama unikatowych butów dostosowana do pory roku

Fachowa, uprzejma obsługa Klienta na każdym etapie zamówienia

Atrakcyjne ceny oferowanych produktów

Liczymy na Państwa zadowolenie i miłą współpracę.
Regulamin sklepu internetowego „Prunelki”, prowadzonego w ramach serwisu www.allegro.pl, dostępny jest pod poniższym linkiem:
Link do Regulaminu
Posiadamy certyfikat „Świadectwo zgodności”, który poświadcza zgodność postanowień Regulaminu z obowiązującymi przepisami konsumenckimi.
Link do certyfikatu

Komentarze naszych klientów

lusille

Jedna z najprzyjemniejszych i najbardziej profesjonalnych transakcji w jakich miałam przyjemność brać udział. Nie będę opisywała szczegółów, bo inni klienci się rozbestwią i sprzedająca zbankrutuje ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję i w 100% polecam! :)

elhakim2

Jestem zachwycona i będę tego sprzedawcę wynosić pod niebiosa :-) kupiłam 3 pary butów więc to nie przypadek że każda para jak nowa, cena jak za darmo a wysyłka błyskawiczna,o przemiły kontakcie nie wspomnę :-). POLECAM!!!!!!!!!

Goth007

O Sprzedającej można byłoby napisać kilkustronicowy list pochwalny. Pełen zachwytów i uznania dla przesympatycznej osoby, która wyróżnia się profesjonalizmem i dbałością o klienta. Polecam w 100% !

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 21 1950 0001 2006 2793 2030 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Dostawa ograniczona do terytorium Polski.
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Rozwoju. Data rozpoczęcia działalności gospodarczej: 19.04.2016.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU UMOWY SPRZEDAŻY (informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży) PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: 1. W którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części, 2. W którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Prunelki Dominika Krakowska-Micał ul. Lwowska 86, 35-301 Rzeszów, e-mail: zakupy@prunelki.pl, tel.: 507492754 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (sekcja „pozostałe informacje”), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy. Proszę odesłać lub przekazać nam zwracany towar na adres Prunelki Dominika Krakowska-Micał ul. Lwowska 86, 35-301 Rzeszów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie Regulaminu Sklepu, należy kierować na adres Prunelki Dominika Krakowska-Micał, ul. Lwowska 86, 35-301 Rzeszów lub na adres poczty elektronicznej zakupy@prunelki.pl. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl. d. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU Regulamin dostępny jest bezpośrednio w pliku PDF: http://prunelki.pl/Regulamin.pdf. Załącznik nr 1 do Regulaminu - Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży: http://prunelki.pl/Formularz.docx TERMIN PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE Klient zobowiązany jest dokonać płatności za zamówienie w ciągu 7 dni od momentu dokonania zakupu. Na wyraźną prośbę Klienta termin ten może ulec przedłużeniu, np. z racji zakupu kilku Towarów w zwiększonym odstępie czasu. DOSTAWA 1. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: a. za pośrednictwem firmy kurierskiej, b. za pośrednictwem operatora pocztowego, c. dostarczone do Paczkomatu. 2. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 4. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy. 5. Termin dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z ppkt. 2 w poniższej sekcji Ceny i metody płatności. 6. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturę obejmującą dostarczane Towary. 7. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego. CENY I METODY PŁATNOŚCI 1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 2. Klient może wybrać następujące metody płatności: a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); b. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). 3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.