NewCar Szpachla Finish 1,8kg. (6999430557)

25 dni do końca
cena kup teraz
25,50 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność opakowania [g]: 1800
  • marka: Inny

opis

Telefon: +48 500 82 92 60

Kontakt


tel. +48 500 82 92 60

Płatności

nr. konta:
57 1020 5558 0000 8702
3124 6744

Dostawa

Wszystkie dostawy realizujemy
firmą kurierską:

Dzisiaj na aukcji oferujemy


SZPACHLA FINISH

Właściwości

Szpachla wykańczająca FINISH pozwala uzyskać bardzo gładką powierzchnię. Szpachlę doskonale nakłada się cienkimi warstwami i wypełnia małe wgłębienia i rysy. Stosuje się do naprawy niewielkich powierzchni, do końcowego wyrównania powierzchni przed nakładaniem podkładów.

Podłoża

Aluminium, stal, stal ocynkowana, laminaty poliestrowe, podkłady akrylowe 2K,stare powłoki. Nie stosować bezpośrednio na grunty reaktywne jednokomponentowe, akrylowe i nitrocelulozowe.

Produkt należy stosować zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia

16 stycznia 2007r

Instrukcja użycia

W celu uzyskania optymalnej przyczepności naprawione podłoże musi być czyste, suche, odtłuszczone oraz wyszlifowane. Masę szpachlową dokładnie wymieszać z utwardzaczem BPO w proporcji 2 -3g utwardzacza na 100g szpachli. Przygotowaną masę należy nałożyć na poprawioną powierzchnię w czasie 6-8 min. Temperatura aplikacji 18 – 24°C. Nałożoną szpachlę można szlifować maszynowo lub ręcznie.UWAGA należy wystrzegać się przedawkowania utwardzacza.

proporcja 2-3g utwardzacza na 100g szpachli nałożyć w czasie 6-8 min po wymieszaniu

Czas schnięcia

przy 20°C = 20 minut

przy 60°C = 5 minut

P 80 - 280

Dz.U.2007 r.Nr. 11, poz.72 kat. B/2 (250)<250

Opakowanie : 0,5kg./1,8kg.

Przechowywanie

Przechowywać w zamkniętym opakowaniu w temp. od +5 do +20°C w suchym miejscu z dala od ognia i ciepła. Nie należy pracować przy wilgoci względnej , przekraczającej 80%

Termin przydatności w fabrycznie zamkniętym opakowaniu wynosi 24 miesiące.

Informacje zawarte w karcie technicznej są oparte na naszej wiedzy i doświadczeniu.

Przed aplikacją należy wykonać natrysk próbny w celu uprzedniego sprawdzenia i wypróbowania produktu.



WSZYSTKIE PRODUKTY WYSYŁANE SĄ BEZPOŚREDNIO Z MAGAZYNU
W naszej ofercie znajdziecie Państwo produkty firm:
NEW CAR, PROFIX, HELIOS, APP, DUPONT, BARPIMO, SALCOMIX, MIRKA, BRUNOX, RANAL, FARECLA, 3M, SOUDAL, BOLL, SEWAMIL, MOTIP, IVAT, SATA, DEVILBISS, WALCOM, HAMACH, K2, VOKE, SIA, WURTH, BASF, GLASURIT, GLASURIT 68, KAPCI, GRASOLIN, LATICO, MENZERNA.

KUPUJĄC NA NA KILKU NASZYCH AUKCJACH, PŁACISZ TYLKO ZA JEDEN TRANSPORT

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Dodatkowe informacje

Wystawiam faktury VAT

Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

Lokalizacja: TYLKO WYSYŁKA

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

AL 24 Alberta Mikołajewska
Muszkieterów 32
02-273 Warszawa
Dodatkowe informacje

 1.  W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien  odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty  wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który  Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar:
AL24 Alberta Mikołajewska
Muszkieterów 32
02-273 Warszawa
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w  terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z  wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia  niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru.
5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe  jest skorzystanie przez Klienta/Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych  mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i  udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej  informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na  stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
6. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
7. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa  rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.  (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku  towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich  towarów używanych).
8. Klient/Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):  

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Sklep  ustosunkuje się do żądań Klienta/Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od  momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania  Klienta/Przedsiębiorcy biorąc pod uwagę następujące okoliczności:  

  • łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  • charakter wady – istotna czy nieistotna;
  • to, czy towar był wcześniej reklamowany.

9.  Sklep może odmówić żądania Klienta/Przedsiębiorcy dotyczących wymiany  bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest  niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji  określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z  drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie  wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego  elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku  alternatywne rozwiązanie. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AL24 Alberta Mikołajewska
Muszkieterów 32
02-273 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

O sprzedającym

autolakiery24
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

74

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • +48 500 82 92 60
poniedziałek - niedziela
00:00 - 23:00

Informacje o sprzedającym

Zajmujemy się sprzedażą internetową lakierów samochodowych, przemysłowych, rozcieńczalników oraz wszelkich rodzajów szpachli. Posiadamy również szeroka gamę materiałów ściernych.

Podstawowe firmy które oferujemy:    

  • GLASURIT (lakier 923-255 + utwardzacz 91/93)     
  • U-POL min. (RAPTOR)     
  • NEWCAR (Lakiery, podkłady, szpachle, pasty polerskie)     
  • PROFIT (lakiery, utwardzacze)     
  • MIRKA     
  • NOVOL (lakiery, utwardzacze)     
  • SIA (papiery ścierne, krążki ścierne)     
  • SMART (szpachle) 
  • Dorabiamy każdy kolor z palety RAL (puszka lub spray) 


Materiały zamówione do godz. 12 wysyłamy tego samego dnia z magazynu zewnętrznego. Odbiór osobisty w Warszawie możliwy w każdy czwartek po godz. 15.

Pozostałe informacje

WAŻNE

Nie posiadamy sklepu stacjonarnergo !