NEW_KURTKA_SKÓRA_KAPTÓR JESIEŃ CIPO BAXX C7002_ XL (6483072214)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
219,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Piekary Śląskie
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rozmiar: XL
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • kaptur: z kapturem
  • marka: Cipo Baxx
  • rodzaj: wiosenna/jesienna
  • materiał: tworzywo skóropodobne
Wanted Style
ul. Wyszyńskiego 11
41-940 Piekary Śląskie

tel. 503 419 391
e-mail: wantedstyle@blink.pl
gg: 6210444
Nr Konta87194010763053434600­000000
Do zakupionych przedmiotów proszę doliczyć koszty wysyłki.

Wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Towar wysyłamy codziennie do godziny 14.00.



Przedpłata na konto 11zł

Pobranie 16zł
  1. Produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe oraz posiadają oryginalne metki.
  2. Rzeczy zakupione na kilku aukcjach wysyłamy w jednej paczce, licząc raz koszty przesyłki.
  3. Do każdego zakupionego przedmiotu jest dołączony paragon lub faktura VAT.
  4. Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu towaru do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  5. Przy wymianie koszt przesyłki w obu kierunkach pokrywa kupujący.
  6. Z całym regulaminem obowiązującym na naszych aukcjach można zapoznać się na stronie "o mnie".

Kurtka marki :
Opis:
- staranne wykończenie oraz idealny dobór tkaniny
- wysokiej jakości eko skóra
- oryginalny wyszywany emblemat na plecach
- przeszywana brązową nitką
- ściągacze na rękawach oraz na dole kurtki
- ozdobne kieszenie na klatce piersiowej
- odpinany materiałowy kaptur

Materiał:
Fabric : 55% PU 45% Rayon
Lining : 80% Polyester 20% Cotton
Rib : 100% Polyester
Tabela rozmiarów:
Tolerancja +/- 2 cm

Rozmiar

Długość całkowita

A

Klatka piersiowa
B

Długość rękawa
C

S 60-61 53x2 65

M

63-64 55x2 66

L

67-68 58x2 68

XL

66-67 61x2 67

XXL

68-69 66x2 69
Aukcja dotyczy modelu C-7002
Rozmiar: XL




Pozostałe rozmiary oraz modele
znajdziecie Państwo na pozostałych naszych aukcjach!

Zapraszamy na zakupy!!!

Satysfakcja gwarantowana!!!
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u wanted_style za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wantedstyle@blink.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej jako link . Przesyłkę należy nadać na adres ,, Valter ,, Barbara Szołtysik ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11 41-940 Piekary Śląskie wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu. wantedstyle.pl/download/oodum.pdf Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości XXX (np. do całkowitej wysokości lub do wysokości XXX złotych) Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym naszej firmy , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

WITAMY W SKLEPIE,,WANTED STYLE,, Zajmujemy się sprzedażą wysyłkową odzieży nowej i wysokiej jakości. Zmyślą o klientach podążamy za najnowszymi trendami mody. Jedną z najważniejszych zalet naszej firmy jest bardzo atrakcyjna oferta cenowa. Jesteśmy firmą solidną i rzetelną, zapewniamy sprawną, szybką i miłą obsługę.WYSYŁKAWysyłkę towaru realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku opcji za pobraniem przesyłka najczęściej wysyłana jest tego samego dnia. W skrajnych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, jednak zawsze w takich przypadkach informujemy o tym kupującego.Możliwy odbiór osobisty w placówce firmy przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11w Piekary Śląskie pn-pt 10.00-17.00sobota 9.00-13.00 REKLAMACJE , WYMIANY I ZWROTY W przypadku ewentualnych reklamacji lub wymian należy wypełnić formularz oraz skontaktować się z Wanted Style telefonicznie lub mailem. Zwrot towaru jest możliwy do 14 dni od otrzymania przesyłki o czym należy poinformować Wanted Style . Koszty związane z wysyłką pokrywa kupujący (w obie strony) Następnie należy odesłać zakupiony towar na adres firmy : Sklep CIPO BAXXBarbara SzołtysikUl. Wyszyńskiego 1141-940 Piekary ŚląskieTel. 503-419-391Mail: wantedstyle@blink.pl Formularz wymiany : wantedstyle.pl/download/wymiany.pdfFormularz odstąpienia od umowy : wantedstyle.pl/download/oodum.pdf Wszelkie zwroty , reklamacje i wymiany są rozpatrywane tylko na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT) oraz wypełnionego formularza reklamacyjnego który znajdą Państwo powyżej - należy wkleić podany link do przeglądarki , wydrukować oraz wypełnić i odesłać wraz z towarem . TOWARY Z LICYTACJI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ORAZ WYMIANIE Myślę, że powyższe wskazówki pomogą Państwu przeprowadzić rzetelną weryfikacją zarówno sprzedającego jak i samego produktu. My ze swojej strony zrobimy wszystko aby nasz klient był w pełni usatysfakcjonowany ze współpracy z naszą firmą i w pełni zadowolony. W razie jakichkolwiek pytań i problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailem, a my dołożymy wszystkich starań aby Państwu pomóc.