NEW! CZAPKA ZIMOWA MĘSKA CIEPŁA Z16 CAM004 4F S/M (6541781997)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,90 zł
z 14 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
Zakupy od 399 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: SZCZECIN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie czerwieni
  • płeć: produkt męski
  • marka: 4F
  • dostawa z Polski: tak
100% Oryginalne produkty
GWARANTOWANY Zwrot pieniędzy
2 letnia Gwarancja producenta
Wymiana Szybka i bezproblemowa
Jedna Opłata za przesyłkę
Wysyłka W 24 godziny od zakupu

[C4Z16] MĘSKA CZAPKA CAM004 4F
✦ Nowa kolekcja jesień-zima 2016 ✦

34,90 zł
21,90 zł
Opis produktu

Wysokiej jakości zimowa czapka męska CAM004 firmy 4F z najnowszej kolekcji Jesień-Zima 2016/2017, charakteryzująca się świetną jakością wykonania. Czapka została wykonana w 100% z akrylu, oraz jest dwuwarstwowa. Na froncie widnieje logo 4F.



Kolor: BORDOWY.
MARKA 4F

4F łączy światowe trendy z nowoczesnymi technologiami, tworząc dla Ciebie wyjątkowe sportowe kolekcje na każdy sezon i okazję. Sport był, jest i będzie w modzie, a moda zawsze była, jest i będzie obecna w sporcie. Tym wyczynowym i tym, który uprawiasz na co dzień dla przyjemności. Marka 4F jest czołową polską firmą, produkującą wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Nasze produkty doceniają zarówno sięgający po medale profesjonaliści, jak i osoby uprawiające sport dla przyjemności - takie jak my sami!

Specyfikacja techniczna
  • najnowsza kolekcja Jesień-Zima 2016/2017
  • materiał: 100% akryl.
  • czapka dwuwarstwowa.
  • logo 4F na froncie.
Rozmiar S/M L/XL
Obwód głowy (cm) 57 59
Informacje

2015 © eTurystycznycom

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u eTURYSTYCZNYcom za co najmniej 399 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 75114020170000420207590617
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MURAY
Gdańska 7
70-660 SZCZECIN
NIP: 655-176-10-40
REGON: 320470815

kontakt

  • 513 152 158
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

pozostałe informacje

1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

1.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

1.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

1.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

2. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

2.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

2.3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

2.4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

2.4.1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.

2.4.2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

2.4.3. Odbiór osobisty dostępny w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem:  MURAYpl ul. Kaszubska 71, 70-403 Szczecin – w dni poniedziałek-sobota, w godzinach od 11:00 do 19:00. - prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny!

2.5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

2.5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego 2.5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2.6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

2.6.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

2.6.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

3.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

3.1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

3.1.2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

3.1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

3.1.3.1. Bank: mBank SA.

3.1.3.2. Numer rachunku: 75 1140 2017 0000 4202 0759 0617.

3.2. Termin płatności:

3.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Muray
Gdańska 7
70-660 Szczecin
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Muray
Gdańska 7
70-660 Szczecin
PL