NEW! CZAPKA ZIMOWA MĘSKA CIEPŁA Z16 CAM004 4F S/M (6541781997)

do wyczerpania przedmiotów
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: SZCZECIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie czerwieni
  • płeć: produkt męski
  • marka: 4F
  • dostawa z Polski: tak

opis

100% Oryginalne produkty
GWARANTOWANY Zwrot pieniędzy
2 letnia Gwarancja producenta
Wymiana Szybka i bezproblemowa
Jedna Opłata za przesyłkę
Wysyłka W 24 godziny od zakupu

[C4Z16] MĘSKA CZAPKA CAM004 4F
✦ Nowa kolekcja jesień-zima 2016 ✦

34,90 zł
21,90 zł
Opis produktu

Wysokiej jakości zimowa czapka męska CAM004 firmy 4F z najnowszej kolekcji Jesień-Zima 2016/2017, charakteryzująca się świetną jakością wykonania. Czapka została wykonana w 100% z akrylu, oraz jest dwuwarstwowa. Na froncie widnieje logo 4F.



Kolor: BORDOWY.
MARKA 4F

4F łączy światowe trendy z nowoczesnymi technologiami, tworząc dla Ciebie wyjątkowe sportowe kolekcje na każdy sezon i okazję. Sport był, jest i będzie w modzie, a moda zawsze była, jest i będzie obecna w sporcie. Tym wyczynowym i tym, który uprawiasz na co dzień dla przyjemności. Marka 4F jest czołową polską firmą, produkującą wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Nasze produkty doceniają zarówno sięgający po medale profesjonaliści, jak i osoby uprawiające sport dla przyjemności - takie jak my sami!

Specyfikacja techniczna
  • najnowsza kolekcja Jesień-Zima 2016/2017
  • materiał: 100% akryl.
  • czapka dwuwarstwowa.
  • logo 4F na froncie.
Rozmiar S/M L/XL
Obwód głowy (cm) 57 59
Informacje

2015 © eTurystycznycom

Dostawa i płatność
od 6,00 zł

Lokalizacja: SZCZECIN, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u eTURYSTYCZNYcom za co najmniej 399,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

MURAY
Kaszubska 71
70-403 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: aukcje@eturystyczny.com
tel.: 513 152 158

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Muray
Gdańska 7
70-660 Szczecin
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z prawem istnieje możliwość zareklamowania towaru na podstawie rękojmi w przypadku stwierdzenia wady przez okres 2 lat od daty zakupu.

Proces reklamacji:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Zalecamy skorzystanie z formularza dołączonego do przesyłki lub pobranego i wydrukowanego stąd- https://muray.pl/public/assets/Regulamin/FRP.pdf (link trzeba skopiować do przeglądarki). 

  • Paczkę należy wysłać na adres: 

         Muray Marcin Michał Kowalik       

         Gdańska 7        

         70-660 Szczecin 

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku

postępowania reklamacyjnego. 

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Muray
Gdańska 7
70-660 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
eTURYSTYCZNYcom
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

4143

 

22

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 513 152 158
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

1.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

1.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

1.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

2. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

2.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

2.3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

2.4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

2.4.1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.

2.4.2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

2.4.3. Odbiór osobisty dostępny w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem:  MURAYpl ul. Kaszubska 71, 70-403 Szczecin – w dni poniedziałek-sobota, w godzinach od 11:00 do 19:00. - prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny!

2.5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

2.5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego 2.5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2.6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

2.6.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

2.6.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

3.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

3.1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

3.1.2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

3.1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

3.1.3.1. Bank: mBank SA.

3.1.3.2. Numer rachunku: 75 1140 2017 0000 4202 0759 0617.

3.2. Termin płatności:

3.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.