New Balance 574 WL574POR r.36,5 KOLEKCJA 2017 (6912002628)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
268,90 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • lokalizacja: Opalenica, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: tworzywo sztuczne
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36,5
  • kolor: biel, odcienie czerwieni
660 479 522
poniedziałek - piątek: 8:00 - 17:00
Wybrane produkty z naszej oferty:
Kliknij miniaturkę zdjęcia, aby przejść bezpośrednio do danej oferty »
.
.

New Balance 574

WL574POR



Opis Produktu

.

Buty New Balance WL574POR PACK POLO

Kontynuacja kultowego modelu 574
New Balance 574 został zaprojektowany w 1988 roku i od razu stał się jednym z najbardziej uniwersalnych i popularnych butów sportowych.

Wykonany z najwyższej jakości materiału tekstylnego, który odpowiednio reguluje temperaturę nawet podczas gorących letnich dni. Lekka i amortyzująca podeszwa wykonana w technologi ENCAP® oraz wkładka profilowana pod wysokim ciśnieniem C-CAP® zapewnią długotrwały komfort. Duże logo podkreśla markę produktu. Doskonała propozycja na uzupełnienie nie tylko sportowych stylizacji.

Na bokach firmowe logo. Znakomite buty na każdą okazję. Obuwie całoroczne, nowe, w oryginalnym opakowaniu. Gwarancja 24 miesiące.

Technologie:

Encap – technologia wytwarzania podeszwy środkowej, stanowiąca połączenie trwałego stabilnego brzegu wykonanego z poliuretanu i miękkiej amortyzującej warstwy EVA.



.

Tabela rozmiarów dla tego produktu

.

..

.

Tabela rozmiarów jest podana przez producenta, w rzeczywistości wkładki mogą być dłuższe.

Jeżeli masz wątpliwości co do wyboru rozmiaru, zadzwoń lub napisz do nas !

.

Poradnik - jak dobrać prawidłowy rozmiar ?

.

Przeglądasz te wszystkie buty i pewnie zastanawiasz się: „no fajnie, ale jak niby mam kupić je przez internet bez przymierzania?!”. To największa obawa większości klientów dokonujących zakupów przez internet. Przed zakupami wymarzonej pary warto zapoznać się z kilkoma stałymi zasadami, których przestrzeganie zmniejszy ryzyko zakupu nietrafionego rozmiaru.

  • Niezbędny jest prawidłowy pomiar stopy. Można to zrobić w bardzo prosty sposób – wystarczy, że zaopatrzysz się w kartkę papieru, długopis, linijkę i miarkę. Następnie postaw stopę na kartce i zaznacz punkt za piętą i punkt przed najdłuższym palcem stopy. Później połącz punkty linią prostą i ją zmierz. Uzyskasz w ten sposób wymiar Twojej stopy w centymetrach, zaleca się, aby buty były o około 0,5 cm dłuższe od stopy. Rozmiary obuwia każdego z producentów różnią się od siebie (np. rozmiar 44 Nike może być inny od rozmiaru 44 Reebok). Dobierając rozmiar, należy sugerować się indywidualną tabelą rozmiarów dla każdej marki, widoczną na stronie każdego produktu.

Uwaga! Rozmiar w cm powinien zgadzać się z obliczoną przez nas długością wkładki (nie stopy!)

Przykład:

Chcemy kupić buty marki Adidas

Długość stopy na rysunku wynosi 27,3 cm. Dodajemy pożądany luz, czyli ok. 0,5 cm. Najbliższy rozmiar wkładki to 28 cm. Zaglądamy do tabeli rozmiarów marki Adidas i widzimy, że wkładka o długości 28 cm odpowiada rozmiarowi wg Adidas: EUR 44. Taki rozmiar wybieramy przy zdjęciu buta, na stronie produktu.


Darmowy zwrot !!!

.

Od teraz Twoje zakupy będą zawsze udane ! Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań

zwróć go za darmo przez Paczkomaty InPost !
.

Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.
Aby odesłać przedmiot:

  1. Wejdź do zakładki Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj nas o zamiarze odesłania przedmiotu.
  2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:
  • Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.
  • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

Szukasz innego modelu?
Kliknij miniaturkę zdjęcia, aby przejść bezpośrednio do danej oferty »
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 56 1160 2202 0000 0001 7994 1489
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

NOMA Maciej Neumann, Piotr Maniecki spółka jawna
ul. Łąkowa 3
64-330 Opalenica
NIP: 788-147-39-94
REGON: 630824934
KRS: 0000464658
Firma NOMA istnieje od 1997 roku. W branży sportowej działamy od 1999 roku. Naszym doświadczeniem i zaufaniem zdobyliśmy szerokie grono zadowolonych Klientów. Oferujemy produkty największych i najlepszych światowych marek. Dzięki współpracy z przedstawicielstwami wielu producentów oferujemy najwyższą jakość, tym samym dając gwarancję oryginalności przez nas oferowanych produktów. Naszym klientom pragniemy zapewnić bezpieczne zakupy poprzez nowoczesny, solidny i szybki serwis, a także fachową obsługę.

kontakt

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
NOMA Sp. J. (wymiany, zwroty)
Łąkowa 3
64-330 Opalenica
PL
Dodatkowe informacje

Interpretacja Art.34 ustawy konsumenckiej


"Ustawa o prawach konsumenta wprowadza zakaz korzystania przez konsumenta z rzeczy sprzedanej w sposób, który nie jest konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument ma możliwość zbadania rzeczy w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. Badanie to tzw. odbiór jakościowy, która ma na celu stwierdzenie charakteru, cech towaru oraz sposobu jego funkcjonowania.


W przypadku gdy konsument nabywa w drodze umowy zawieranej na odległość odzież lub buty, może jedynie przymierzać towar, lecz nie powinien go nosić.


Konsument ponosi odpowiedzialność za każde zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej."


1. Warunki wymiany oraz zwrotu


- produkt nie może posiadać przybrudzonych podeszew, wyściółki i wkładek, przytartych znaków na wkładce, zagięć cholewki,


- produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu razem z dodatkami należącymi do zamówionego towaru (np. metki).


Całość należy starannie zapakować w dodatkowy papier, folię lub karton nie oklejając przy tym oryginalnego opakowania (pudełka) taśmą!


Koszt wymiany oraz zwrotu ponosi konsument, tj. koszt odesłania zwrotu oraz ponownej wysyłki na wymianę.


Wymianę dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji stanu zwracanego towaru (w sytuacjach wyjątkowych nie później niż 14 dni od otrzymania zwróconego produktu i opłaty za przesyłkę).


2. Przebieg zwrotu


Dla zwrotów otrzymanych do 14 dnia od daty zakupu, występujemy do Allegro ze standardowym wnioskiem o zwrot prowizji z tytułu odstąpienia od umowy. Przyznanie zwrotu prowizji dla zwrotu produktu odbywa się dla kupującego bez konsekwencji w postaci ostrzeżenia lub wykluczenia z Allegro.


Podstawą dla zwrotu gotówki jest potwierdzenie wniosku w otrzymanym od Allegro mailu! Zwrotu należy dokonać w formie pisemnej np. meilem: allegro@e-noma.pl


Zwrotu gotówki za odesłany produkt dokonujemy w terminie 14 dni kalendarzowych po otrzymaniu towaru. Zgodnie z przepisami zwrotowi podlega wartość produktu oraz wysyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.


4. Adres do wymian oraz zwrotów:


NOMA Sp. J.  (wymiany, zwroty)

Łąkowa 3

64-330 Opalenica


Nie odbieramy przesyłek  wysłanych za pobraniem!

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
NOMA Sp. J. (Dział reklamacji)
Łąkowa 3
64-330 Opalenica
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 30. maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827, dalej: ustawa o prawach konsumenta), która weszła w życie dnia 25. grudnia 2014 roku.


Nowa regulacja uchyliła ustawę z dnia 2. marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2012 roku poz. 1225) oraz ustawę z dnia 27. lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie ustawy Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 141, poz. 1176, z późn. zm., dalej: ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Ustawa o prawach konsumenta zmodyfikowała również przepisy regulujące instytucję rękojmi za wady zawarte w ustawie z dnia 23. kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz 121, z późn. zm., dalej: Kodeks cywilny lub k.c.).


W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od otrzymania zamówionego produktu, lecz nie później niż w ciągu roku od dnia zauważenia wady.


W celu złożenia reklamacji należy:


1. Wypełnić zgłoszenie reklamacyjne do pobrania na stronie

http://www.maxibutik.pl/public/assets/pobierz/form.pdf   lub na każdej naszej aukcji


a) podając czas i miejsce powstania wady/niezgodności oraz jej rodzaj:


- niezgodność produktu z ofertą/zamówieniem,


- wada fabryczna,


- uszkodzenie przesyłki (warunek: dodatkowo należy posiadać spisany protokół reklamacyjny w obecności i podpisem doręczającego kuriera).


b) wskazując swoje żądania* dotyczące sposobu załatwienia reklamacji:


- wymiany produktu na nowy;


- naprawy produktu;


- obniżenia ceny;


- odstąpienia od umowy - o ile wada jest istotna.


*Wyjaśnienie: Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli sprzedawca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie.


2. Wysłać do działu reklamacyjnego sprzedawcy:


- wypełnione powyższe zgłoszenie reklamacyjne,


- reklamowany produkt,


- dowód zakupu (paragon fiskalny lub kopia faktury VAT lub wydruk z Allegro potwierdzający zakup).


3. Komplet dokumentów wraz z produktem należy wysłać na swój koszt do działu reklamacyjnego firmy pod adres:


NOMA Sp. J. (Dział reklamacji)

Łąkowa 3

64-330 Opalenica


W przypadku odrzucenia reklamacji nie zwracamy kosztów wysłania produktu oraz odsyłamy reklamowany produkt na koszt konsumenta.


Reklamacje rozpatrywane są przez naszego specjalistę, a w przypadku wymagającym dodatkowej opinii, także przez niezależnego rzeczoznawcę, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas produktu wraz z kompletem wymaganych dokumentów (tj. dowodu zakupu wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym).


Po otrzymaniu opinii od specjalisty (lub/oraz rzeczoznawcy), podejmujemy decyzję odnośnie sposobu załatwienia reklamacji oraz informujemy o tym niezwłocznie klienta (drogą mailową lub telefonicznie).


W przypadku reklamacji odrzuconej, produkt zostanie odesłany na koszt klienta!


Reklamacji nie podlegają:


- naturalne zużycie produktu nawet w okresie 2 lat od daty zakupu (np. zużycie się fleczków),


- wady jawne produktu (widoczne w momencie zakupu), co do których można przyjąć, że konsument wiedział o nich w chwili zakupu,


- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania: obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne lub niezgodnego z przeznaczeniem,


- wygoda - np. obuwie źle dopasowane do stopy,


- różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry,


- odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.


Niezgodności produktu z umową nie stanowi źle dobrany/dopasowany rozmiar.


Towar reklamowany powinien być czysty.