Netia Player Netgem N5200 (6542001307)

zakończona
11,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Ukraina 0,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
Zakupy powyżej 3 000 zł
  • lokalizacja: Chorzów
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 18.00
Telefon
533 893 117
Email
maciej@pcpuls.pl
Godziny otwarcia
Pon - Pt 10 - 18
Adres

PCPULS
Ul. Pl.Św Jana 36A
41-503 Chorzów

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Kurier Przedpłata - 18zł
  • Kurier Pobranie - 23zł
  • Paczkomaty Przedpłata - 7,99 zł
  • Paczkomaty Pobranie - 11,49 zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
75 1140 2004 0000 3102 3129 4785

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Towar uszkodzony,stan nieznany.

Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć

- wystawiamy fakturę VAT marża na życzenie klienta,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,



Odbiór osobisty Pl. Św Jana 36A
Od 10.00 do 18.00 Pn-Pt.
Od 10.00 do 14.00 Sob.

Zapraszamy na inne aukcje Inne nasze aukcje
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Novabiz za co najmniej 3 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka24 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Ukraina 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
użytkownik
cena
r...5
11,90 zł niedziela 9 października, 20:51:22
b...i
11,40 zł wtorek 18 października, 17:05:42
S...i
7,00 zł wtorek 18 października, 10:31:30
y...n
6,00 zł piątek 14 października, 14:32:33

dane sprzedawcy

PC PULS to firma stworzona przez ludzi z pasją, która umożliwia nam na wyjątkowe podejście do klienta gwarantujące troskę o jego potrzeby i wymagania. Zajmujemy się sprzedażą oprogramowania a także pełnym serwisem i obsługa informatyczną firm i klienta indywidualnego. Zespół PC PULS służy zawsze radą oraz pomocą. Chętnie odpowiemy na każde Państwa pytanie. Aktywnie współpracujemy z różnymi firmami. Z przyjemnością dzielimy się z Państwem w pełni naszym wieloletnim doświadczeniem

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o sprawdzenie w obecności osoby przekazującej czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przedmiot będzie uszkodzony należy , sporządzić protokół szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Reklamacje nie będą wtedy uwzględniane. GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM. Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący towar doślemy na nasz koszt. Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@pcpuls.pl Przesyłkę należy nadać na adres: FHU NOVABIZ Mirosław Gosiewski Bożogrobców 28 41-503 Chorzów Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. WAŻNE! PAKOWANIE I WYSYŁKA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWANYCH: Przedmioty które nie ulegają łatwo uszkodzeniom w transporcie (np. taśmy, kable, zasilacze, baterie, klawiatury) prosimy dobrze zabezpieczyć i wysłać LISTEM POLECONYM. Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia (matryce, wyświetlacze, ekrany dotykowe itp) proszę bardzo dokładnie zabezpieczyć i wysłać PACZKĄ POCZTOWĄ. Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii w których zostały one wysłane przez nas do Państwa, o ile nie są one uszkodzone. Firma FHU NOVABIZ refunduje koszty odsyłki maksymalnie do kwoty 12zł w przypadku wysyłki paczką pocztową. Nie refundujemy kosztów opcji dodatkowych (np. potwierdzenie odbioru przesyłki). Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEUTRALNEGO LUB NEGATYWNEGO POCHOPNIE. W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ.

reklamacje

Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o sprawdzenie w obecności osoby przekazującej czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przedmiot będzie uszkodzony należy , sporządzić protokół szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Reklamacje nie będą wtedy uwzględniane. GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM. Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący towar doślemy na nasz koszt. Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@pcpuls.pl Przesyłkę należy nadać na adres: FHU NOVABIZ Mirosław Gosiewski Bożogrobców 28 41-503 Chorzów Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. WAŻNE! PAKOWANIE I WYSYŁKA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWANYCH: Przedmioty które nie ulegają łatwo uszkodzeniom w transporcie (np. taśmy, kable, zasilacze, baterie, klawiatury) prosimy dobrze zabezpieczyć i wysłać LISTEM POLECONYM. Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia (matryce, wyświetlacze, ekrany dotykowe itp) proszę bardzo dokładnie zabezpieczyć i wysłać PACZKĄ POCZTOWĄ. Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii w których zostały one wysłane przez nas do Państwa, o ile nie są one uszkodzone. Firma FHU NOVABIZ refunduje koszty odsyłki maksymalnie do kwoty 12zł w przypadku wysyłki paczką pocztową. Nie refundujemy kosztów opcji dodatkowych (np. potwierdzenie odbioru przesyłki). Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEUTRALNEGO LUB NEGATYWNEGO POCHOPNIE. W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ.

pozostałe informacje

Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o sprawdzenie w obecności osoby przekazującej czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przedmiot będzie uszkodzony należy , sporządzić protokół szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Reklamacje nie będą wtedy uwzględniane. GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM. Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący towar doślemy na nasz koszt. Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@pcpuls.pl Przesyłkę należy nadać na adres: FHU NOVABIZ Mirosław Gosiewski Bożogrobców 28 41-503 Chorzów Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. WAŻNE! PAKOWANIE I WYSYŁKA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWANYCH: Przedmioty które nie ulegają łatwo uszkodzeniom w transporcie (np. taśmy, kable, zasilacze, baterie, klawiatury) prosimy dobrze zabezpieczyć i wysłać LISTEM POLECONYM. Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia (matryce, wyświetlacze, ekrany dotykowe itp) proszę bardzo dokładnie zabezpieczyć i wysłać PACZKĄ POCZTOWĄ. Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii w których zostały one wysłane przez nas do Państwa, o ile nie są one uszkodzone. Firma FHU NOVABIZ refunduje koszty odsyłki maksymalnie do kwoty 12zł w przypadku wysyłki paczką pocztową. Nie refundujemy kosztów opcji dodatkowych (np. potwierdzenie odbioru przesyłki). Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEUTRALNEGO LUB NEGATYWNEGO POCHOPNIE. W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ.