NeoMag Forte 50tabl PODWÓJNA DAWKA MAGNEZU (6483339856)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • lokalizacja: Wąwolnica
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • waga (z opakowaniem): 0.07 [kg]

ZAKUP JEST RÓWNOZNACZNY

Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU

NA STRONIE

KONTAKT:

08-18 pon-piątek :

794-100-590

793-993-143

515-503-355

Płatność i Regulamin


W przypadku zakupu

produktów z jednej aukcji

obowiązuje cennik

na danej aukcji .

W przypadku zakupów z wielu

aukcji obowiązuje

koszt z koszyka.

Czym jest koszyk?

>>> kliknij <<<



- przesyłki pobraniowe

realizujemy tylko do osób,

które posiadają

minimum 10 pozytywnych komentarzy

-- czas wysyłki zamówienia

do 3 dni roboczych

od momentu wpłaty na konto


44 1140 2017 0000
4502 0973 7638

Za zakupione w naszej aptece

produkty wystawiamy paragon

lub fakturę VAT.

Jeśli wybierasz fakturę

- należy wpisać dane w formularzu

- zmiany adresu uwzględniamy tylko za pomocą formularza

Poczta dostarcza PRZESYŁKĘ

do placówki oddawczej najpóźniej

trzy dni po dniu nadania.

Informację o tym, że przesyłka

oczekuje już na poczcie,

Klienci otrzymują poprzez SMS.

Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.

Sprawdź

czy w twojej miejscowości

znajdują się placówki odbiorcze

kliknij niżej

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK
WYBIERZ OPERATORA kliknij

Neomag forte

Opakowanie 50 tabletek

Wskazania

Jest szczególnie zalecany dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a zwłaszcza w okresie zwiększonej podatności na stres, nauki, nasilonej pracy umysłowej, a także intensywnego wysiłku fizycznego. Niedobór magnezu może objawiać się zmęczeniem fizycznym i psychicznym, w tym wzmożoną drażliwością.

Właściwości

  • Magnez działa wzmacniająco w stanach zmęczenia, zmniejszonej aktywności psychicznej i fizycznej i osłabienia organizmu.
  • Reguluje rytm serca i działa przeciw stresowo. Jest szczególnie zalecany dla osób prowadzących aktywny tryb życia.
  • Witamina B6 ułatwia wchłanianie magnezu z układu pokarmowego nawet o dodatkowe 40%, przez co zwiększa jego efektywne wykorzystanie przez organizm.
  • Jest ona ponadto niezbędna w przemianach aminokwasów, bierze udział w metabolizmie węglowodanów i lipidów oraz powstawaniu hemoglobiny.
  • Magnez reguluje przepływ jonów w komórce, uczestniczy w procesie skurczu mięśnia sercowego, reguluje rytm serca.

Skład

Składnik

1 tabletka

Magnez

120 mg

Witamina B6

1,4 mg

Dawkowanie

1 tabletka dziennie

Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej do spożycia porcji w ciągu dnia.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List ekonomiczny 4,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczka48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

DANE APTEKI W RYNKU: AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396 Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355 Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms EMAIL : aptekawrynku@gmail.com

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH . Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Kupujący w niektórych przypadkach ma prawo zwrócić zakupiony towar . Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania. Zachowane musi być również oryginalne opakowanie, folie ochronne i zabezpieczenia przed włączeniem się.To ostatnie dotyczy sprzętu medycznego. Należy także przesłać dowód zakupu i kartę gwarancyjną. W przypadku zakupu w opcji 'Kup teraz' zwrotowi podlegają tylko koszty towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką. Należności zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania towaru, na wskazane przez kupującego konto. W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane : AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613 oraz wysyłaną wraz z przesyłką. Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych. Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dziękujemy Pozdrawiamy i Zapraszamy Ponownie

reklamacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE NA ADRES : aptekawrynku@gmail.com Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego kontaktu !!! i uzgodnieniu warunków reklamacji .

pozostałe informacje

Pracujemy w godzinach: poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00 ( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) Zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej GWARANTUJEMY, ŻE: 1. Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła! 2. Cechuje go wysoka jakość. 3. Posiada długą datę ważności 4.Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach. 5. Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu, Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. REGULAMIN I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu! II. NIE SPRZEDAJEMY W ILOŚCIACH HURTOWYCH POWYŻEJ 10 SZT JEDNEGO RODZAJU PRODUKTU !!! Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom. Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki. III. PŁATNOŚCI Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT. W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu. IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT : W przypadku wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych w formularzu . CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u . INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. Chwilowo nie wysyłamy za Granicę . UWAGA NOWA USŁUGA KLIKNIJ BANER WYBIERZ STACJĘ ORLEN PODAJ NAM JEJ ADRES ORAZ KOD I ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM E-PRZESYŁKA TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ W TYM CELU KLIKNIJ PONIŻEJ NA BANER...... .....>>>>>><<<<<< W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ ZALETY: SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA ZABEZPIECZONA JAK PACZKA BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY: KLIKNIJ BANER NIŻEJ...... ......>>>>><<<<<<< NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!! ZNAJDŹ PACZKOMAT KLIKNIJ Znajdź przesyłkę ......>>>>><<<<<<< Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół . Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.siodemka.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki. Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy. Firma kurierska Siódemka do odbiorców paczek wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Firmy Kurierskiej. Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce . W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć. Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników: (Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp). V. CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. VI. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u . VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół . Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.siodemka.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji . W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony : Druk reklamacji dla usług krajowych https://ereklamacje.poczta-polska.pl Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą reklamacji na poczcie.